Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti pacientů zubní lékařky. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracovat teoretické poznatky z oblasti spokojenosti zákazníka a poté stanovit teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce je analyzovat současný stav spokojenosti pacientů zubní lékařky. Pro tuto analýzu je využito dotazníkového šetření s pacienty kliniky. Součástí bakalářské práce jsou také návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení současné spokojenosti pacientů zubní lékařky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of patient satisfaction with dentist. The aim of theoretical part of the thesis is to prepare a theoretical knowledge of customer satisfaction, and then provide a theoretical basis for the processing of the practical part. The aim of the practical part of the thesis is to analyze the current state of patient satisfaction with dentist. For this analysis, it used a questionnaire with patients of the clinic. Parts of the thesis are also suggestions and recommendations to improve patient satisfaction with dentist.
marketing research, customer satisfaction, questionnaire, health
Rozsah průvodní práce
82 s. (91 406 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti pacientů zubní lékařky. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracovat teoretické poznatky z oblasti spokojenosti zákazníka a poté stanovit teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce je analyzovat současný stav spokojenosti pacientů zubní lékařky. Pro tuto analýzu je využito dotazníkového šetření s pacienty kliniky. Součástí bakalářské práce jsou také návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení současné spokojenosti pacientů zubní lékařky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of patient satisfaction with dentist. The aim of theoretical part of the thesis is to prepare a theoretical knowledge of customer satisfaction, and then provide a theoretical basis for the processing of the practical part. The aim of the practical part of the thesis is to analyze the current state of patient satisfaction with dentist. For this analysis, it used a questionnaire with patients of the clinic. Parts of the thesis are also suggestions and recommendations to improve patient satisfaction with dentist.
marketing research, customer satisfaction, questionnaire, health
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II.Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti pacientů s poskytovanými službami zubní ordinace XY.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro zubní ordinaci XY doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II.Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti pacientů s poskytovanými službami zubní ordinace XY.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro zubní ordinaci XY doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie a VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
EXNER, Lubomír, RAITER, Tomáš a STEJSKALOVÁ, Dita. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005. 188 s. ISBN 80-86419-73-8.
GROHAR-MURRAY, Marry Ellen a DICROCE, Helen R. Zásady vedení a řízení v oblasti ošetřovatelské péče. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 320 s. ISBN 80-247-0267-3.
KOTLER, Philip. Marketingový management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN
978-80-247-1545-2.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010. 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie a VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
EXNER, Lubomír, RAITER, Tomáš a STEJSKALOVÁ, Dita. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005. 188 s. ISBN 80-86419-73-8.
GROHAR-MURRAY, Marry Ellen a DICROCE, Helen R. Zásady vedení a řízení v oblasti ošetřovatelské péče. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 320 s. ISBN 80-247-0267-3.
KOTLER, Philip. Marketingový management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN
978-80-247-1545-2.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010. 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 52 b.
Oponent 46 b.
Otázky vedoucího Ing. Jiří Bejtkovský
Otázka 1. Je student také pacientem zubní ordinace XY? Pokud ano, jak sám komplexně hodnotí zubní ordinaci XY? Otázka zodpovězena zcela
Otázka 2. V rámci vyhodnocení otázky zaměřené na kritéria výběru zubní lékařky se student inspiroval teorií, která uvádí, že cena je indikátorem kvality. Jaký je jeho názor na tuto tezi?
Otázka zodpovězena uspokojivě
Otázky oponenta PhDr. Dana Štěrbová, Ph.D.
Otázka 1. Jaký je vztah u Hypotézy 3 a následné analýze dotazníkových odpovědi - otázek vztažených k ceně za výkon, informovanosti o výkonu, zákroky - k platné lékařské legislativě? Otázka zodpovězena zcela
Otázka 2. Přejímáte, že platí, že pacient bude mít vyšší míru spokojenosti u lékaře s víceletou praxí? Pokud ano, proč? Proč je uveden údaj o červeném diplomu u Vámi zkoumané lékařky? Jaká je souvislost se spokojeností pacientů? Otázka zodpovězena zcela
Otázka prof. Ing. Pavel Ondrčka, CSc.
Kolik stojí ošetření a jaké jsou komplexní služby ordinace?
Otázka zodpovězena uspokojivě