Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci se zákazníky ve společnosti JIŘÍ BLAHA s.r.o., malého podniku, který je specializovaný na prodej a montáž plastových dveří a oken.
První část je věnována především teoretickým pojmům získaných z dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci.
V praktické části je představena společnost a provedena analýza jednotlivých komunikačních prostředků. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení pro společnost JIŘÍ BLAHA s.r.o.
Anotace v angličtině
The aim of this bacherol thesis is to analyse the communication with costumers in the company JIŘÍ BLAHA Ltd., a small company which is specialized in production and dis-tribution of plastic door and windows.
The first part is elaborated on the basis of available literature on marketing and marketing communication.
The practical part presents the company and analyses their communication with customers. Based on the analysis results, recommendations for JIŘÍ BLAHA Ltd. company are provided.
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci se zákazníky ve společnosti JIŘÍ BLAHA s.r.o., malého podniku, který je specializovaný na prodej a montáž plastových dveří a oken.
První část je věnována především teoretickým pojmům získaných z dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci.
V praktické části je představena společnost a provedena analýza jednotlivých komunikačních prostředků. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení pro společnost JIŘÍ BLAHA s.r.o.
Anotace v angličtině
The aim of this bacherol thesis is to analyse the communication with costumers in the company JIŘÍ BLAHA Ltd., a small company which is specialized in production and dis-tribution of plastic door and windows.
The first part is elaborated on the basis of available literature on marketing and marketing communication.
The practical part presents the company and analyses their communication with customers. Based on the analysis results, recommendations for JIŘÍ BLAHA Ltd. company are provided.
Zpracujte literární poznatky z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě JIŘÍ BLAHA s.r.o.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení marketingové komunikace pro danou firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě JIŘÍ BLAHA s.r.o.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení marketingové komunikace pro danou firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana a kol., 2003. Marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 80-7179-577-1.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary, 2004. Marketing. Praha: Grada. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip, 1992. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. Praha: Victoria Publishing. ISBN 80-8560-508-2.
PELSMACKER, Patrik de, GEUENS, Maggie, BERG, Joeri, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana a kol., 2003. Marketing. Praha: C. H. Beck. ISBN 80-7179-577-1.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary, 2004. Marketing. Praha: Grada. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip, 1992. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. Praha: Victoria Publishing. ISBN 80-8560-508-2.
PELSMACKER, Patrik de, GEUENS, Maggie, BERG, Joeri, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D. Celkový počet bodů: 53
1. Jaká byla reakce firma na předložené výsledky a doporučení? Zodpovězeno: zcela
Oponent: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D. Celkový počet bodů: 45
1. Proč na str. 41 zpracováváte analýzu komunikace se zákazníky společnosti? Těmi zákazníky jsou myšleni minulí, současní a potencionální? Zodpovězeno: zcela
2. Jak jste dosáhla 100% návratnosti dotazníků? (str. 57) Zodpovězeno: zcela
doc. Ing. František Lipták, DrSc.: Upřesněte výsledek hospodaření, který uvádíte na str. 40. Jakou další metodu sběru informací, kromě dotazníkového průzkumu, jste mohla využít?
Zodpovězeno: zcela
Ing. Petra Kressová, Ph.D.: O kolik byla zvýšena poptávka firmy po zavedení Vámi navrhovaných opatření?
Zodpovězeno: zcela