Tématem bakalářské práce je zvýšení uživatelského komfortu umístěním slevového serveru na Facebook.
V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se nakupování a rozhodování nakupu-jících, sociálních sítí a hromadného nakupování. V praktické části jsou analyzovány aktivity vybraných českých slevových serverů na Facebooku. V práci jsou prezentovány výsledky marketingového výzkumu. Dále jsou uvedena doporučení, která jsou podrobena nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěrečná doporučení nejsou implementována na konkrétní slevový server. Mohou sloužit libovolnému serveru pro zvýšení uživatelského komfortu, zvýšení loajálnosti nakupujícího a zvýšení prodeje.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor thesis is increase of affability for customers by implementing group purchasing website on Facebook.
Theoretical part of thesis describes knowledge about shopping and decision-making of shoppers, social net-works and group buying. Practical part follow with analyze of Face-book activity of selected Czech group purchasing websites. The results of marketing re-search and recommendation are further presented. The thesis concludes with cost, risk and time analysis of recommendation.
The final recommendation wasn´t been implemented on concrete subject. The recommen-dation could be used for any group purchasing website to increase loyalty of shoppers and rise of sales.
group buying, group purchasing website, Facebook, aplication, sale
Rozsah průvodní práce
81 s. (114 822 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je zvýšení uživatelského komfortu umístěním slevového serveru na Facebook.
V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se nakupování a rozhodování nakupu-jících, sociálních sítí a hromadného nakupování. V praktické části jsou analyzovány aktivity vybraných českých slevových serverů na Facebooku. V práci jsou prezentovány výsledky marketingového výzkumu. Dále jsou uvedena doporučení, která jsou podrobena nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěrečná doporučení nejsou implementována na konkrétní slevový server. Mohou sloužit libovolnému serveru pro zvýšení uživatelského komfortu, zvýšení loajálnosti nakupujícího a zvýšení prodeje.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor thesis is increase of affability for customers by implementing group purchasing website on Facebook.
Theoretical part of thesis describes knowledge about shopping and decision-making of shoppers, social net-works and group buying. Practical part follow with analyze of Face-book activity of selected Czech group purchasing websites. The results of marketing re-search and recommendation are further presented. The thesis concludes with cost, risk and time analysis of recommendation.
The final recommendation wasn´t been implemented on concrete subject. The recommen-dation could be used for any group purchasing website to increase loyalty of shoppers and rise of sales.
group buying, group purchasing website, Facebook, aplication, sale
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická cást
Zpracujte literární rešerši vztahující se k slevovým serverům a internetovému obchodování v ČR.
II. Praktická cást
Vypracujte analýzu současných slevových serverů v ČR.
Vypracujte doporučení vedoucí ke zvýšení uživatelského komfortu.
Navržená doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Záver
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická cást
Zpracujte literární rešerši vztahující se k slevovým serverům a internetovému obchodování v ČR.
II. Praktická cást
Vypracujte analýzu současných slevových serverů v ČR.
Vypracujte doporučení vedoucí ke zvýšení uživatelského komfortu.
Navržená doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Záver
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, JAIN, Dipak C a MAESINCEE, Suvit. Marketing v pohybu: nový přístup k zisku, růstu a obnově. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2007. 171 s. ISBN 978-80-7261-161-4.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: nejúčinnější a finančně nenáročný marketing. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009. 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
PAVLÍČEK, Antonín. Nová média a sociální sítě. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2010. 181 s. ISBN 978-80-245-1742-1.
SHIH, Clara Chung-wai. Vydělávejte na Facebooku: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. 246 s. ISBN 978-80-251-2833-6.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, JAIN, Dipak C a MAESINCEE, Suvit. Marketing v pohybu: nový přístup k zisku, růstu a obnově. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2007. 171 s. ISBN 978-80-7261-161-4.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: nejúčinnější a finančně nenáročný marketing. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009. 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
PAVLÍČEK, Antonín. Nová média a sociální sítě. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2010. 181 s. ISBN 978-80-245-1742-1.
SHIH, Clara Chung-wai. Vydělávejte na Facebooku: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. 246 s. ISBN 978-80-251-2833-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Celkový počet bodů: 54
1. Jsou příležitosti uvedené na s. 54 skutečně vnějšími faktory? Nezodpovězeno
2. Nebylo by vhodnější na s. 56 použít místo ?výzkum? výraz ?šetření?? Zodpovězeno: zcela
Oponent: Mgr. Anna Zapletalová
Celkový počet bodů: 41
1. Jak byste podpořil povědomí spotřebitelů o aplikacích slevových serverů na Facebooku? Zodpovězeno: zcela
2. Jaký vidíte v době recese vývoj webových stránek či aplikací na sociálních sítích, které zprostředkovávají prodej zboží a služeb? Jaké nové formáty mohou spotřebitelé i firmy očekávat? Zodpovězeno: zcela
doc. Ing. František Lipták, DrSc.: Jak vidíte možnost strategie firem, které v této oblasti působí ? v oblasti elektronické komunikace, tj. Facebook, e-mail, webové stránky?
Zodpovězeno: zcela
Na str. 20 je uveden sloupcový graf. V čem je rozdíl mezi Českou republikou a Slovenskem ve výsledcích tohoto grafu?
Zodpovězeno: uspokojivě
doc. Ing. Boris Popesko, Ph.D.: Vaše návrhy byly zaměřeny obecně na Facebook a ne na konkrétní firmu?
Zodpovězeno: zcela
Ing. Martin Kovářík, Ph.D.: Jak jste ověřoval Vaše hypotézy?
Zodpovězeno: uspokojivě