Předkládaná bakalářská práce se zabývá marketingovým komunikačním plánem výrobku Hamka. V práci je zahrnuta analýza stávajícího stavu komunikace ovocného pyré, dále je zde navržen nový komunikační plán daného produktu, rozpočet a navržení měření nového komunikačního plánu.
Anotace v angličtině
This bachelor‘s work concerns marketing communication plan of the Hamka product. There has been covered the analysis of present condition communication fruity pureé in this project, next there has been a new communication plan of this product suggested, budget and suggested measurement of new communication plan.
Klíčová slova
Komunikační plán, cílová skupina, komunikační cíle, marketingové cíle, rozpočet.
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, target group, goals of communication, goals of marketing, budget.
Rozsah průvodní práce
56 s., 3 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Předkládaná bakalářská práce se zabývá marketingovým komunikačním plánem výrobku Hamka. V práci je zahrnuta analýza stávajícího stavu komunikace ovocného pyré, dále je zde navržen nový komunikační plán daného produktu, rozpočet a navržení měření nového komunikačního plánu.
Anotace v angličtině
This bachelor‘s work concerns marketing communication plan of the Hamka product. There has been covered the analysis of present condition communication fruity pureé in this project, next there has been a new communication plan of this product suggested, budget and suggested measurement of new communication plan.
Klíčová slova
Komunikační plán, cílová skupina, komunikační cíle, marketingové cíle, rozpočet.
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, target group, goals of communication, goals of marketing, budget.
Zásady pro vypracování
Prostudujte literaturu vztahující se ke zvolenému tématu.
Proveďte analýzu stávajícího stavu komunikace výrobku Hamka.
Navrhněte marketingový komunikační plán pro daný produkt.
Vyhodnoťte ekonomickou náročnost plánu a jeho očekávaný efekt.
Zásady pro vypracování
Prostudujte literaturu vztahující se ke zvolenému tématu.
Proveďte analýzu stávajícího stavu komunikace výrobku Hamka.
Navrhněte marketingový komunikační plán pro daný produkt.
Vyhodnoťte ekonomickou náročnost plánu a jeho očekávaný efekt.
Seznam doporučené literatury
[1] PATRICK DE PELSMACKER, MAGGIE GEUENS, JOERI VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a. s., 2001. ISBN 80-247-0254-1.
[2] KOTLER, P. Marketing Management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2000. ISBN 80-247-0016-6.
[3] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. Zlín: UTB, 2004. ISBN 80-7318-177-0.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. Zlín: UTB, 2001. ISBN 80-7318-140-1.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. Zlín: Ekka, 1992. ISBN 80-900015-8-0.
Seznam doporučené literatury
[1] PATRICK DE PELSMACKER, MAGGIE GEUENS, JOERI VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a. s., 2001. ISBN 80-247-0254-1.
[2] KOTLER, P. Marketing Management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2000. ISBN 80-247-0016-6.
[3] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. Zlín: UTB, 2004. ISBN 80-7318-177-0.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. Zlín: UTB, 2001. ISBN 80-7318-140-1.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. Zlín: Ekka, 1992. ISBN 80-900015-8-0.