Ve své bakalářské práci na téma ''Spokojenost zákazníků v Pensionu Na Octárně s. r. o.‘‘ se budu nejdříve zabývat teoretickou částí, kde se zaměřím na problematiku marketingu služeb a poté marketingovým výzkumem, který bude důležitou součástí druhé části mé práce. V praktické části budu zjišťovat pomocí dotazníků spokojenost hostů ubytovaných v Pensionu Na Octárně, po jejichž vyhodnocení a interpretaci předložím mé návrhy
a doporučení pro pension. V závěru celou práci zhodnotím a vymezím důležité body práce.
Anotace v angličtině
In my bachelor´s work ''Satisfaction of customer in Pension Na Octárně s. r. o.‘‘ I deal with
theoretical part. This part is aimed at marketing of service and marketing research, which is very important of second part of my work.
In practical part I find out satisfaction of pension guests by questionnaire. after this survey I present my suggestions and recommendation for this pension.
In my conclusion I sum up my work and I define important points this work.
Klíčová slova
Pension Na Octárně s. r. o., služby, zákazník, spokojenost,dotazník, návrhy
Ve své bakalářské práci na téma ''Spokojenost zákazníků v Pensionu Na Octárně s. r. o.‘‘ se budu nejdříve zabývat teoretickou částí, kde se zaměřím na problematiku marketingu služeb a poté marketingovým výzkumem, který bude důležitou součástí druhé části mé práce. V praktické části budu zjišťovat pomocí dotazníků spokojenost hostů ubytovaných v Pensionu Na Octárně, po jejichž vyhodnocení a interpretaci předložím mé návrhy
a doporučení pro pension. V závěru celou práci zhodnotím a vymezím důležité body práce.
Anotace v angličtině
In my bachelor´s work ''Satisfaction of customer in Pension Na Octárně s. r. o.‘‘ I deal with
theoretical part. This part is aimed at marketing of service and marketing research, which is very important of second part of my work.
In practical part I find out satisfaction of pension guests by questionnaire. after this survey I present my suggestions and recommendation for this pension.
In my conclusion I sum up my work and I define important points this work.
Klíčová slova
Pension Na Octárně s. r. o., služby, zákazník, spokojenost,dotazník, návrhy
Vyhledejte a prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
Analyzujte současnou situaci v Pensionu Na Octárně, s. r. o.
Vytvořte a vyhodnoťe dotazník.
Určete závěry a doporučení pro Pension Na Octárně, s. r. o.
Zásady pro vypracování
Vyhledejte a prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
Analyzujte současnou situaci v Pensionu Na Octárně, s. r. o.
Vytvořte a vyhodnoťe dotazník.
Určete závěry a doporučení pro Pension Na Octárně, s. r. o.
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, L, VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb, 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[2] MORRISON, A. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Přel. D. Slámová 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
[3] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Přel. J. Rezek 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[4] FOSTER, T. R. V. Jak získat a udržet zákazníka, 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002.
[5] MAFFERT, H. Marketing, Management, 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 551 s. ISBN 80-7169-329-4.
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, L, VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb, 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[2] MORRISON, A. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Přel. D. Slámová 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
[3] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Přel. J. Rezek 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[4] FOSTER, T. R. V. Jak získat a udržet zákazníka, 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002.
[5] MAFFERT, H. Marketing, Management, 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 551 s. ISBN 80-7169-329-4.