Tato bakalářská práce pojednává o známosti a korporátní image firmy Aircraft Industries, a.s. v rámci regionu Uherskohradišťska a Zlínska. Práce je rozdělena na dvě části. Teore-tická část se zabývá analýzou marketingového a komunikačního mixu a způsoby marketin-gové komunikace. Praktická část zahrnuje představení společnosti, využitou metodiku jed-notlivých částí výzkumu a výsledky výzkumu. V závěru práce se nacházejí doporučení opírající se o výsledky výzkumu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is about fame and corporate image of Aircraft Industries, a.s. in region Uherské Hradiště and Zlín. The thesis is devided on two parts. The first is theoretical that inquires into analysis of marketing and communication mix and inquires into wals of mar-keting communication. The practical part includes a presentation of company, the result of research and metodology of every part of research was applied. The thesis is closed with recommendations based on resultes of the research.
Marketing, communication mix, communication, image, competition, customer, the public, contentment, public opinion, analysis
Rozsah průvodní práce
67 s. (87 907 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o známosti a korporátní image firmy Aircraft Industries, a.s. v rámci regionu Uherskohradišťska a Zlínska. Práce je rozdělena na dvě části. Teore-tická část se zabývá analýzou marketingového a komunikačního mixu a způsoby marketin-gové komunikace. Praktická část zahrnuje představení společnosti, využitou metodiku jed-notlivých částí výzkumu a výsledky výzkumu. V závěru práce se nacházejí doporučení opírající se o výsledky výzkumu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is about fame and corporate image of Aircraft Industries, a.s. in region Uherské Hradiště and Zlín. The thesis is devided on two parts. The first is theoretical that inquires into analysis of marketing and communication mix and inquires into wals of mar-keting communication. The practical part includes a presentation of company, the result of research and metodology of every part of research was applied. The thesis is closed with recommendations based on resultes of the research.
Marketing, communication mix, communication, image, competition, customer, the public, contentment, public opinion, analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerži vztahující se k tématu marketingové komunikace se zaměřením na korporátní komunikaci.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu současného využití nástrojů korporátní komunikace firmou Aircraft Industries, a.s.
Navrhněte doporučení ke zvýšení známosti a celkového korporátní image společnosti Aircraft Indrustres, a.s. z Kunovic v regionu Uherské Hradiště.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerži vztahující se k tématu marketingové komunikace se zaměřením na korporátní komunikaci.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu současného využití nástrojů korporátní komunikace firmou Aircraft Industries, a.s.
Navrhněte doporučení ke zvýšení známosti a celkového korporátní image společnosti Aircraft Indrustres, a.s. z Kunovic v regionu Uherské Hradiště.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing Communications. 1. vyd. Harlow (England): Prentice Hall Europe, 2005. 4th ed. 911 s. ISBN-10: 0-273-68772-7.
HAUGE, Paul. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 224 s. ISBN 80-7226-917-8.
KOTLER, Philip. Marketing Management. 10. vyd. Praha: Grada, 2000. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
PORVAZNÍK, Ján a Janka LADOVÁ. Celostní management. 4. přeprac. a dopl. vyd. Bratislava: IRIS, 2010. 490 s. ISBN 978-80-89256-48-8
STORBACKA, Jak a Jarmo LEHTINEN. Řízení vztahů se zákazníky, Customer Relationship Management. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 167 s. ISBN 80-7169-813-X.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing Communications. 1. vyd. Harlow (England): Prentice Hall Europe, 2005. 4th ed. 911 s. ISBN-10: 0-273-68772-7.
HAUGE, Paul. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 224 s. ISBN 80-7226-917-8.
KOTLER, Philip. Marketing Management. 10. vyd. Praha: Grada, 2000. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
PORVAZNÍK, Ján a Janka LADOVÁ. Celostní management. 4. přeprac. a dopl. vyd. Bratislava: IRIS, 2010. 490 s. ISBN 978-80-89256-48-8
STORBACKA, Jak a Jarmo LEHTINEN. Řízení vztahů se zákazníky, Customer Relationship Management. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 167 s. ISBN 80-7169-813-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Počet bodů vedoucího: 31
Počet bodů oponenta: 38
Otázky vedoucího:
1. V prípade konzultácie by som odporučil ďalšie literárne zdroje, ktoré sa vzťahujú k téme práce. Bolo by žiaduce, aby študent pri obhajobe uviedol ďalšie domáce aj zahraničné literárne zdroje, o ktoré sa pri písaní práce opieral.
2. Do akej miery navrhované odporúčania pokrývajú obsah témy bakalárskej práce?
3. Boli navrhované opatrenia prerokované s vedením akciovej spoločnosti? Ak áno, s akým výsledkom?
Otázky oponenta:
1. Na základě jakých podkladů či materiálů byla provedena analýza Porterova modelu konkurenčních sil (jedná se o studentovo subjektivní hodnocení)?
2. Jaké jsou závěry vyplývající z analýzy Porterova modelu konkurenčních sil?
3. Měla studentka možnost projednat svá doporučení s managementem společnosti Aircraft Industries, a. s., jaké byly případné reakce?
Otázky obhajoba:
prof. Porvazník: proč neprobíhala komunikace se společností, počet dotazovaných a respondentů (nebyl zájem ze strany společnosti, 20 dotazovaných s žádostí o další rozeslání, 43 respondentů)
doc. Belás: smysl tématu bakalářské práce pro společnost na průmyslových trzích (zvyšování povědomí u zákazníků)