Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingového mixu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingového mixu ve firmě Ronas s.r.o. s užším zaměřením na cenu.
Na základě provedené analýzy zpracujte návrhy a doporučení pro zlepšení v oblasti tvorby cen.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingového mixu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingového mixu ve firmě Ronas s.r.o. s užším zaměřením na cenu.
Na základě provedené analýzy zpracujte návrhy a doporučení pro zlepšení v oblasti tvorby cen.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COOPER, John a LANE, Peter. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. Vyd. 1. Praha: Grada, 1999. 230 s. Manažer. ISBN 80-7169-641-2.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SYNEK, Miloslav a kol. Manažerská ekonomika. 4., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007. 452 s. Expert. ISBN 978-80-247-1992-4.
Seznam doporučené literatury
COOPER, John a LANE, Peter. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. Vyd. 1. Praha: Grada, 1999. 230 s. Manažer. ISBN 80-7169-641-2.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SYNEK, Miloslav a kol. Manažerská ekonomika. 4., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007. 452 s. Expert. ISBN 978-80-247-1992-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D. Celkový počet bodů: 49 Jaký očekáváte účinek motivace a jaký je současný stav motivace pracovníků ve firmě? Zodpovězeno: zcela
Oponent: Ing. Jan Czernín Celkový počet bodů: 50 Ze SWOT analýzy a z doporučení vyplývá, že bychom se měli orientovat na nové obchodní příležitosti, aby se snížila naše závislost na největším odběrateli. Proč bychom se měli orientovat na jiné prům. odvětví, když vyrábíme převážně pro aut. průmysl? Jaké další výhody z tohoto doporučení vyplývají? Zodpovězeno: zcela Jaké nástroje by studentka doporučila pro sledování vývoje cen vstupních materiálů? Zodpovězeno: zcela Jak bychom měli přistupovat ke kalkulaci v případě, že víme, že stroj nebude vytížen na 100 %? Zodpovězeno: zcela
doc. Ing. František Lipták, DrSc.: Jak má společnost definovanou strategii ve vazbě na cíle a vize? SWOT analýzu jste zpracovávala před nebo po dotazníkovém průzkumu? Proč jste zařadila nedostatečné znalosti odborné veřejnosti do slabých stránek? Zodpovězeno: zcela Ing. Petra Kressová, Ph.D.: Na marketingové oddělení plánujete jednoho člověka nebo více? Jakým způsobem chcete srovnávat ceny Vašich konkurentů? Zodpovězeno: částečně Ing. Petr Novák, Ph.D.: Proč se chcete zbavit Vašeho stávajícího partnera Continental, který je Váš hlavní zákazník? Jak byste si diverzifikaci představovala konkrétně? Na základě čeho předpokládáte, že zdravotnictví nezohledňuje cenu? Jak dlouho trvá, než zavedete produkt do zdravotnictví? Jak dlouho chcete budovat marketingové oddělení? Proč byste měla vycházet ze strategie společnosti? Zodpovězeno: částečně