Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití aktuálních marketingových trendů ve společnosti MEGACOMP CZ s.r.o.
V teoretické části jsou představeny nové trendy v marketingu, které se vztahují ke společnosti potažmo maloobchodnímu prodeji; v části praktické je představena společnost, následuje analýza současného internetového prodeje spolu s analýzou současné marketingové komunikace a konkurence společnosti. V závěru jsou vypracovány návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti v současném obchodním prostředí.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the usage of the actual marketing trends in the company MEGACOMP CZ s.r.o. This thesis includes all the recommendations which are leading to raise the competitiveness of the company.
In the first theoretical part of the thesis there are represented all the new marketing trends which are related to the company and retail. The second practical part focuses on the characteristic of the company, analyses the situation in the internet sales together with the analysis of the actual marketing trends and the competition of the company.
The practical part ends with the recommendations which should result into the increase of the company´s competitiveness in the actual business environment.
Klíčová slova
internet marketing, guerilla marketing, online marketing, sociální marketing, emailový marketing, sociální sítě, blogy
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, guerilla marketing, online marketing, social marketing, email marketing, social networks, blogs
Rozsah průvodní práce
68 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití aktuálních marketingových trendů ve společnosti MEGACOMP CZ s.r.o.
V teoretické části jsou představeny nové trendy v marketingu, které se vztahují ke společnosti potažmo maloobchodnímu prodeji; v části praktické je představena společnost, následuje analýza současného internetového prodeje spolu s analýzou současné marketingové komunikace a konkurence společnosti. V závěru jsou vypracovány návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti v současném obchodním prostředí.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the usage of the actual marketing trends in the company MEGACOMP CZ s.r.o. This thesis includes all the recommendations which are leading to raise the competitiveness of the company.
In the first theoretical part of the thesis there are represented all the new marketing trends which are related to the company and retail. The second practical part focuses on the characteristic of the company, analyses the situation in the internet sales together with the analysis of the actual marketing trends and the competition of the company.
The practical part ends with the recommendations which should result into the increase of the company´s competitiveness in the actual business environment.
Klíčová slova
internet marketing, guerilla marketing, online marketing, sociální marketing, emailový marketing, sociální sítě, blogy
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, guerilla marketing, online marketing, social marketing, email marketing, social networks, blogs
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku nových marketingových trendů.
II. Praktická část
Popiště a analyzujte současné využití nových marketingových trendů ve společnosti MEGACOMP CZ s.r.o.
Navrhněte vhodná řešení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy MEGACOMP CZ s.r.o. za pomoci využití nových marketingových trendů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku nových marketingových trendů.
II. Praktická část
Popiště a analyzujte současné využití nových marketingových trendů ve společnosti MEGACOMP CZ s.r.o.
Navrhněte vhodná řešení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy MEGACOMP CZ s.r.o. za pomoci využití nových marketingových trendů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: Nové trendy 3. 0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011. 212 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
GODIN, Seth. Fialová kráva: Marketing konečně jinak! 1. vyd. Praha: Fragment, 2010. 179 s. ISBN 978-80-253-1120-2.
MEERMAN SCOTT, David. Nová pravidla marketingu a PR. 1. vyd. Brno: Zoner Press, 2008. 262 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 269 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
TONKIN, Sebastian, WHITMORE, Caleb a CUTRONI, Justin. Výkonnostní marketing s Google Analytics: Strategie a techniky maximalizace online ROI. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 424 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: Nové trendy 3. 0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011. 212 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
GODIN, Seth. Fialová kráva: Marketing konečně jinak! 1. vyd. Praha: Fragment, 2010. 179 s. ISBN 978-80-253-1120-2.
MEERMAN SCOTT, David. Nová pravidla marketingu a PR. 1. vyd. Brno: Zoner Press, 2008. 262 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 269 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
TONKIN, Sebastian, WHITMORE, Caleb a CUTRONI, Justin. Výkonnostní marketing s Google Analytics: Strategie a techniky maximalizace online ROI. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 424 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Počet bodů: 34
Otázky: Na základě jaké provedené analýzy jste navrhla doporučení týkající se blogů? zcla
Oponent BP: Mgr. Marian Fury
Počet bodů: 47
Otázky:
1.) Na strane 51 opisujete analýzu sociálneho marketingu pri Facebooku spoločnosti. Mohla by ste skúsiť vysvetliť, či má spoločnosť stanovené KPI's pri využívaní tohto nástroja. Ak áno, tak aké? Ak nie, tak prosím vysvetlite, aké ciele by mala spoločnosť pri využívaní Facebooku sledovať.zcela
Další otázky a připomínky:
Ing. Monika Horáková - Máte uvedené v práci, že se zaměříte na B2B trh, které? Zcela
Ing. Petr Novák, Ph.D. - Jaké jsou vaše kritické faktory úspěchu? Částečně
Ing. Eva Kuderová - U stále klientely máte servis? Zcela
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc. Měla jste navrhnout vhodná řešení. Nenašla jsem zde slovo marketingová komunikační strategii, musíte znát cílového zákazníka. Souvisí to s terminologií.