Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat tradiční a nové trendy v marketingové komuni-kaci využívané ve firmě Sulko, s.r.o. Další cílem je doporučení pro zlepšení v oblasti no-vých směrů marketingové komunikace a následné podrobení doporučení analýze z hlediska nákladů, rizika a času.
Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy týkající se marketingové komunikace. Dále jsou vysvětleny nové směry v marketingové komunikaci.
Praktická část práce je tvořena ze čtyř částí. V první části práce je představena firma Sulko. Druhou částí je podrobná analýza současného stavu využívání marketingové komunikace ve firmě. Na druhou část navazuje doporučení pro zlepšení marketingové komunikace z oblasti nových trendů, ale i tradičních směrů marketingové komunikace. Na konci práce je provedena nákladová, časová a riziková analýza tohoto doporučení.
Anotace v angličtině
Aim of this bachelor thesis is to analyze traditional and new trends in marketing communi-cation that are used in the company Sulko, s.r.o. Next aim is to recommend an improve-ment in the area of new trends of marketing communication and subsequent recommended analysis from costs, risk and time point of view.
This bachelor thesis consists of theoretical and practical parts. In the theoretical part
are explained important terms related to marketing communication. Then there are explai-nednewtrends in marketing communication.
Practical part consists of four parts. In the first part the company Sulko is introduced. In the second part is the company's current state of marketing communication application analyzed. Then the practical part continues with recommendations for improving marketing communication with new trends, but also improving the traditional trends. At the end
of the thesis are the recommendations subjected to costs, time and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, nové trendy marketingové komunikace, SWOT analýza, PEST analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communication mix, new trends of marketing communication, SWOT analysis, PEST analysis
Rozsah průvodní práce
78 s. (116 035 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat tradiční a nové trendy v marketingové komuni-kaci využívané ve firmě Sulko, s.r.o. Další cílem je doporučení pro zlepšení v oblasti no-vých směrů marketingové komunikace a následné podrobení doporučení analýze z hlediska nákladů, rizika a času.
Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy týkající se marketingové komunikace. Dále jsou vysvětleny nové směry v marketingové komunikaci.
Praktická část práce je tvořena ze čtyř částí. V první části práce je představena firma Sulko. Druhou částí je podrobná analýza současného stavu využívání marketingové komunikace ve firmě. Na druhou část navazuje doporučení pro zlepšení marketingové komunikace z oblasti nových trendů, ale i tradičních směrů marketingové komunikace. Na konci práce je provedena nákladová, časová a riziková analýza tohoto doporučení.
Anotace v angličtině
Aim of this bachelor thesis is to analyze traditional and new trends in marketing communi-cation that are used in the company Sulko, s.r.o. Next aim is to recommend an improve-ment in the area of new trends of marketing communication and subsequent recommended analysis from costs, risk and time point of view.
This bachelor thesis consists of theoretical and practical parts. In the theoretical part
are explained important terms related to marketing communication. Then there are explai-nednewtrends in marketing communication.
Practical part consists of four parts. In the first part the company Sulko is introduced. In the second part is the company's current state of marketing communication application analyzed. Then the practical part continues with recommendations for improving marketing communication with new trends, but also improving the traditional trends. At the end
of the thesis are the recommendations subjected to costs, time and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, nové trendy marketingové komunikace, SWOT analýza, PEST analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communication mix, new trends of marketing communication, SWOT analysis, PEST analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište teoretická východiska vztahující se k novým směrům marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání marketingové komunikace ve firmě XY.
Vypracujte doporučení pro využití nových forem marketingové komunikace.
Navržené doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište teoretická východiska vztahující se k novým směrům marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání marketingové komunikace ve firmě XY.
Vypracujte doporučení pro využití nových forem marketingové komunikace.
Navržené doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 218 s. ISBN 978-80-87500-04-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2001, 156 s. ISBN 80-7226-498-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006, 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 218 s. ISBN 978-80-87500-04-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2001, 156 s. ISBN 80-7226-498-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006, 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí: Jak by bylo při "Dnu otevřených dveří a oken" postaráno o bezpečnost návštěvníků? (odpovězeno částečně)
Otázky oponent:
-Proč jste doporučil v nákladové analýze právě uvedené firmy? (odpovězeno částečně)
-Myslíte si, že je možné zákazníkům komunikovat takto širokou řadu produktů jakou má tato firma?
-Které z Vašich doporučení by firmě nejvíce prospělo a proč. (odpovězeno částečně)
Otázky komise: Doc. Lipták: Vysvětlete souvislosti - marketingová komunikace a plakáty ve školách. (odpovězeno částečně) Ing. Fialová: Proč nejsou kvantifikovány náklady? (odpovězeno částečně)