Předmětem této bakalářské práce je problematika marketingových komunikací z pohledu obchodního centra. Cílem první části práce bylo shrnout základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace. Praktická část této bakalářské práce se zabývala ana-lýzou současné situace v oblasti marketingové komunikace obchodního centra a následně doporučením nových opatření pro její zlepšení.
Anotace v angličtině
Subject of this bachelor thesis is the issue of marketing communication from the perspecti-ve of a shopping centre. The main aim of the firts part of this work was to summarize basic theoretical facts. The practical part of this bachelor thesis is focused on analyzing the cur-rent situation of marketing communication in major shopping centers, followed by recom-mending possible solutions for its improvement.
Klíčová slova
marketingová komunikace, obchodní centrum, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, shopping centre, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing
Rozsah průvodní práce
85 s. (84 356 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této bakalářské práce je problematika marketingových komunikací z pohledu obchodního centra. Cílem první části práce bylo shrnout základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace. Praktická část této bakalářské práce se zabývala ana-lýzou současné situace v oblasti marketingové komunikace obchodního centra a následně doporučením nových opatření pro její zlepšení.
Anotace v angličtině
Subject of this bachelor thesis is the issue of marketing communication from the perspecti-ve of a shopping centre. The main aim of the firts part of this work was to summarize basic theoretical facts. The practical part of this bachelor thesis is focused on analyzing the cur-rent situation of marketing communication in major shopping centers, followed by recom-mending possible solutions for its improvement.
Klíčová slova
marketingová komunikace, obchodní centrum, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, shopping centre, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I.Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II.Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace obchodního centra Silesia Opava.
Na základě analýzy navrhněte doporučení k zefektivnění marketingové komunikace Silesia Opava.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I.Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II.Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace obchodního centra Silesia Opava.
Na základě analýzy navrhněte doporučení k zefektivnění marketingové komunikace Silesia Opava.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip a SKAPOVA, Hana. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
PELSMACKER, Patrick, GEUNES, Maggie a VAN DEN BERHG, Joeri. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip a SKAPOVA, Hana. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
PELSMACKER, Patrick, GEUNES, Maggie a VAN DEN BERHG, Joeri. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Martina Sasínková
Celkový počet bodů: 41
1. SWOT analýza (strana 44) - jako jednu z hrozeb máte uvedenou Ztrátu významných nájemců. Skutečně nemůžete tento faktor ovlivnit? Zodpovězeno: částečně
2. Jak byste doporučil využití guerilla marketingu pro potřeby OC Silesia? Zodpovězeno: zcela
Oponent: Ing. Alan Rajnošek
Celkový počet bodů: 49
1. Jakým způsobem by student zajistil, aby upřesnil nebo potvrdil cílovou skupinu, která mu vyšla v jeho práci, a na kterou se má marketing OC zaměřit? Zodpovězeno: zcela
doc. Ing. František Lipták, DrSc.: Neuvažoval jste zaměřit akce OC na různé časy po dobu otvírací doby? Mělo by mít OC nějakou centrální aktivitu ve spolupráci se všemi prodejními jednotkami v OC?
Zodpovězeno: zcela