Bakalářská práce pojednává o lokalitě Velkých Karlovicích a okolí. Práce se dělí na dvě části, na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny poznatky ohledně ces-tovního ruchu, marketingu a jeho nástrojů.
Praktická část je věnována analýze současného stavu cestovního ruchu v lokalitě a je zde vyhodnoceno dotazníkové šetření a provedena SWOT analýza. V závěru byly navrženy cíle na zvýšení cestovního ruchu v oblasti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis discourses about the locality of Velké Karlovice and its surroundings. The thesis consists of two parts, namely theoretical and practical. In the theoretical part are some knowledge relating to tourist trade, marketing and marketing tools.
The practical part includes an analysis of the current situation of the locality and interpreta-tion of a questionnaire and the SWOT analysis. In the end of the bachelor thesis some stra-tegic goals for increasing in the tourist trade were suggested.
Bakalářská práce pojednává o lokalitě Velkých Karlovicích a okolí. Práce se dělí na dvě části, na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny poznatky ohledně ces-tovního ruchu, marketingu a jeho nástrojů.
Praktická část je věnována analýze současného stavu cestovního ruchu v lokalitě a je zde vyhodnoceno dotazníkové šetření a provedena SWOT analýza. V závěru byly navrženy cíle na zvýšení cestovního ruchu v oblasti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis discourses about the locality of Velké Karlovice and its surroundings. The thesis consists of two parts, namely theoretical and practical. In the theoretical part are some knowledge relating to tourist trade, marketing and marketing tools.
The practical part includes an analysis of the current situation of the locality and interpreta-tion of a questionnaire and the SWOT analysis. In the end of the bachelor thesis some stra-tegic goals for increasing in the tourist trade were suggested.
Proveďte literární průzkum a následně zpracujte teoretické poznatky týkající se oblasti cestovního ruchu.
II. Praktická částt
Charakterizujte obec Velké Karlovice a její okolí.
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic a okolí.
Navrhněte doporučení pro zlepšení současného stavu cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic a okolí.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum a následně zpracujte teoretické poznatky týkající se oblasti cestovního ruchu.
II. Praktická částt
Charakterizujte obec Velké Karlovice a její okolí.
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic a okolí.
Navrhněte doporučení pro zlepšení současného stavu cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic a okolí.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2009. 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. vydání. Praha: Ekopress, 2006. 148 s. ISBN 80-86929-05-1.
MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
WOKOUN, René, et al. Regionální rozvoj: východiska regionálního rozvoje, regionální politika, teorie, strategie a programování. Praha: Linde, 2008. 475 s. ISBN 978-80-7201-699-0.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007. 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2009. 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. vydání. Praha: Ekopress, 2006. 148 s. ISBN 80-86929-05-1.
MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
WOKOUN, René, et al. Regionální rozvoj: východiska regionálního rozvoje, regionální politika, teorie, strategie a programování. Praha: Linde, 2008. 475 s. ISBN 978-80-7201-699-0.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007. 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 51 b.
Oponent 43 b.
Otázky vedoucího doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
Otázka 1. Jak významnou součást návštěvnosti v oblasti Velkých Karlovic a okolí představuje trochu vzdálenější lokalita, kterou je Soláň? Otázka zodpovězena zcela
Otázka 2. V návrhové části označujete za zdroj financí pro rozvoj cestovního ruchu dotace z EU. Kolik takto získaných zdrojů bylo doposud využito a k jakým účelům? Otázka zodpovězena částečně
Otázky oponenta Mgr. Kateřina Korčáková
Otázka 1. Na str. 49 uvádíte: ..a také analýzu příležitostí a hrozeb, které vycházejí z vnějšího prostředí, tudíž jsou neovlivnitelné.? Myslíte tím, že příležitosti (např. možnost rozšíření venkovních koupališť, rozšíření propagace), které uvádíte následně, nemůže obec ovlivnit? Své tvrzení prosím zdůvodněte. Otázka zodpovězena částečně
Otázka 2. Uvádíte, že propagace oblasti není příliš rozpracovaná. Napadají Vás nějaké konkrétní možnosti, jak oblast propagovat? Otázka zodpovězena částečně
Otázka prof. Ing. Pavel Ondrčka, CSc.
Neuvažujete o Trenčanské oblasti? Otázka zodpovězena zcela
Konzultovala jste Vámi předkládané návrhy a měli o ně zájem? Otázka zodpovězena zcela
Otázka Ing. Jiří Bejtkovský
Jak jste myslela rozšiřování služeb ve SWOT analýze? Otázka zodpovězena částečně