Tématem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit mikroregionu Lipensko. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se regionálního rozvoje a marketingo-vých činností, praktická část obsahuje charakteristiku konkrétního mikroregionu ? mikro-regionu Lipensko, okolních mikroregionů a SWOT analýzu, která představuje hlavní pod-klad pro závěrečnou část a splnění cílů práce, tedy navrhnutí vhodných opatření pro rozvoj mikroregionu.
Anotace v angličtině
The topic of this Bachelor thesis is an analysis of marketing activities in the micro region Lipensko. The theoretical part explains basic terms related to regional development and marketing activities, practical part deals with the characteristics of particular micro region ? micro region Lipensko, the neighbouring micro regions and the SWOT analysis, which represents the main base for closing part and fulfilment of the aims, consequently the sug-gestion of suitable steps for the micro region?s development.
Klíčová slova
regionální rozvoj, region, strategická marketing, mikroregion Lipensko, rozvoj
Klíčová slova v angličtině
regional development, region, strategic marketing, micro region Lipensko
Rozsah průvodní práce
68 s. (91 911 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit mikroregionu Lipensko. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se regionálního rozvoje a marketingo-vých činností, praktická část obsahuje charakteristiku konkrétního mikroregionu ? mikro-regionu Lipensko, okolních mikroregionů a SWOT analýzu, která představuje hlavní pod-klad pro závěrečnou část a splnění cílů práce, tedy navrhnutí vhodných opatření pro rozvoj mikroregionu.
Anotace v angličtině
The topic of this Bachelor thesis is an analysis of marketing activities in the micro region Lipensko. The theoretical part explains basic terms related to regional development and marketing activities, practical part deals with the characteristics of particular micro region ? micro region Lipensko, the neighbouring micro regions and the SWOT analysis, which represents the main base for closing part and fulfilment of the aims, consequently the sug-gestion of suitable steps for the micro region?s development.
Klíčová slova
regionální rozvoj, region, strategická marketing, mikroregion Lipensko, rozvoj
Klíčová slova v angličtině
regional development, region, strategic marketing, micro region Lipensko
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se problematikou marketingových činností a regionálního rozvoje.
II. Praktická část
Charakterizujte mikroregion Lipensko v souvislosti s jeho postavením v rámci okolních mikroregionů.
Proveďte SWOT analýzu zvoleného mikroregionu.
Navrhněte doporučení orientující se na rozvoj mikroregionu Lipensko.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se problematikou marketingových činností a regionálního rozvoje.
II. Praktická část
Charakterizujte mikroregion Lipensko v souvislosti s jeho postavením v rámci okolních mikroregionů.
Proveďte SWOT analýzu zvoleného mikroregionu.
Navrhněte doporučení orientující se na rozvoj mikroregionu Lipensko.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽEK, Jiří a UHLÍŘ, David. Teorie regionálního rozvoje: nástin, kritika, klasifikace. Praha: Karolinum, 2002. 212 s. ISBN 80-246-0384-5.
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
KREJČÍ, Tomáš. Regionální rozvoj: teorie, aplikace, regionalizace. Brno: Mendelova univerzita, 2010. 155 s. ISBN 978-80-7375-414-3.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha: Grada, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
Seznam doporučené literatury
BLAŽEK, Jiří a UHLÍŘ, David. Teorie regionálního rozvoje: nástin, kritika, klasifikace. Praha: Karolinum, 2002. 212 s. ISBN 80-246-0384-5.
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
KREJČÍ, Tomáš. Regionální rozvoj: teorie, aplikace, regionalizace. Brno: Mendelova univerzita, 2010. 155 s. ISBN 978-80-7375-414-3.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha: Grada, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Počet bodů vedoucího: 50
Počet bodů oponenta: 30
Otázky vedoucího:
1. Je nyní reálné stanovit časový horizont dokončení dálnice D1 v okolí Přerova? Pokud ano, o jaký časový horizont se jedná?
2. Na základě prvního navrženého doporučení týkajícího se oblasti nezaměstnanosti pojednejte o možnosti či možnostech vytváření nových pracovních míst v mikroregionu Lipensko.
Otázky oponenta:
1. Mohol by ste prosím objasniť, aký význam hrajú hlavné metodologické prístupy a ekonomické teórie vo Vašej práci, a ako ste tieto teoretické znalosti použili ďalej v praktickej časti práce?
2. Na začiatku doporučení pre rozvoj mikroregionu Lipensko píšete, že na základe charakteristiky daného regiónu a SWOT analýzy je možné poznať, ktorým smerom by sa spolupráca obcí v tomto dobrovoľnom svazku mala uberať. Mohol by ste prosím objasniť čo konkrétne zo SWOT analýzy vyplýva?
3. Myslíte si, že analýza marketingových aktivít sa dá analyzovať len SWOT analýzou? Ak nie, aké analytické nástroje by ste odporučil pre ďalšie zhodnotenie marketingových aktivít mikroregiónu Lipensko?
Otázky byly zodpovězeny.
prof. Porvazník: Koho byste oslovil v dotazníkovém šetření? Kdo bude hlavním koordnintárem zamýšlených změn? (zodpovězeno)
doc. Belás: Otázky finančního zabazepčení, zdroje financování. (zodpovězeno)
dokt. Dolejšová: Z jakých dat jste vycházel? (zodpovězeno)