Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové podpory internetového obchodu Tesco Potraviny on-line. Klade si za cíl analyzovat vliv reklamy na počet objednávek a srovnat internetový obchod Tesco Potraviny on-line s konkurenčními obchody. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se internetového obchodu, marketingové podpory a srovnání s konkurencí. Praktická část se zaměřuje na vliv marketingové podpory na počet objednávek uskutečněných v internetovém obchodě Tesco Potraviny on-line a srovnání tohoto obchodu s konkurencí. V závěru bakalářské práce jsou vyhodnoceny zjištěné údaje a navrženy odpovídající doporučení.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the analysis of the marketing support conducted by the online shop Tesco Potraviny on-line. The thesis is aimed to analyze the influence of the marketing support on the number of orders and to compare Tesco Potraviny on-line with other competing stores. The paper is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains the concepts pertaining to online shops, marketing support and comparison to competitors. The practical part is focused on the influence of the marketing support on the number of orders made in Tesco Potraviny online and its comparison to other competitors. The conclusion assesses the identified data followed by recommendations.
Klíčová slova
internetový obchod, marketingová podpora, analýza konkurence, SWOT analýza, nákupní chování
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové podpory internetového obchodu Tesco Potraviny on-line. Klade si za cíl analyzovat vliv reklamy na počet objednávek a srovnat internetový obchod Tesco Potraviny on-line s konkurenčními obchody. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se internetového obchodu, marketingové podpory a srovnání s konkurencí. Praktická část se zaměřuje na vliv marketingové podpory na počet objednávek uskutečněných v internetovém obchodě Tesco Potraviny on-line a srovnání tohoto obchodu s konkurencí. V závěru bakalářské práce jsou vyhodnoceny zjištěné údaje a navrženy odpovídající doporučení.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the analysis of the marketing support conducted by the online shop Tesco Potraviny on-line. The thesis is aimed to analyze the influence of the marketing support on the number of orders and to compare Tesco Potraviny on-line with other competing stores. The paper is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains the concepts pertaining to online shops, marketing support and comparison to competitors. The practical part is focused on the influence of the marketing support on the number of orders made in Tesco Potraviny online and its comparison to other competitors. The conclusion assesses the identified data followed by recommendations.
Klíčová slova
internetový obchod, marketingová podpora, analýza konkurence, SWOT analýza, nákupní chování
Vymezte základní pojmy a uveďte možné způsoby reklamy pro on-line shop.
II. Praktická část
Popište vývoj Potravin on-line a reálně využívané způsoby reklamy Potravin on-line v České republice.
Zkoumejte vliv marketingové podpory na Potraviny on-line.
Porovnejte Potraviny on-line s konkurencí.
Navrhněte možné způsoby marketingové podpory na zvýšení počtu objednávek.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vymezte základní pojmy a uveďte možné způsoby reklamy pro on-line shop.
II. Praktická část
Popište vývoj Potravin on-line a reálně využívané způsoby reklamy Potravin on-line v České republice.
Zkoumejte vliv marketingové podpory na Potraviny on-line.
Porovnejte Potraviny on-line s konkurencí.
Navrhněte možné způsoby marketingové podpory na zvýšení počtu objednávek.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GEUENS, Gary. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
HANZELKOVÁ, Alena, Miloslav KEŘKOVSKÝ, Dana ODEHNALOVÁ a Oldřich VYKYPĚL. Strategický marketing: Teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009, 149 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, 2003, 864 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
SCOTT, David Meerman. The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly. 2nd edition. New Jersey: Wiley, 2010, 366 s. ISBN 978-1-118-02698-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3. vyd. Praha: Grada, 2007, 283 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
Seznam doporučené literatury
GEUENS, Gary. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
HANZELKOVÁ, Alena, Miloslav KEŘKOVSKÝ, Dana ODEHNALOVÁ a Oldřich VYKYPĚL. Strategický marketing: Teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009, 149 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, 2003, 864 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
SCOTT, David Meerman. The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly. 2nd edition. New Jersey: Wiley, 2010, 366 s. ISBN 978-1-118-02698-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3. vyd. Praha: Grada, 2007, 283 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
- Budou Vaše návrhy v organizaci realizovány? (odpovězeno částečně) 2. Jakými dalšími kritérii byste hodnotila kvalitu komunikace ve Vámi analyzované organizaci? (odpovězeno částečně)
- Jaké je finanční vyčíslení Vašich doporučení pro zlepšení? (odpovězeno částečně)
Otázky oponent:
- V práci se zaměřujete hlavně na výhody a převládající trend e-shopů. Myslíte si tedy, že kamenné obchody úplně skončí anebo za jakých podmínek a z jakých důvodů přežiji? (odpovězeno částečně)
- Zmiňujete se v teor.části, že existuje spotřební zboží, které se nedá na internetuprodávat. Které máte konkrétně na mysli? (odpovězeno částečně)
- Proč si myslíte, že cílujeme na ženy ve věku 25 až 45 let? Jakou další skupinu obyvatel byste viděla s největším potenciálem pro naši službu? (odpovězeno částečně)
- Kdybychom dopravu zdarma , ani jinou slevu nemohli systémově použít, jak jinak byste kampaň změnila? Co byste udělala jinak, čeho více? (odpovězeno částečně)
Otázky komise:
-Doc. Lipták: Organizační struktura podniku. (odpovězeno částečně)
-Dr. Mikeska: Daňové doklady, SWOT. (odpovězeno částečně)
-Ing. Fialová: Cena služby (odpovězeno částečně)