V bakalářské práci jsem se zabývala tím, jaký mají postoj k tvořivosti žáci na Základní škole v Novém Hrozenkově. Cílem mé práce bylo zjistit, jak žáci vnímají své pocity a emoce a jejich názory na to, zda se učitelé snaží ve výuce rozvíjet jejich tvořivost.
Teoretická část se zabývá inteligencí, rozdělením personální inteligence a tvořivostí žáka. Praktická část se zaměřuje na zjištění, zda je tvořivost žáků ve výuce rozvíjena.
Anotace v angličtině
In my bachelor paper I was studying Chat attitude children have towards creativity in the Primary school in Novy Hrozenkov. The aim of my paper was to find out how the pupils sense thein feelings and emotions but also thein opinions on the matter, if they think thein teachers are helping them develop thein creativity in the lessons.
The theoretical part Explorer the intelligence, the separation of personal intelligence and the kreativity of the pupil.
The practical part aims to find out if the creativity of the pupils is developed througt tea-ching.
intelligence, personal intelligence, intrapersonal intelligence, interpersonal intelligence, creativity
Rozsah průvodní práce
61
Jazyk
CZ
Anotace
V bakalářské práci jsem se zabývala tím, jaký mají postoj k tvořivosti žáci na Základní škole v Novém Hrozenkově. Cílem mé práce bylo zjistit, jak žáci vnímají své pocity a emoce a jejich názory na to, zda se učitelé snaží ve výuce rozvíjet jejich tvořivost.
Teoretická část se zabývá inteligencí, rozdělením personální inteligence a tvořivostí žáka. Praktická část se zaměřuje na zjištění, zda je tvořivost žáků ve výuce rozvíjena.
Anotace v angličtině
In my bachelor paper I was studying Chat attitude children have towards creativity in the Primary school in Novy Hrozenkov. The aim of my paper was to find out how the pupils sense thein feelings and emotions but also thein opinions on the matter, if they think thein teachers are helping them develop thein creativity in the lessons.
The theoretical part Explorer the intelligence, the separation of personal intelligence and the kreativity of the pupil.
The practical part aims to find out if the creativity of the pupils is developed througt tea-ching.
intelligence, personal intelligence, intrapersonal intelligence, interpersonal intelligence, creativity
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerže a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek v oblasti.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace výzkumu.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a závěr.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerže a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek v oblasti.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace výzkumu.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a závěr.
Seznam doporučené literatury
BLATNÝ, Marek. Psychologie osobnosti. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3434-7
HŘÍBKOVÁ, Lenka. Nadání a nadaní. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-1998-6
SEDLÁČKOVÁ, Daniela. Rozvoj zdravého sebevědomí žáka. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2685-4
VALIŠOVÁ, Alena, KASÍKOVÁ, Hana a kolektiv. Pedagogika pro učitele. Praha: Grada, 2007. ISBN 80-247-1734-4
VÝROST, Jozef, SLAMĚNÍK, Ivan. Sociální psychologie. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-1428-8
Seznam doporučené literatury
BLATNÝ, Marek. Psychologie osobnosti. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3434-7
HŘÍBKOVÁ, Lenka. Nadání a nadaní. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-1998-6
SEDLÁČKOVÁ, Daniela. Rozvoj zdravého sebevědomí žáka. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2685-4
VALIŠOVÁ, Alena, KASÍKOVÁ, Hana a kolektiv. Pedagogika pro učitele. Praha: Grada, 2007. ISBN 80-247-1734-4
VÝROST, Jozef, SLAMĚNÍK, Ivan. Sociální psychologie. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-1428-8
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila teoretická a praktická východiska své práce, shrnula závěry. Následně zodpověděla dotazy oponenta a vedoucího práce. Jak jste pracovala (dr. Šmahaj, v úvodu citujete z března 2012)? Nejdřív jsem psala teoretickou část, pak výzkumnou. Kdo je autorem dotazníku (dr. Šmahaj)? Na webových stránkách, ze kterých to mám, jsem to nenašla. Studentka byla upozorněna, že prezentovala cíle, které nenaplňovala (ověření hypotéz), na omezený počet použitých zdrojů.