Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat konkurenci firmy Medel s.r.o. ve Zlínském kraji.
V první části práce jsou sepsány teoretické poznatky o marketingovém prostředí, konkurenci a možností analýzy konkurence. V další části jsou zpracovány analýzy pro zjištění aktuálního postavení společnosti na konkurenčním trhu, jako je SWOT analýza, Porterův model 5 sil a samotné hodnocení nejvýznamnějších konkurentů. Na konci práce jsou uvedena závěrečná doporučení, která by měla zvýšit konkurenceschopnost společnosti a posílit aktuální postavení na trhu.
Anotace v angličtině
The main goal of my bachelor thesis is analyze the competition Medel company Ltd. In Zlín region.
The first part deals with theoretical knowledge of the marketing environment, competitive and about possibilities of analysis of competition. In another part are (deals with) analysis of actually situation of company in the market, as a SWOT analysis, Porter's five forces model and the actual evaluation of the most important competitors. At the end of bachelor thesis are the final recommendations, which should increase the company's competitiveness and strengthen the current market position in the end.
Klíčová slova
Konkurence, Konkurenční prostředí, Průmyslový trh, Odvětví trhu, SWOT analýza, Porte-rův model 5 sil,
Klíčová slova v angličtině
Competitive, Competitive environment, Industrial market, Market sector, SWOT analysis, Porter's five forces model
Rozsah průvodní práce
73 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat konkurenci firmy Medel s.r.o. ve Zlínském kraji.
V první části práce jsou sepsány teoretické poznatky o marketingovém prostředí, konkurenci a možností analýzy konkurence. V další části jsou zpracovány analýzy pro zjištění aktuálního postavení společnosti na konkurenčním trhu, jako je SWOT analýza, Porterův model 5 sil a samotné hodnocení nejvýznamnějších konkurentů. Na konci práce jsou uvedena závěrečná doporučení, která by měla zvýšit konkurenceschopnost společnosti a posílit aktuální postavení na trhu.
Anotace v angličtině
The main goal of my bachelor thesis is analyze the competition Medel company Ltd. In Zlín region.
The first part deals with theoretical knowledge of the marketing environment, competitive and about possibilities of analysis of competition. In another part are (deals with) analysis of actually situation of company in the market, as a SWOT analysis, Porter's five forces model and the actual evaluation of the most important competitors. At the end of bachelor thesis are the final recommendations, which should increase the company's competitiveness and strengthen the current market position in the end.
Klíčová slova
Konkurence, Konkurenční prostředí, Průmyslový trh, Odvětví trhu, SWOT analýza, Porte-rův model 5 sil,
Klíčová slova v angličtině
Competitive, Competitive environment, Industrial market, Market sector, SWOT analysis, Porter's five forces model
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky vztahující se k analýze konkurence.
II. Praktická část
Na základě zvolených kritérií proveďte analýzu konkurence firmy Medel s.r.o. ve Zlínském kraji.
Na základě provedené analýzy zpracujte návrhy a doporučení v oblasti zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky vztahující se k analýze konkurence.
II. Praktická část
Na základě zvolených kritérií proveďte analýzu konkurence firmy Medel s.r.o. ve Zlínském kraji.
Na základě provedené analýzy zpracujte návrhy a doporučení v oblasti zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, P. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. Praha: Victoria, 1992. 789 s. ISBN 80-856-0508-2.
PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. Praha: Grada, 1998. 92 s. ISBN 80-7169-536-X.
MIKOLÁŠ, Z., PETERKOVÁ, J., TVRDÍKOVÁ, M. Konkurenční potenciál průmyslového podniku. Praha: C. H. Beck, 2011. 338 s. ISBN 978-80-7400-379-0.
SOLOMON, M., MARSHALL, G., STUART, E. W. Marketing očima světových marketing manažerů. Brno: Computer Press, 2006. 572 s. ISBN 80-251-1273-X.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, P. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. Praha: Victoria, 1992. 789 s. ISBN 80-856-0508-2.
PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. Praha: Grada, 1998. 92 s. ISBN 80-7169-536-X.
MIKOLÁŠ, Z., PETERKOVÁ, J., TVRDÍKOVÁ, M. Konkurenční potenciál průmyslového podniku. Praha: C. H. Beck, 2011. 338 s. ISBN 978-80-7400-379-0.
SOLOMON, M., MARSHALL, G., STUART, E. W. Marketing očima světových marketing manažerů. Brno: Computer Press, 2006. 572 s. ISBN 80-251-1273-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D. Celkový počet bodů: 50
1. Jaká byla reakce firma na předložené výsledky a doporučení? Zodpovězeno: zcela
Oponent: Ing. Lenka Harantová Celkový počet bodů: 37
1. V doporučeních uvádíte, že náklady na rok provozu webových stránek budou 800 Kč. Jakým způsobem jste k této částce dospěla a co všechno je v ní obsaženo? Zodpovězeno: zcela
2. V rámci využití dotací z EU uvádíte, že k uskutečnění návrhu nejsou potřeba žádné náklady. Vyčíslete, kolik by stálo firmu vypracování návrhu na projekt v rámci OPPI externí společností, která se na tento operační program specializuje. Zodpovězeno: zcela
doc. Ing. František Lipták, DrSc.: Vysvětlete Váš návrh spojit marketing s personalistikou. Kolik má firma zaměstnanců? Zodpovězeno: zcela
Ing. Petra Kressová, Ph.D.: Popište organizační strukturu firmy. V současné době se nikdo personalistice nikdo nevěnuje? Pokud by byl ve firmě nově zaveden, uživil by se?
Zodpovězeno: částečně