Táto bakalárska práca je zameraná na analýzu odoberateľov s ohľadom na ich vzťah ku životnému prostrediu v spoločnosti Energotex s.r.o.
V teoretickej časti sú spracované a objasnené základné pojmy súvisiace s danou problema-tikou.
V praktickej časti je najprv prevedená charakterizácia spoločnosti Energotex, ďalej analýza odoberateľov a následne vyhodnotenie dotazníkového šetrenia. Na základe týchto výsled-kov sú vyslovené závery a odporučenia pre podnik Energotex s.r.o.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysis of customers with regard to their relationship to the environment of the company Energotex Ltd.
In the theoretical part basic concepts are processed and explained related to the main topic.
In the practical part I firstly focused on the characteristics of the company Energotex, fol-lowed by analysis of customers and evaluation of the questionnaire survey. Based on these records conclusions and recommendations for the company Energotex are expressed.
Klíčová slova
podnik, odberateľské vzťahy, ochrana životného prostredia
Klíčová slova v angličtině
company, customer relations, protection of the environment
Rozsah průvodní práce
66
Jazyk
CZ
Anotace
Táto bakalárska práca je zameraná na analýzu odoberateľov s ohľadom na ich vzťah ku životnému prostrediu v spoločnosti Energotex s.r.o.
V teoretickej časti sú spracované a objasnené základné pojmy súvisiace s danou problema-tikou.
V praktickej časti je najprv prevedená charakterizácia spoločnosti Energotex, ďalej analýza odoberateľov a následne vyhodnotenie dotazníkového šetrenia. Na základe týchto výsled-kov sú vyslovené závery a odporučenia pre podnik Energotex s.r.o.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysis of customers with regard to their relationship to the environment of the company Energotex Ltd.
In the theoretical part basic concepts are processed and explained related to the main topic.
In the practical part I firstly focused on the characteristics of the company Energotex, fol-lowed by analysis of customers and evaluation of the questionnaire survey. Based on these records conclusions and recommendations for the company Energotex are expressed.
Klíčová slova
podnik, odberateľské vzťahy, ochrana životného prostredia
Klíčová slova v angličtině
company, customer relations, protection of the environment
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte poznatky týkající se dané problematiky.
II. Praktická část
Analyzujte strukturu odběratelů společnosti Energotex s.r.o., proveďte dotazníkové šetření a klasifikujte je dle vztahu k životnímu prostředí.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení pro firmu směřující ke zlepšení vztahů firmy s odběrateli.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte poznatky týkající se dané problematiky.
II. Praktická část
Analyzujte strukturu odběratelů společnosti Energotex s.r.o., proveďte dotazníkové šetření a klasifikujte je dle vztahu k životnímu prostředí.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení pro firmu směřující ke zlepšení vztahů firmy s odběrateli.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BÁRTOVÁ, Hilda, Vladimír BÁRTA a Jan KOUDELKA. Spotřebitel: (chování spotřebitele a jeho výzkum). 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2007. 254 s. ISBN 978-80-245-1275-4.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOUDELKA, Jan. Segmentujeme spotřební trhy. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005. 145 s. ISBN 80-86419-76-2.
SYNEK, Miloslav. Podniková ekonomika. 4. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 475 s. ISBN 80-7179-892-4.
Seznam doporučené literatury
BÁRTOVÁ, Hilda, Vladimír BÁRTA a Jan KOUDELKA. Spotřebitel: (chování spotřebitele a jeho výzkum). 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2007. 254 s. ISBN 978-80-245-1275-4.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOUDELKA, Jan. Segmentujeme spotřební trhy. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005. 145 s. ISBN 80-86419-76-2.
SYNEK, Miloslav. Podniková ekonomika. 4. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 475 s. ISBN 80-7179-892-4.
Přílohy volně vložené
Dotazník
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Počet bodů vedoucího: 53
Počet bodů oponenta: 50
Otázky vedoucího:
1. Jaké stanovisko firma zaujala k Vámi navhovaným kritériím a metodě hodnocení odběratelů?
Otázky oponenta:
1. Co by mělo být určující při výběrů dalších odběratelů podle vztahu k životnímu prostředí?
2. Jak by mohla společnost zvýšit zájem o dodávky surovin (odpadového papíru) i u jiných odběratelů?
Otázky obhajoba:
prof. Porvazník: Které z okolí chybí v analýze na str. 13? (nezodpovězeno, ekonomicko-finanční)
dokt. Pastuszková: Jakým způsobem oslovit veřejné instituce? (kampaně, akce na ochranu životního prostředí)
dokt. Pastuszková: Jak probíhal dotazníkový průzkum, struktura dotazníku. (environmentální, technická kritéria)
dokt. Dolejšová: Proč byli osloveni pouze tři odběratelé? (jsou největší, pokrývají celou střední Evropu)