Předmětem této bakalářské práce je problematika marketingového mixu v konkrétním podniku. První část se věnuje teoretickým poznatkům týkajícím se marketingového mixu, e-marketingu a zpracováváním zakázek. Druhá část je věnována analýze marketingového mixu určité zakázky podniku. Na závěr jsem doporučila změny v marketingovém mixu.
Anotace v angličtině
The object of this study is marketing mix of a particular company. The first part deals with theoretic findings in a field of marketing mix, e-marketing and processing of orders. The second part deals with analysis of marketing mix of a business contract. In conclusion, I recommended changes in a marketing mix.
Předmětem této bakalářské práce je problematika marketingového mixu v konkrétním podniku. První část se věnuje teoretickým poznatkům týkajícím se marketingového mixu, e-marketingu a zpracováváním zakázek. Druhá část je věnována analýze marketingového mixu určité zakázky podniku. Na závěr jsem doporučila změny v marketingovém mixu.
Anotace v angličtině
The object of this study is marketing mix of a particular company. The first part deals with theoretic findings in a field of marketing mix, e-marketing and processing of orders. The second part deals with analysis of marketing mix of a business contract. In conclusion, I recommended changes in a marketing mix.
V návaznosti na výsledky analýzy navrhněte opatření pro zlepšení v oblasti marketingového mixu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HADRABA, Jaroslav. Marketing: produktový mix - tvorba inovací produktů. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004. 215 s. ISBN 80-86473-89-9.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press,
2011. 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
CORNELISSEN, Joep. Corporate communication: a guide to theory and practice. 3rd ed. Los Angeles: SAGE, 2011. 272 s. ISBN 978-0-85702-243-1.
FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Vyd. 1. Brno: Computer Press,
2011. 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6.
KRAMOLIŠ, Jan, KLOUDOVÁ, Jitka. Pokročilá forma E-marketingového výzkumu: E-marketing research using advanced e-form: teze disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011. 30 s. ISBN 978-80-7454-053-0.
Seznam doporučené literatury
HADRABA, Jaroslav. Marketing: produktový mix - tvorba inovací produktů. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004. 215 s. ISBN 80-86473-89-9.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press,
2011. 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
CORNELISSEN, Joep. Corporate communication: a guide to theory and practice. 3rd ed. Los Angeles: SAGE, 2011. 272 s. ISBN 978-0-85702-243-1.
FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Vyd. 1. Brno: Computer Press,
2011. 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6.
KRAMOLIŠ, Jan, KLOUDOVÁ, Jitka. Pokročilá forma E-marketingového výzkumu: E-marketing research using advanced e-form: teze disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011. 30 s. ISBN 978-80-7454-053-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D. Celkový počet bodů: 41
1. Jaký je postoj představitelů firmy XY na Vaše návrhy a doporučení? Zodpovězeno: zcela
Oponent: doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D. Celkový počet bodů: 28
1. Mohla by studentka vysvětlit způsob sběru a zpracovávání informaci pro tvorbu analýzy SWOT? Zodpovězeno: zcela
2. Je marketingový výzkum uvedený na straně 45 výsledkem práce studentky nebo jde o převzaté informace z firemních zdrojů? Zodpovězeno: zcela
3. Mohla by studentka vysvětlit své úvahy v pro jednotlivá doporučení pro firmu? Zodpovězeno: zcela
Ing. Petra Kressová, Ph.D.: V doporučení navrhujete inzerci v tisku, na základě čeho jste stanovila náklady na tuto formu komunikace?
Zodpovězeno: částečně
Ing. Petr Novák, Ph.D.: Co je konkrétní činností firmy? Vysvětlete Váš snímek v prezentaci ?Cena?.
Zodpovězeno: zcela