Bakalářská práce se zabývá městskými tábory. V teoretické části jsou rozebrány pojmy volný čas a městský tábor. Praktická část je věnována městskému táboru jako využití volného času dětí o prázdninách z pohledu rodičů. Bylo zjišťováno, zda rodiče hlásí děti na městské tábory a jaké jsou hlavní faktory ovlivňující tuto volbu využití volného času pro děti. V neposlední řadě byla zkoumána také spokojenost rodičů s městskými tábory.
Anotace v angličtině
Bachelor work deals with city camps. In theoretical part, there are described the concepts of a free time and a city camp. Practical part is devoted to a city camp as a way of spending leisure time of children during their holiday through the public. It was finding out if the parents log in their children into the city camps and what are the main factors which in-fluence this decision. There was also finding out the satasfaction with the city camps.
Klíčová slova
volný čas, dítě, prázdniny, městský tábor
Klíčová slova v angličtině
leisure time, child, holiday, city camp
Rozsah průvodní práce
55 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá městskými tábory. V teoretické části jsou rozebrány pojmy volný čas a městský tábor. Praktická část je věnována městskému táboru jako využití volného času dětí o prázdninách z pohledu rodičů. Bylo zjišťováno, zda rodiče hlásí děti na městské tábory a jaké jsou hlavní faktory ovlivňující tuto volbu využití volného času pro děti. V neposlední řadě byla zkoumána také spokojenost rodičů s městskými tábory.
Anotace v angličtině
Bachelor work deals with city camps. In theoretical part, there are described the concepts of a free time and a city camp. Practical part is devoted to a city camp as a way of spending leisure time of children during their holiday through the public. It was finding out if the parents log in their children into the city camps and what are the main factors which in-fluence this decision. There was also finding out the satasfaction with the city camps.
Klíčová slova
volný čas, dítě, prázdniny, městský tábor
Klíčová slova v angličtině
leisure time, child, holiday, city camp
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti volného času.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti volného času.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
HÁJEK, B., B.HOFBAUER a J.PÁVKOVÁ. Pedagogika volného času: Současné trendy. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-473-1.
HOFBAUER, Břetislav. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-927-5.
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1369-4.
PÁVKOVÁ, J., B.HÁJEK, B.HOFBAUER, V.HRDLIČKOVÁ a A.PAVLÍKOVÁ. Pedagogika volného času. 3. aktualizované vydání. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-711-6.
PŘADKA, Milan. Kapitoly z dějin pedagogiky volného času. Brno: Masarykova univerzita, 2002. ISBN 80-210-2033-4.
Seznam doporučené literatury
HÁJEK, B., B.HOFBAUER a J.PÁVKOVÁ. Pedagogika volného času: Současné trendy. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-473-1.
HOFBAUER, Břetislav. Děti, mládež a volný čas. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-927-5.
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1369-4.
PÁVKOVÁ, J., B.HÁJEK, B.HOFBAUER, V.HRDLIČKOVÁ a A.PAVLÍKOVÁ. Pedagogika volného času. 3. aktualizované vydání. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-711-6.
PŘADKA, Milan. Kapitoly z dějin pedagogiky volného času. Brno: Masarykova univerzita, 2002. ISBN 80-210-2033-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka jasně neporozuměla otázkám oponenta. K dané problematice proběhla diskuse. (Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.)
Otázky vedoucího práce studentka zodpověděla: větší informovanost - tvorba videozáznamu; spokojenost nezjišťují.
Pracovala jste při zpracování dat s faktografickými údaji z dotazníků? (Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.)
- Pouze s vybranými. Komise doporučila studentce otázky předem lépe promyslet.
Z jakého důvodu uvádíte ve výzkumu medián? Kdy se využívá medián? (Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D., Mgr. Soňa Vávrová, Ph.D.)
- Studentka nedokázala vysvětlit.