Tato práce se snaží ukázat efektivnost e-laerningového prostředí Moodle při vyuce anglického jazyka.
Anotace v angličtině
The thesis tries to prove an effectiveness of the E-learning environment of Moodle in the language learning process
Klíčová slova
Moodle kurz, Moodle, Angličtina, Anglický jazyk, Gramatika, Anglická gramatika, Tvorba moodle kurzu
Klíčová slova v angličtině
Moodle course, Moodle, English, English language, Grammar, English grammar, Creation of moodle course
Rozsah průvodní práce
115 s. (142 412 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Tato práce se snaží ukázat efektivnost e-laerningového prostředí Moodle při vyuce anglického jazyka.
Anotace v angličtině
The thesis tries to prove an effectiveness of the E-learning environment of Moodle in the language learning process
Klíčová slova
Moodle kurz, Moodle, Angličtina, Anglický jazyk, Gramatika, Anglická gramatika, Tvorba moodle kurzu
Klíčová slova v angličtině
Moodle course, Moodle, English, English language, Grammar, English grammar, Creation of moodle course
Zásady pro vypracování
Teoretická příprava
Příprava a výběr cvičení
Vytvoření kurzu v e-learningovém prostředí Moodle
Zhodnocení
Zásady pro vypracování
Teoretická příprava
Příprava a výběr cvičení
Vytvoření kurzu v e-learningovém prostředí Moodle
Zhodnocení
Seznam doporučené literatury
Greenbaum, Sidney. 1996. The Oxford English grammar. London: Oxford University Press.
Harmer, Jeremy. 2001. The practice of English language teaching. 3rd ed. Essex, England: Longman.
Rice, William H. 2007. Moodle teaching techniques: creative ways to use moodle for constructing online learning solutions. Birmingham: Packt Publishing.
Scrivener, Jim. 2010. Teaching English grammar: what to teach and how to teach it. South Yarra, Victoria: Macmillan Education.
Yule, George. 2006. The study of language. 3rd ed. Cambridge, UK: Cambridge University Press.
Seznam doporučené literatury
Greenbaum, Sidney. 1996. The Oxford English grammar. London: Oxford University Press.
Harmer, Jeremy. 2001. The practice of English language teaching. 3rd ed. Essex, England: Longman.
Rice, William H. 2007. Moodle teaching techniques: creative ways to use moodle for constructing online learning solutions. Birmingham: Packt Publishing.
Scrivener, Jim. 2010. Teaching English grammar: what to teach and how to teach it. South Yarra, Victoria: Macmillan Education.
Yule, George. 2006. The study of language. 3rd ed. Cambridge, UK: Cambridge University Press.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Introduction, general information, Types of exercises, multi-answer questions, embedded-answer questions, final test, participants, results, survey, conclusion
Questions: Machová (from an assessment): What is the methodology behind the exercises? How did you choose the level? Dvořák: Grammar course for intermediate students. Which problems did you encounter when creating the test? D: British/American English, word order. What is going to happen to the course now? D: It will be available to teachers and students.