Cílem této diplomové práce je přiblížit problematiku marketingové komunikace soukromých zdravotnických zařízení na internetu a za pomocí benchmarkingu analyzovat marketingovou komunikaci vybraných zdravotnických zařízeních na internetu, dále analyzovat projekt z pohledu nákladů, výnosů a rizik. Na základě teoretických poznatků a z výsledků těchto analýz potom navrhnout ideální marketingovou komunikaci konkrétního zdravotnického zařízení pro zlepšení jeho konkurenceschopnosti prostřednictvím internetových nástrojů.
Anotace v angličtině
The main goal of this thesis is to approximate the issue of the communication in marketing of private medical services on the Internet and with the help of benchmarking, it will also analyze the communication in marketing of selected medical services on the Internet and it will furthermore analyze the project while taking into account the expenses, the income and the risks. Based on the pieces of knowledge obtained from the theory and on the results of these analyses it will outline the ideal communication in marketing of a specific medical service to improve its competitivness utilizing the tools of the Internet.
Klíčová slova
Internet, SEO, marketingová komunikace, konkurenceschopnost, reklama na internetu, web, benchmarking
Klíčová slova v angličtině
Internet, Search Engine Optimalization, communication in marketing, competitivness, ad-vertising on the Internet, the web, benchmarking
Rozsah průvodní práce
81 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je přiblížit problematiku marketingové komunikace soukromých zdravotnických zařízení na internetu a za pomocí benchmarkingu analyzovat marketingovou komunikaci vybraných zdravotnických zařízeních na internetu, dále analyzovat projekt z pohledu nákladů, výnosů a rizik. Na základě teoretických poznatků a z výsledků těchto analýz potom navrhnout ideální marketingovou komunikaci konkrétního zdravotnického zařízení pro zlepšení jeho konkurenceschopnosti prostřednictvím internetových nástrojů.
Anotace v angličtině
The main goal of this thesis is to approximate the issue of the communication in marketing of private medical services on the Internet and with the help of benchmarking, it will also analyze the communication in marketing of selected medical services on the Internet and it will furthermore analyze the project while taking into account the expenses, the income and the risks. Based on the pieces of knowledge obtained from the theory and on the results of these analyses it will outline the ideal communication in marketing of a specific medical service to improve its competitivness utilizing the tools of the Internet.
Klíčová slova
Internet, SEO, marketingová komunikace, konkurenceschopnost, reklama na internetu, web, benchmarking
Klíčová slova v angličtině
Internet, Search Engine Optimalization, communication in marketing, competitivness, ad-vertising on the Internet, the web, benchmarking
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište teoretické podklady pro tvorbu marketingové komunikace na internetu.
II. Praktická část
Analyzujte kvalitu internetových stránek vybraných soukromých zdravotnických zařízení na internetu.
Na základě výsledků navrhněte projekt tvorby ideální marketingové strategie na internetu pro konkrétní soukromé zdravotnické zařízení.
Vyhodnoťte projekt z pohledu nákladů, přínosů, rizik.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište teoretické podklady pro tvorbu marketingové komunikace na internetu.
II. Praktická část
Analyzujte kvalitu internetových stránek vybraných soukromých zdravotnických zařízení na internetu.
Na základě výsledků navrhněte projekt tvorby ideální marketingové strategie na internetu pro konkrétní soukromé zdravotnické zařízení.
Vyhodnoťte projekt z pohledu nákladů, přínosů, rizik.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DRUSKA, P. CSS a XHTML: tvorba dokonalých webových stránek krok za krokem. Praha: Grada, 2006. 200 s. ISBN 80-247-1382-9.
JANOUCH, V. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, P., WONG, V., SAUNDERS, J. a ARMSTRONG, G. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
STUCHLÍK, P. a DVOŘÁČEK, M. Reklama na internetu. Praha: Grada, 2002. 228 s. ISBN 80-247-0201-0.
Seznam doporučené literatury
DRUSKA, P. CSS a XHTML: tvorba dokonalých webových stránek krok za krokem. Praha: Grada, 2006. 200 s. ISBN 80-247-1382-9.
JANOUCH, V. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, P., WONG, V., SAUNDERS, J. a ARMSTRONG, G. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
STUCHLÍK, P. a DVOŘÁČEK, M. Reklama na internetu. Praha: Grada, 2002. 228 s. ISBN 80-247-0201-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
1) Okomentujte strukturu analytické části.
2) Do jaké míry může využít uvedené zdravotnické zařízení provedený benchmarking nad rámec forem marketingové komunikace i jako nástroje pro zvýšení své konkurenční schopnosti. Které další oblasti by v něm bylo vhodné pro tento účel hodnotit?
Otázky oponenta:
1) Popřemýšlejte, zda má smysl ordinaci MUDr. Zdeňka Vomáčky prezentovat formou PR článků v lokálně zaměřených webech?
2) Dá se předpokládat, že většina návštěvníků navštíví web z důvodu, aby zjistili, jestli lékař nemá dovolenou nebo kvůli změně ordinačních hodin. Jak byste řešil tyto drobné, ale pravidelné úpravy webové prezentace?
doc. PhDr. Olga Březinová, CSc.: Domníváte se, že Vámi zpracované webové stránky jsou lepší než ty, které jsou hodnoceny v rámci benchmarkingu? (Otázka byla zcela zodpovězena)Jaké jsou mzdové náklady na tvorbu webových stránek? (Otázka byla zcela zodpovězena)
Ing. Pavla Staňková, Ph.D.: V rámci benchmarkingu tam nemáte uživatelskou přívětivost, proč? (Otázka byla částečně zodpovězena)
Ing. Eliška Pastuzsková, Ph.D.: V rámci benchmarkingu není stanoveno slovní vyjádření hodnotící stupnice. (Otázka byla částečně zodpovězena)
Počet bodů vedoucí: 46
Počet bodů oponent: 49