Cílem mé práce je analyzovat současnou komunikační strategii společnosti Hotel Radun s.r.o. a zjistit, zda je správně nastavena. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky získané z odborné literatury. Následuje praktická část, ve které nejdříve objasňuji, které komunikační nástroje jsou v hotelu použity. Poté následuje vyhodnocení realizovaného dotazníkového šetření na zjištění funkčnosti marketingových nástrojů. Na závěr jsou uvedena doporučení, která jsou navržena na základě provedeného interwiev a dotazníkového šetření.
Annotation in English
The aim of my work is to analyze the present communication strategy of the company Hotel Radun, s.r.o. and find out if it is set up correctly. The first part is focused on theoretical knowledge, which are drawn from the literature. Than the second part in which I firstly clarify which communication tools are used in the hotel. Thereafter there is an evaluation of the realized questionnaire-survey which should find out if the marketing tools work. Finally I give recommendations which are based on interview and questionnaire-survey.
Keywords
komunikační strategie, marketingový mix, služby, dotazníkové šetření, hotel
Keywords in English
communication strategy, marketing mix, service, questionnaire-survey, hotel
Length of the covering note
61 s.
Language
CZ
Annotation
Cílem mé práce je analyzovat současnou komunikační strategii společnosti Hotel Radun s.r.o. a zjistit, zda je správně nastavena. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky získané z odborné literatury. Následuje praktická část, ve které nejdříve objasňuji, které komunikační nástroje jsou v hotelu použity. Poté následuje vyhodnocení realizovaného dotazníkového šetření na zjištění funkčnosti marketingových nástrojů. Na závěr jsou uvedena doporučení, která jsou navržena na základě provedeného interwiev a dotazníkového šetření.
Annotation in English
The aim of my work is to analyze the present communication strategy of the company Hotel Radun, s.r.o. and find out if it is set up correctly. The first part is focused on theoretical knowledge, which are drawn from the literature. Than the second part in which I firstly clarify which communication tools are used in the hotel. Thereafter there is an evaluation of the realized questionnaire-survey which should find out if the marketing tools work. Finally I give recommendations which are based on interview and questionnaire-survey.
Keywords
komunikační strategie, marketingový mix, služby, dotazníkové šetření, hotel
Keywords in English
communication strategy, marketing mix, service, questionnaire-survey, hotel
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte kritickou rešerši literárních zdrojů k problematice komunikační strategie.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o.
BALOUŠEK, Vít. Žijte a myslete kreativně: deset klíčů k reklamě, která zaujme. Brno: Computer Press, 2011. 240 s. ISBN 978-80-251-2954-8.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. Praha: Grada, 2001. 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
Recommended resources
BALOUŠEK, Vít. Žijte a myslete kreativně: deset klíčů k reklamě, která zaujme. Brno: Computer Press, 2011. 240 s. ISBN 978-80-251-2954-8.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. Praha: Grada, 2001. 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Počet bodů vedoucího: 32
Počet bodů oponenta: 48
Otázky vedoucího:
1. Na str.54 "Doporučení v oblasti ceny" uvádíte: "Protože se pobytové balíčky ukázaly jako správná cesta ve stanovení ceny, doporučuji v jejich vytváření." Můžete, prosím, tuto větu blíže vysvětlit?
2. Můžete porovnat komunikační strategii Hotelu Radun, s. r. o. s komunikační strategií alespoň dvou jeho konkurentů?
3. V Analýze na str. 34 popisujete, co znamená výraz "concierge", ale z následujícího textu není zřejmé, zda takto tato služba v hotelu probíhá, či nikoliv. Vysvětlete, prosím.
Otázky oponenta:
1. Vyčíslete náklady na zavedení všech Vašich doporučení.
2. Konzultovala jste Vaše doporučení v organizaci? Budou Vaše návrhy realizovány?
Otázky obhajoba:
prof. Porvazník: vytknuta malá velikost hotelu pro zpracování bakalářské práce
dokt. Pastuszková: byly hypotézy potvrzeny/vyvráceny (dotazníkovým šetřením obě potvrzeny)