Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit současný stav v oblasti marketingové komunikace ve společnosti XY a navrhnout nové možnosti jejího použití. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu a B2B trhů. Praktická část se dále zabývá charakteristikou společnosti, analýzou používaných komunikačních kanálů, SWOT analýzou, Porterovou analýzou, kvalitativním výzkumem a v závěru navržením doporučení pro společnost.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis is to find out the current situation in the field of marketing communication in the XY company and to suggest new possibilities of its application. In the theoretical part the pieces of knowledge concerning the marketing communication, communication mix and B2B markets are elaborated. The practical part deals with the characteristic of the company, analysis of the employed communication channels, SWOT analysis, Porter analysis, qualitative research. In the end of the practical part there is a proposal of recommendation for the company.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, B2B marketing, mezinárodní komunikace, řízení vztahů se zákazníky
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Communication Mix, B2B Marketing, International Communication, Customer Relationship Management
Rozsah průvodní práce
71
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit současný stav v oblasti marketingové komunikace ve společnosti XY a navrhnout nové možnosti jejího použití. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu a B2B trhů. Praktická část se dále zabývá charakteristikou společnosti, analýzou používaných komunikačních kanálů, SWOT analýzou, Porterovou analýzou, kvalitativním výzkumem a v závěru navržením doporučení pro společnost.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis is to find out the current situation in the field of marketing communication in the XY company and to suggest new possibilities of its application. In the theoretical part the pieces of knowledge concerning the marketing communication, communication mix and B2B markets are elaborated. The practical part deals with the characteristic of the company, analysis of the employed communication channels, SWOT analysis, Porter analysis, qualitative research. In the end of the practical part there is a proposal of recommendation for the company.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, B2B marketing, mezinárodní komunikace, řízení vztahů se zákazníky
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Communication Mix, B2B Marketing, International Communication, Customer Relationship Management
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky v oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace společnosti XY, s. r. o.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení v oblasti marketingové komunikace této společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky v oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace společnosti XY, s. r. o.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení v oblasti marketingové komunikace této společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E, Donald BAACK a Vladimír PAULÍNY. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
MACHKOVÁ, Hana, Alexej SATO a Miroslava ZAMYKALOVÁ. Mezinárodní obchod a marketing. Praha: Grada, 2002. 266 s. ISBN 80-247-0364-5.
PAVLŮ, Dušan. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing. Praha: Professional Publishing, 2009. 380 s. ISBN 978-80-86946-38-2.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
PILÍK, Michal. Business-to-business marketing. Vyd. 2., nezměněné. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. 126 s. ISBN 978-80-7318-918-1.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E, Donald BAACK a Vladimír PAULÍNY. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
MACHKOVÁ, Hana, Alexej SATO a Miroslava ZAMYKALOVÁ. Mezinárodní obchod a marketing. Praha: Grada, 2002. 266 s. ISBN 80-247-0364-5.
PAVLŮ, Dušan. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing. Praha: Professional Publishing, 2009. 380 s. ISBN 978-80-86946-38-2.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
PILÍK, Michal. Business-to-business marketing. Vyd. 2., nezměněné. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. 126 s. ISBN 978-80-7318-918-1.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D. Celkový počet bodů: 50
1. Pro segment, ve kterém se firma nachází, jsou důležitou složkou komunikace i veletrhy. Stručně vyhodnoťte účast firmy XY na veletrzích a jaké jsou plány firmy v oblasti veletrhů? Zodpovězeno: zcela
Oponent: Ing. Jan Šembera Celkový počet bodů: 58
1. Pokud by došlo ze strany vedení společnosti k omezení výdajů na výstavy a veletrhy, jaké další marketingové nástroje by, podle Vás, dokázaly co nejlépe nahradit funkci výstav a veletrhů ve firemní komunikaci? Zodpovězeno: zcela
2. Dokážete uvést nějaký další obor zmiňovaný v médiích, kde výstavy a veletrhy hrají důležitou roli v B2B nebo B2C marketingové komunikaci pro prezentaci firem? Zodpovězeno: zcela
doc. Ing. František Lipták, DrSc.: Na základě čeho jste nakreslila organizační strukturu firmy? Jak firma diferencuje komunikaci v různých zemích?
Zodpovězeno: zcela
Ing. Petra Kressová, Ph.D.: Proč existenci substitutů (jak uvádíte ve SWOT analýze) vnímáte jako příležitost?
Zodpovězeno: zcela