Téma mé bakalářské práce je Návrh zvýšení návštěvnosti sportovního centra ve Zlíně.
Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická práce rozebírá téma zdravého životního stylu, dále se zaměřuje na specifika služeb a jejich vliv na marketing.
Obsahem praktické části je analýza současné situace sportovního centra ve Zlíně. Jsou zde rozebrány vnější i vnitřní faktory, které na sportovní centrum působí a kterým musí majitelé sportovního centra čelit.
V závěru práce jsou uvedena doporučení, která by mohla zvýšit návštěvnost tohoto centra.
Anotace v angličtině
Topic of my bachelor thesis is The proposal to increase attendance of the sport centre in Zlín.
The work contains theoretical and practical part. Theoretical part analyzes the topic of healthy lifestyle, focusing on the specific of services and their impact on marketing.
The practical part deals with the current situation of the sport centre in Zlin, followed by explanation of main external and internal factors which have an impact on the sport centre and those which owners of the centre must face.
The conclusion presents recommending proposals which might increase attendance to this centre.
Klíčová slova
zdravý životní styl, marketing služeb, PEST analýza, SWOT analýza, konkurence
Klíčová slova v angličtině
healthy lifestyle, marketing of services, PEST analysis, SWOT analysis, competition
Rozsah průvodní práce
71
Jazyk
CZ
Anotace
Téma mé bakalářské práce je Návrh zvýšení návštěvnosti sportovního centra ve Zlíně.
Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická práce rozebírá téma zdravého životního stylu, dále se zaměřuje na specifika služeb a jejich vliv na marketing.
Obsahem praktické části je analýza současné situace sportovního centra ve Zlíně. Jsou zde rozebrány vnější i vnitřní faktory, které na sportovní centrum působí a kterým musí majitelé sportovního centra čelit.
V závěru práce jsou uvedena doporučení, která by mohla zvýšit návštěvnost tohoto centra.
Anotace v angličtině
Topic of my bachelor thesis is The proposal to increase attendance of the sport centre in Zlín.
The work contains theoretical and practical part. Theoretical part analyzes the topic of healthy lifestyle, focusing on the specific of services and their impact on marketing.
The practical part deals with the current situation of the sport centre in Zlin, followed by explanation of main external and internal factors which have an impact on the sport centre and those which owners of the centre must face.
The conclusion presents recommending proposals which might increase attendance to this centre.
Klíčová slova
zdravý životní styl, marketing služeb, PEST analýza, SWOT analýza, konkurence
Klíčová slova v angličtině
healthy lifestyle, marketing of services, PEST analysis, SWOT analysis, competition
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu služeb zdravého životního stylu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou nabídku sportovního centra ve Zlíně.
Vypracujte doporučení pro zvýšení návštěvnosti sportovního centra ve Zlíně.
Navržené doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu služeb zdravého životního stylu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou nabídku sportovního centra ve Zlíně.
Vypracujte doporučení pro zvýšení návštěvnosti sportovního centra ve Zlíně.
Navržené doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CAYWOOD, Clarke L. Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 600 s. ISBN 80-7226-886-4.
FIALOVÁ, Ludmila. Moderní body image: jak se vyrovnat s kultem štíhlého těla. Praha: Grada, 2006. 98 s. ISBN 80-247-1350-0.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 247 s. ISBN 80-716-9276-X.
STAŇKOVÁ, Pavla, Růžena VORLOVÁ a Ilona VLČKOVÁ. Marketing obchodu a služeb: studijní pomůcka pro distanční studium. 2. vyd. upr. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. 156 s. ISBN 978-80-7318-927-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-272-2721-9.
Seznam doporučené literatury
CAYWOOD, Clarke L. Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 600 s. ISBN 80-7226-886-4.
FIALOVÁ, Ludmila. Moderní body image: jak se vyrovnat s kultem štíhlého těla. Praha: Grada, 2006. 98 s. ISBN 80-247-1350-0.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 247 s. ISBN 80-716-9276-X.
STAŇKOVÁ, Pavla, Růžena VORLOVÁ a Ilona VLČKOVÁ. Marketing obchodu a služeb: studijní pomůcka pro distanční studium. 2. vyd. upr. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. 156 s. ISBN 978-80-7318-927-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-272-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Počet bodů vedoucího: 54
Počet bodů oponenta: 28
Otázky vedoucího:
1. Kterou výživovou poradnu pro spolupráci s centrem Mata navrhujete (s. 56)?
2. Je ve Zlíně reálná možnost úspěšného provozování nového fitness centra?
Otázky oponenta:
1. Jaká inzertní média považujete za vhodná pro komunikaci sportovního centra Maty s rozpočtem 50 000 na tři měsíce?
2. Jakým způsobem budete měřit efektivitu Vámi navržených opatření. Vyberte tři podle Vás neúčinnější.
3. Jak byste řešila komunikaci s rozpočtem 100 Kč a cílem oslovit sto nových klientů?
Otázky obhajoba:
prof. Porvazník: kombinace cvičení a zdravého životního stylu (respondenti s výrokem souhlasili)
dokt. Dolejšová: výtka k chybějícím názorům jiných skupin respondentů, reklama mimo sociální sítě (není ošetřena)
dokt. Pastuszková: skladba respondentů, výtka k literárním zdrojům (studující ve Zlíně)