Cílem diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace zdravotnického zařízení zaměřeného na formování postavy metodou liposukce. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, specifiky komunikace ve zdravotnictví, procesem plánování komunikační kampaně a stručně definuje pojmy značka, image a vnitřní identita. Praktická část se zaměřuje pomocí marketingové situační analýzy a SWOT analýzy na prostředí estetické chirurgie, zvláště pak na oblast zaměřenou na modelaci těla pomocí liposukce. Poslední částí je vypracovaný projekt marketingové komunikace zdravotnického zařízení L-sukce, který je ve finále podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main goal of this thesis is to create a project focused on marketing communication of a medical service, further oriented at shaping the body using liposuction. The theoretical part focuses on marketing communication, the details of communication in the health service, the process of planning a communication campaign and briefly it defines the idea of a brand, an image and a brand identity. The pragmatic part of this thesis analyzes the environs of aesthetic surgery utilizing the situation analysis and the SWOT analysis, and the main focus is again the shaping of the body using liposuction. The created project of the marketing communication of the medical service of the brand L-sukce is the last part, and it is eventually put through a test of the cost-efficiency, time and risk analysis.
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace zdravotnického zařízení zaměřeného na formování postavy metodou liposukce. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, specifiky komunikace ve zdravotnictví, procesem plánování komunikační kampaně a stručně definuje pojmy značka, image a vnitřní identita. Praktická část se zaměřuje pomocí marketingové situační analýzy a SWOT analýzy na prostředí estetické chirurgie, zvláště pak na oblast zaměřenou na modelaci těla pomocí liposukce. Poslední částí je vypracovaný projekt marketingové komunikace zdravotnického zařízení L-sukce, který je ve finále podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main goal of this thesis is to create a project focused on marketing communication of a medical service, further oriented at shaping the body using liposuction. The theoretical part focuses on marketing communication, the details of communication in the health service, the process of planning a communication campaign and briefly it defines the idea of a brand, an image and a brand identity. The pragmatic part of this thesis analyzes the environs of aesthetic surgery utilizing the situation analysis and the SWOT analysis, and the main focus is again the shaping of the body using liposuction. The created project of the marketing communication of the medical service of the brand L-sukce is the last part, and it is eventually put through a test of the cost-efficiency, time and risk analysis.
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k marketingové komunikaci v oblasti zdravotnictví.
II. Praktická část
Analyzujte specifika marketingové komunikace v oblasti estetické chirurgie zaměřené na formování postavy metodou liposukce.
Proveďte analýzu současné úrovně marketingové komunikace zdravotnického pracoviště L-sukce.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště provádějící zákroky estetické chirurgie.
Podrobte projekt finanční, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k marketingové komunikaci v oblasti zdravotnictví.
II. Praktická část
Analyzujte specifika marketingové komunikace v oblasti estetické chirurgie zaměřené na formování postavy metodou liposukce.
Proveďte analýzu současné úrovně marketingové komunikace zdravotnického pracoviště L-sukce.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště provádějící zákroky estetické chirurgie.
Podrobte projekt finanční, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, M a KRÁL, P. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, P. a ARMSTRONG, G. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
METYŠ, K. a BALOG, P. Marketing ve farmacii. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 208 s. ISBN 80-247-0830-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka et al. Psychologie reklamy: nové trendy a poznatky. 3. vyd. Praha: Grada, 2007. 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, M a KRÁL, P. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, P. a ARMSTRONG, G. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
METYŠ, K. a BALOG, P. Marketing ve farmacii. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 208 s. ISBN 80-247-0830-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka et al. Psychologie reklamy: nové trendy a poznatky. 3. vyd. Praha: Grada, 2007. 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
1) I když Vám firma nedala žádné podklady pro analýzu spolupracujících firem, zkuste zvážit, kdo tvoří tuto skupinu spolupracujících firem a jak podle Vás ovlivňují chod organizace.
Otázky oponenta:
1) V teoretické části na str. 49 je uveden projekt "Kvalita očima pacientů" - průzkum spokojenosti s poskytovanou péčí v ČR, organizovaný Ministerstvem zdravotnictví. Týkalo se nemocnic hrazených z veřejného zdravotního pojištění? Máte informace o obdobném projektu v oblasti soukromého sektoru? A kdo by podle Vás měl podobný projekt organizovat?
2) Čím si vysvětlujete stoupající zájem o estetickou chirurgii ze strany mužských klientů? (uváděno na str. 48) Jak se dá tento generový rozdíl vysvětlit? Má podle Vás cílená reklama odlišnosti pro cílovou skupinu mužů a cílovou skupinu žen?
prof. MUDr. Jaroslav Slaný, CSc.: Není dobré zapojit i dietology do poskytování služeb? (Otázka byla zcela zodpovězena)
Počet bodů vedoucí: 31
Počet bodů oponent: 57