Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti studentů Fakulty managementu
a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s elektronickým vzděláváním. Cílem teore-tické části bakalářské práce je zpracovat teoretické poznatky v oblasti elektronického vzdě-lávání a poté na základě těchto teoretických poznatků stanovit východiska pro praktickou část. Cílem praktické části bakalářské práce je provést průzkum potřeb studentů FaME v oblasti elektronického vzdělávání. Pro tento průzkum je využito dotazníkového šetření
se studenty druhého a třetího ročníku FaME. Na základě průzkumu je analyzována spoko-jenost studentů s elektronickým vzděláváním jako celkem ale i jednotlivých elektronických kurzů. Součástí bakalářské práce je také shrnutí výsledků analýzy a návrhy doporučení vedoucí k možnému zlepšení spokojenosti studentů FaME s elektronickým vzděláváním.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the analysis of the satisfaction of students of the Faculty
of Management and Economics in Zlin with electronic education. The aim of the theoreti-cal part of the thesis is to compile the theoretical knowledge in the field of electronic edu-cation, and thus determining the groundwork for the practical part based on these theoreti-cal findings. The aim of the practical part of the thesis is to survey the needs of FaME stu-dents concerning electronic education. For the sake of this survey, a questionnaire is used to find out the observations of the second and third year FaME students. Having analysed the outcomes of the questionnaire, students?satisfaction with electronic education both
as a whole and with particular electronic courses is analysed. The thesis also includes a summary of the outcomes of the analysis and recommendations leading to a possible im-provement concerning satisfaction of FaME students with electronic education.
electronic education, students´satisfaction, analysis of satisfaction, e-course
Rozsah průvodní práce
103
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti studentů Fakulty managementu
a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s elektronickým vzděláváním. Cílem teore-tické části bakalářské práce je zpracovat teoretické poznatky v oblasti elektronického vzdě-lávání a poté na základě těchto teoretických poznatků stanovit východiska pro praktickou část. Cílem praktické části bakalářské práce je provést průzkum potřeb studentů FaME v oblasti elektronického vzdělávání. Pro tento průzkum je využito dotazníkového šetření
se studenty druhého a třetího ročníku FaME. Na základě průzkumu je analyzována spoko-jenost studentů s elektronickým vzděláváním jako celkem ale i jednotlivých elektronických kurzů. Součástí bakalářské práce je také shrnutí výsledků analýzy a návrhy doporučení vedoucí k možnému zlepšení spokojenosti studentů FaME s elektronickým vzděláváním.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the analysis of the satisfaction of students of the Faculty
of Management and Economics in Zlin with electronic education. The aim of the theoreti-cal part of the thesis is to compile the theoretical knowledge in the field of electronic edu-cation, and thus determining the groundwork for the practical part based on these theoreti-cal findings. The aim of the practical part of the thesis is to survey the needs of FaME stu-dents concerning electronic education. For the sake of this survey, a questionnaire is used to find out the observations of the second and third year FaME students. Having analysed the outcomes of the questionnaire, students?satisfaction with electronic education both
as a whole and with particular electronic courses is analysed. The thesis also includes a summary of the outcomes of the analysis and recommendations leading to a possible im-provement concerning satisfaction of FaME students with electronic education.
electronic education, students´satisfaction, analysis of satisfaction, e-course
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky v oblasti elektronického vzdělávání.
II. Praktická část
Proveďte průzkum potřeb studentů FaME v oblasti elektronického vzdělávání.
Analyzujte spokojenost studentů FaME s obsahem elektronických studijních materiálů.
Na základě provedených analýz navrhněte vhodná doporučení v oblasti elektronického vzdělávání na FaME.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky v oblasti elektronického vzdělávání.
II. Praktická část
Proveďte průzkum potřeb studentů FaME v oblasti elektronického vzdělávání.
Analyzujte spokojenost studentů FaME s obsahem elektronických studijních materiálů.
Na základě provedených analýz navrhněte vhodná doporučení v oblasti elektronického vzdělávání na FaME.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNARČÍK, Zdeněk. Marketingový výzkum. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2008. 176 s. ISBN 978-80-7248-489-8.
BLATNÁ, Dagmar. Metody statistické analýzy. 1. vyd. Praha: Bankovní institut vysoká škola, 2004. 92 s. ISBN 80-7265-062-9.
MELOUN, Milan. MILITKÝ, Jiří. Kompendium statistického zpracování dat. 1. vyd. Praha: Academia, 2002. 764 s. ISBN 8020010084.
ZLÁMALOVÁ, Helena. Distanční vzdělávání a eLearning : učební text pro distanční studium. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2008. 144 s. ISBN 978-80-86723-56-3.
ZOUNEK, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009. 161 s. ISBN 978-80-210-5123-2.
Seznam doporučené literatury
BEDNARČÍK, Zdeněk. Marketingový výzkum. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2008. 176 s. ISBN 978-80-7248-489-8.
BLATNÁ, Dagmar. Metody statistické analýzy. 1. vyd. Praha: Bankovní institut vysoká škola, 2004. 92 s. ISBN 80-7265-062-9.
MELOUN, Milan. MILITKÝ, Jiří. Kompendium statistického zpracování dat. 1. vyd. Praha: Academia, 2002. 764 s. ISBN 8020010084.
ZLÁMALOVÁ, Helena. Distanční vzdělávání a eLearning : učební text pro distanční studium. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2008. 144 s. ISBN 978-80-86723-56-3.
ZOUNEK, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009. 161 s. ISBN 978-80-210-5123-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Počet bodů vedoucího: 47
Počet bodů oponenta: 41
Otázky vedoucího:
1. Co pozitivního (i negativního) shledáváte na elektronickém vzdělávání prostřednictvím LMS Moodle a co by mohli učinit tutoři elektronických kurzů ke zlepšení stávající úrovně kurzů?
Otázky oponenta:
1. Jaké vidíte nedostatky použitého způsobu kvantitativního průzkumu (elektronické dotazníky)? Měla by podle vás smysl papírová podoba dotazníku?
2. Co vás vedlo k tomu, že jste v analytické části zvolil hladinu významnosti na úrovni 1 %, nikoliv standardně využívaných 5 %?
3. Čím si vysvětlujete nízkou návratnost dotazníků od studentů druhého ročníku? Jsou výsledky této skupiny respondentů statisticky průkazné?
4. V kapitole Shrnutí a doporučení (str. 90-94) uvádíte doporučení pro jednotlivé kurzy. Jste schopen vyvodit další obecné dedukce, než ty v části Závěr (str. 95)?
Otázky byly zodpovězeny.
prof. Porvazník: Proč jste zvolil právě tyto předměty? (zodpovězeno)