Předmětem této bakalářské práce je analýza vybraných produktů elektronického bankovnictví pro retailové klienty v České republice. Teoretická část popisuje problematiku platebních karet a forem vzdáleného přístupu k elektronickému bankovnictví. Praktická část je zaměřena na srovnání jednotlivých produktů elektronického bankovnictví a doporučení vhodné nabídky banky pro využívání elektronického bankovnictví. Součástí praktické práce je dotazníkové šetření zjišťující spokojenost klientů s využíváním elektronického bankovnictví.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is an analysis of selected products of electronic banking for retail clients in the Czech Republic. The theoretical part describes the issue of payment cards and forms of remote access to electronic banking. The practical part is focused on the comparison of products of electronic banking and recommendations to choose appropriate bank offers of electronic banking. The practical work also contains survey of client satisfaction with the use of electronic banking.
electronic banking, direct banking, paymend card, phonebanking, mobile banking, internet banking, authentication, authorization
Rozsah průvodní práce
65 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této bakalářské práce je analýza vybraných produktů elektronického bankovnictví pro retailové klienty v České republice. Teoretická část popisuje problematiku platebních karet a forem vzdáleného přístupu k elektronickému bankovnictví. Praktická část je zaměřena na srovnání jednotlivých produktů elektronického bankovnictví a doporučení vhodné nabídky banky pro využívání elektronického bankovnictví. Součástí praktické práce je dotazníkové šetření zjišťující spokojenost klientů s využíváním elektronického bankovnictví.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is an analysis of selected products of electronic banking for retail clients in the Czech Republic. The theoretical part describes the issue of payment cards and forms of remote access to electronic banking. The practical part is focused on the comparison of products of electronic banking and recommendations to choose appropriate bank offers of electronic banking. The practical work also contains survey of client satisfaction with the use of electronic banking.
electronic banking, direct banking, paymend card, phonebanking, mobile banking, internet banking, authentication, authorization
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární řešerši na téma elektronické bankovnictví.
II. Praktická část
Proveďte marketingový výzkum spokojenosti klientů mezi retailovými uživateli elektronického bankovnictví.
Navrhněte doporučení pro výběr produktů elektronického bankovnictví pro vybrané typy retailového klienta.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární řešerši na téma elektronické bankovnictví.
II. Praktická část
Proveďte marketingový výzkum spokojenosti klientů mezi retailovými uživateli elektronického bankovnictví.
Navrhněte doporučení pro výběr produktů elektronického bankovnictví pro vybrané typy retailového klienta.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁK, Petr. Bankovnictví pro bankéře a klienty. 3. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Linde Praha, 2005. 681 s. ISBN 80-7201-515-X.
KONDABAGIL, Jayaram. Risk management in electronic banking: Concepts and best practices. 1st edition. Singapore: Wiley, 2007. 288 s. ISBN 978-0-470-82243-2.
MÁČE, Miroslav. Platební styk: klasický a elektronický. První vydání. Praha: Grada, 2006. 220 s. ISBN 80-247-1725-5.
MATYÁŠ, Václav a KRHOVJÁK, Jan. Autorizace elektronických transakcí a autentizace dat i uživatelů. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2008. 128 s. 1. ISBN 978-80-210-4556-9.
POLOUČEK, Stanislav a kol. Bankovnictví. 1. vydání. Praha: C. H. Beck, 2006. 716 s. ISBN 80-7179-462-7.
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁK, Petr. Bankovnictví pro bankéře a klienty. 3. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Linde Praha, 2005. 681 s. ISBN 80-7201-515-X.
KONDABAGIL, Jayaram. Risk management in electronic banking: Concepts and best practices. 1st edition. Singapore: Wiley, 2007. 288 s. ISBN 978-0-470-82243-2.
MÁČE, Miroslav. Platební styk: klasický a elektronický. První vydání. Praha: Grada, 2006. 220 s. ISBN 80-247-1725-5.
MATYÁŠ, Václav a KRHOVJÁK, Jan. Autorizace elektronických transakcí a autentizace dat i uživatelů. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2008. 128 s. 1. ISBN 978-80-210-4556-9.
POLOUČEK, Stanislav a kol. Bankovnictví. 1. vydání. Praha: C. H. Beck, 2006. 716 s. ISBN 80-7179-462-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
body vedoucího - 52
body oponenta - 36
otázky vedoucího:
Charakterizujte silné a slabé stránky vybraných bank na bankovním trhu z pohledu elektronického bankovnictví?
otázka zodpovězena zcela
Můžete popsat způsoby útoku na elektronické bankovnictví v České republice? Uveďte příklady z praxe.
otázka zodpovězena zcela
otázky oponenta:
Jako uvádíte na str. 52, vycházíte v BP z dotazníkového šetření, z kterého vyplývá, že klienti preferují při výběru bankovních služeb co nejnižší poplatky. Proč jste si tedy k analýze produktů vybral pouze jednu nízkonákladovou banku?
otázka zodpovězena částečně
Cílem Vaší BP bylo doporučit vhodnou nabídku elektronického bankovnictví pro jednotlivé typy retailových klientů. U kterých typů retailových klientů jste tedy analyzoval jejich preference pro využívání jednotlivých druhů EB?
otázka zodpovězena zcela
Proč je ve Vaší BP prohlášení autora dvakrát?
otázka zodpovězena zcela