Bakalářská práce "Důležitost subkultury graffiti pro jedince a jeho pohled na dnešní společnost" je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a subkultura graffiti jako součást dnešní společnosti.
Praktická část je zaměřena na metodologii výzkumu, jejíž podstatou je průzkum za pomoci rozhovorů. Základním cílem je zjistit, jaké vztahy mají členové subkultury graffiti vzhledem k rodině a jejich širšímu sociálnímu okolí.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis "The importance of the Graffiti Subculture within One´s Life and His attitude to Today´s society" is divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical section are described the basic concepts and graffiti subculture as a part of today's society.The practical part is focused on research methodology, which is based on research through interviews. The main point is to determine what relationships have members of the subculture of graffiti with their families and social environment.
Bakalářská práce "Důležitost subkultury graffiti pro jedince a jeho pohled na dnešní společnost" je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a subkultura graffiti jako součást dnešní společnosti.
Praktická část je zaměřena na metodologii výzkumu, jejíž podstatou je průzkum za pomoci rozhovorů. Základním cílem je zjistit, jaké vztahy mají členové subkultury graffiti vzhledem k rodině a jejich širšímu sociálnímu okolí.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis "The importance of the Graffiti Subculture within One´s Life and His attitude to Today´s society" is divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical section are described the basic concepts and graffiti subculture as a part of today's society.The practical part is focused on research methodology, which is based on research through interviews. The main point is to determine what relationships have members of the subculture of graffiti with their families and social environment.
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti subkultur mládeže.
příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvalitativního výzkumu.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti subkultur mládeže.
příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvalitativního výzkumu.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
HARTL, Pavel a Helena HARTLOVÁ. Psychologický slovník. 2. vyd. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-569-1.
HOUŠKA, Tomáš. Graffiti rules. Praha: Tomáš Houška, 2000. ISBN 80-86065-18-9.
OVERSTREET, Martina. In graffiti we trust. Praha: Mladá fronta, 2006. ISBN 80-204-1325-1.
SMOLÍK, Josef. Subkultury mládeže: uvedení do problematiky. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2907-7.
ŠVAŘÍČEK, R., K. ŠEĎOVÁ a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-313-0.
Seznam doporučené literatury
HARTL, Pavel a Helena HARTLOVÁ. Psychologický slovník. 2. vyd. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-569-1.
HOUŠKA, Tomáš. Graffiti rules. Praha: Tomáš Houška, 2000. ISBN 80-86065-18-9.
OVERSTREET, Martina. In graffiti we trust. Praha: Mladá fronta, 2006. ISBN 80-204-1325-1.
SMOLÍK, Josef. Subkultury mládeže: uvedení do problematiky. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2907-7.
ŠVAŘÍČEK, R., K. ŠEĎOVÁ a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-313-0.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka byla upozorněna na nesprávný postup při kvalitativním výzkumu i přesah teorie práce. Komise upozornila na problém při kódování rozhovoru a při formulaci otázek. Studentka odpověděla na otázky oponenta i školitele.