- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované Americké armádě/The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army
Hlavní téma v angličtině
The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen -- 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army
Název dle studenta
Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen -- prvního muzea v České republice věnované americké armádě
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování návrhu komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované americké armádě. Teoretická část popisuje poznatky z oblasti marketingu muzeí a památek se zaměřením na marketingový výzkum a marketingovou komunikační strategii. Druhá, praktická část, se věnuje popisu muzea Patton Memorial Pilsen, dále marketingovému výzkumu prováděné marketingové komunikace a jeho kritickému zhodnocení, na jehož poznatcích je navržena komunikační strategie uskutečnitelná v podmínkách muzea.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with a topic of ''The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army.‘‘ Theoretic part of thesis describes knowledge in marketing of museum and historical sights with intent on marketing research and marketing communication strategy.The second practical part devotes to describe the Patton Memorial Pilsen, further on marketing research of promotion used by the museum and its critical evaluation. Results of the marketing research suggest the communication strategy, which is realized in conditions of the museum
Klíčová slova
analýza, komunikační, marketing, muzeum, Patton Memorial Pilsen, strategie, výzkum
Klíčová slova v angličtině
analysis, communication, marketing, museum, Patton Memorial Pilsen, research, strategy
Rozsah průvodní práce
48 s., 11 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování návrhu komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované americké armádě. Teoretická část popisuje poznatky z oblasti marketingu muzeí a památek se zaměřením na marketingový výzkum a marketingovou komunikační strategii. Druhá, praktická část, se věnuje popisu muzea Patton Memorial Pilsen, dále marketingovému výzkumu prováděné marketingové komunikace a jeho kritickému zhodnocení, na jehož poznatcích je navržena komunikační strategie uskutečnitelná v podmínkách muzea.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with a topic of ''The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army.‘‘ Theoretic part of thesis describes knowledge in marketing of museum and historical sights with intent on marketing research and marketing communication strategy.The second practical part devotes to describe the Patton Memorial Pilsen, further on marketing research of promotion used by the museum and its critical evaluation. Results of the marketing research suggest the communication strategy, which is realized in conditions of the museum
Klíčová slova
analýza, komunikační, marketing, muzeum, Patton Memorial Pilsen, strategie, výzkum
Klíčová slova v angličtině
analysis, communication, marketing, museum, Patton Memorial Pilsen, research, strategy
Zásady pro vypracování
Na základě studia odborné literatury uveďte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
V návaznosti na studium literatury proveďte marketingový výzkum muzea Patton Memorial Pilsen (analýza současného stavu komunikace muzea a stanovení segmentu - identifikování publika muzea Patton Memorial Pilsen).
Na základě segmentace určete propagační a komunikační cíle ve vazbě na strategické cíle Patton Memorial Pilsen.
Vypracujte návrh komunikačního mixu pro Patton Memorial Pilsen, vyhodnoťte jeho ekonomickou náročnost a očekávaný efekt.
Zásady pro vypracování
Na základě studia odborné literatury uveďte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
V návaznosti na studium literatury proveďte marketingový výzkum muzea Patton Memorial Pilsen (analýza současného stavu komunikace muzea a stanovení segmentu - identifikování publika muzea Patton Memorial Pilsen).
Na základě segmentace určete propagační a komunikační cíle ve vazbě na strategické cíle Patton Memorial Pilsen.
Vypracujte návrh komunikačního mixu pro Patton Memorial Pilsen, vyhodnoťte jeho ekonomickou náročnost a očekávaný efekt.
Seznam doporučené literatury
[1] BRABCOVÁ, A. Brána muzea otevřená. 1. vyd. Náchod: Nakladatelství JUKO ve spolupráci s Nadací Open Society Fund Praha, 2003. 583 s. ISBN 80-86213-28-5.
[2] HANNAGAN, TIM J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, Ringier ČR, a. s., 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[4] KESNER, L. Marketing a management muzeí a památek. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4.
[5] KINCL, J. a kolektiv. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, s. r. o., 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
Seznam doporučené literatury
[1] BRABCOVÁ, A. Brána muzea otevřená. 1. vyd. Náchod: Nakladatelství JUKO ve spolupráci s Nadací Open Society Fund Praha, 2003. 583 s. ISBN 80-86213-28-5.
[2] HANNAGAN, TIM J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, Ringier ČR, a. s., 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[4] KESNER, L. Marketing a management muzeí a památek. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4.
[5] KINCL, J. a kolektiv. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, s. r. o., 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.