Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování návrhu komunikační strategie projektu Plzeň - Jižní město v přípravné fázi. Teoretická část popisuje poznatky z oblasti dokumentace investičního projektu se zaměřením na marketingový výzkum a marketingovou komunikační strategii. Druhá, praktická část, se věnuje popisu organizace Útvaru koncepce a rozvoje města Plzně, projektu Plzeň - Jižní město a marketingovému výzkumu, jehož primárním cílem bylo zjistit povědomí obyvatel města Plzně o projektu Plzeň - Jižní město a jejich názor na využití řešené lokality Plzeň - Jižní město v případě realizace. Na základě poznatků z marketingového výzkumu byl vytvořen návrh využití nástrojů komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with a topic of ''The Communication Strategy of project Plzeň - South Town‘‘ in preparatory phase. Theoretic part of thesis describes knowledge in dokumentation of investment project with intent on marketing research and marketing communication strategy. The second practical part devotes to describe the organization City of Plzeň Urban Planning and Development Department, further on the project of Plzeň - South Town and marketing research, whose primary goal was found the awareness of the Pilsen inhabitants about the project Plzeň - South Town and their opinions on exploitation solvable localit Plzeň - South Town in case realization. Results of the marketing research suggest the communication strategy, which is realized in conditions of the City of Pilsen Urban Planning and Development Department.
Klíčová slova
analýzy, komunikační, marketing, projekt, Plzeň - Jižní město, strategie, výzkum
Klíčová slova v angličtině
analysis, communication, marketing, project, Plzeň - South Town, research, strategy
Rozsah průvodní práce
47 s., 13 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování návrhu komunikační strategie projektu Plzeň - Jižní město v přípravné fázi. Teoretická část popisuje poznatky z oblasti dokumentace investičního projektu se zaměřením na marketingový výzkum a marketingovou komunikační strategii. Druhá, praktická část, se věnuje popisu organizace Útvaru koncepce a rozvoje města Plzně, projektu Plzeň - Jižní město a marketingovému výzkumu, jehož primárním cílem bylo zjistit povědomí obyvatel města Plzně o projektu Plzeň - Jižní město a jejich názor na využití řešené lokality Plzeň - Jižní město v případě realizace. Na základě poznatků z marketingového výzkumu byl vytvořen návrh využití nástrojů komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with a topic of ''The Communication Strategy of project Plzeň - South Town‘‘ in preparatory phase. Theoretic part of thesis describes knowledge in dokumentation of investment project with intent on marketing research and marketing communication strategy. The second practical part devotes to describe the organization City of Plzeň Urban Planning and Development Department, further on the project of Plzeň - South Town and marketing research, whose primary goal was found the awareness of the Pilsen inhabitants about the project Plzeň - South Town and their opinions on exploitation solvable localit Plzeň - South Town in case realization. Results of the marketing research suggest the communication strategy, which is realized in conditions of the City of Pilsen Urban Planning and Development Department.
Klíčová slova
analýzy, komunikační, marketing, projekt, Plzeň - Jižní město, strategie, výzkum
Klíčová slova v angličtině
analysis, communication, marketing, project, Plzeň - South Town, research, strategy
Zásady pro vypracování
Na základě studia odborné literatury uveďte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
V návaznosti na studium literatury analyzujte současný stav projektu Plzeň - Jižní město, jeho potenciální možnosti a hrozby, silné a slabé stránky.
Proveďte průzkum trhu se zaměřením na stanovení segmentu - identifikování cílových skupin projektu Plzeň - Jižní město.
Na základě segmentace trhu určete propagační a komunikační cíle ve vazbě na strategické cíle města Plzně.
Vypracujte návrh komunikačního mixu pro projekt Plzeň - Jižní město, vyhodnoťte jeho ekonomickou náročnost a očekávaný efekt.
Zásady pro vypracování
Na základě studia odborné literatury uveďte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
V návaznosti na studium literatury analyzujte současný stav projektu Plzeň - Jižní město, jeho potenciální možnosti a hrozby, silné a slabé stránky.
Proveďte průzkum trhu se zaměřením na stanovení segmentu - identifikování cílových skupin projektu Plzeň - Jižní město.
Na základě segmentace trhu určete propagační a komunikační cíle ve vazbě na strategické cíle města Plzně.
Vypracujte návrh komunikačního mixu pro projekt Plzeň - Jižní město, vyhodnoťte jeho ekonomickou náročnost a očekávaný efekt.
Seznam doporučené literatury
[1] BĚLEHRADOVÁ, I. Investiční projekt: Příprava území, Příprava stavby. 1. vyd. Praha: Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, s. r. o., 2000 116 s. ISBN 80-86364-17-8.
[2] DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] HANNAGAN, TIM J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, Ringier ČR, a. s., 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[4] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[5] KINCL, J. a kolektiv. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, s. r. o., 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
Seznam doporučené literatury
[1] BĚLEHRADOVÁ, I. Investiční projekt: Příprava území, Příprava stavby. 1. vyd. Praha: Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, s. r. o., 2000 116 s. ISBN 80-86364-17-8.
[2] DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] HANNAGAN, TIM J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, Ringier ČR, a. s., 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[4] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[5] KINCL, J. a kolektiv. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, s. r. o., 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.