- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Tvorba, reflexe a poučení z vytváření bakalářského filmu na téma "Astronaut a jeho velký třesk" z pohledu režiséra a animátora
Hlavní téma v angličtině
Creation, Reflection and Experience from the Making of a BA Film on the Theme of "Astronaut's Big Bang" from the Perspective of the Director and Animator
Název dle studenta
Tvorba, reflexe a poučení z vytváření bakalářského filmu "Astronaut a jeho velký třesk" z pohledu animátora a režiséra
V mé bakalářské práci popisuji proces výroby bakalářského filmu ?Astronaut a jeho velký třesk? a různá řešení problémů, se kterými jsme se setkali. ?Astronaut a jeho velký třesk? je krátký sci-fi animovaný film, jehož příběh humorně poukazuje na reklamní společnosti.
V první části se věnuji námětu a jeho vývoji během výroby. Posléze se zaměřuji na samotnou výrobu projektu a jeho problematice. Na závěr popisuji své osobní dojmy a pocity z celého projektu.
Anotace v angličtině
In my bachelor work I describe the production process bachelor ?Astronaut?s The Big Bang? and various solutions to problems that we encountered. ?Astronaut?s The Big Bang? is a short sci-fi animated movie, whose story humorously refers to advertising companies.
The first part is devoted to the theme and its development during production. Then I focuson the actual production of the project and its issues. Finally, I describe my personál impressions and feelings of the entire project.
V mé bakalářské práci popisuji proces výroby bakalářského filmu ?Astronaut a jeho velký třesk? a různá řešení problémů, se kterými jsme se setkali. ?Astronaut a jeho velký třesk? je krátký sci-fi animovaný film, jehož příběh humorně poukazuje na reklamní společnosti.
V první části se věnuji námětu a jeho vývoji během výroby. Posléze se zaměřuji na samotnou výrobu projektu a jeho problematice. Na závěr popisuji své osobní dojmy a pocity z celého projektu.
Anotace v angličtině
In my bachelor work I describe the production process bachelor ?Astronaut?s The Big Bang? and various solutions to problems that we encountered. ?Astronaut?s The Big Bang? is a short sci-fi animated movie, whose story humorously refers to advertising companies.
The first part is devoted to the theme and its development during production. Then I focuson the actual production of the project and its issues. Finally, I describe my personál impressions and feelings of the entire project.
1. Teoretická část bc. práce
Zadání: "Tvorba, reflexe a poučení z vytváření bakalářského filmu na téma "Astronaut a jeho velký třesk" z pohledu režiséra a animátora.
Rozsah práce: min. 25 normostran textu mimo příloh podle zadání.
Povinně odevzdat: -1 ks v pevné vazbě, vč. 1 ks ve formátu PDF na CD nebo DVD nosiči -2 ks v měkké vazbě. -1 ks ve formátu PDF elektronicky odeslat knihovně UTB.
2. Praktická část bc. práce
Vytvoření bakalářského filmu na téma "Astronaut a jeho velký třesk"
Povinně odevzdat: -3 ks na nosiči DVD "formát video DVD v pevném obalu s přebalem.
Na DVD nosiči musí být uveden název filmu s podnadpisem "bakalářský film"a celé jméno autora /autorů. -1 ks ve formátu nekomprimované.avi se zvukem na nosiči DVD v pevném obalu. Na DVD nosiči musí být uveden název filmu s podnadpisem "bakalářský film" a "nekomprimované .avi.
S bakalářským filmem povinně odevzdat složku na jednom DVD nosiči:-1 ks kompletně vyplněna titulková listina ve formátu .doc (Word) -1 ks grafický návrh přebalu DVD (přední i zadní strana) k obalu k vašemu bakalářskému filmu ve formátu PDF (CMYK, 300 dpi) -1 ks plakát k vašemu bc filmu ve formátu PDF (A2, CMYK, 300 dpi) -min. 10 ks foto z průběhu realizace vašeho bakalářského filmu ve formátu .JPEG -min. 10 ks foto z vašeho bakalářského filmu ve formátu .JPEG -1 ks technický scénář ve formátu PDF - výtvarné návrhy (postavy, rekvizity, pozadí) ve formátu PDF (RGB, 300 dpi)
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část bc. práce
Zadání: "Tvorba, reflexe a poučení z vytváření bakalářského filmu na téma "Astronaut a jeho velký třesk" z pohledu režiséra a animátora.
Rozsah práce: min. 25 normostran textu mimo příloh podle zadání.
Povinně odevzdat: -1 ks v pevné vazbě, vč. 1 ks ve formátu PDF na CD nebo DVD nosiči -2 ks v měkké vazbě. -1 ks ve formátu PDF elektronicky odeslat knihovně UTB.
2. Praktická část bc. práce
Vytvoření bakalářského filmu na téma "Astronaut a jeho velký třesk"
Povinně odevzdat: -3 ks na nosiči DVD "formát video DVD v pevném obalu s přebalem.
Na DVD nosiči musí být uveden název filmu s podnadpisem "bakalářský film"a celé jméno autora /autorů. -1 ks ve formátu nekomprimované.avi se zvukem na nosiči DVD v pevném obalu. Na DVD nosiči musí být uveden název filmu s podnadpisem "bakalářský film" a "nekomprimované .avi.
S bakalářským filmem povinně odevzdat složku na jednom DVD nosiči:-1 ks kompletně vyplněna titulková listina ve formátu .doc (Word) -1 ks grafický návrh přebalu DVD (přední i zadní strana) k obalu k vašemu bakalářskému filmu ve formátu PDF (CMYK, 300 dpi) -1 ks plakát k vašemu bc filmu ve formátu PDF (A2, CMYK, 300 dpi) -min. 10 ks foto z průběhu realizace vašeho bakalářského filmu ve formátu .JPEG -min. 10 ks foto z vašeho bakalářského filmu ve formátu .JPEG -1 ks technický scénář ve formátu PDF - výtvarné návrhy (postavy, rekvizity, pozadí) ve formátu PDF (RGB, 300 dpi)
Seznam doporučené literatury
Blair Preston. Animation. ČSFÚ, 1989,
Rudolf Urc. Animovaný film. Martin, Osveta, 1980,
B. Dovnikovič. Škola kresleného filmu,
Harold Whitaker a John Halas. Timing for animation. 2002,
Boris Jachnin. Walt Disney. ČSFÚ, 1990.
Seznam doporučené literatury
Blair Preston. Animation. ČSFÚ, 1989,
Rudolf Urc. Animovaný film. Martin, Osveta, 1980,
B. Dovnikovič. Škola kresleného filmu,
Harold Whitaker a John Halas. Timing for animation. 2002,
Boris Jachnin. Walt Disney. ČSFÚ, 1990.
Přílohy volně vložené
1 DVD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Autoři posudků i komise vyzdvihla podíl a kvalitu práce J. Švarce na filmu. P. Malík zkonstatoval autenticitu výtvarna a animace z prostředí nízkobitových počítačových her, vyzdvihl spojení reálu a počítačových her. P. Šebesta měl připomínku, že kdyby hl. hrdinovi měli oči výtvarně řešené s bělmem a zorničkou, postavy by lépe vyjádřily své emoce. P. Švarc akceptoval připomínky a vysvětlil přítomným i příčiny málo vyhraného velkého třesku filmu. Jmenovyný práci obhájil, komise vyzdvihla množství práce, kterou jmenovaný na tvorbě filmu vynaložil.