Diplomová práce "Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na repro-dukční medicínu" je zaměřená na vytvoření marketingových strategií, které mají zajistit zvýšení počtu klientů dané kliniky, a to zejména ze zahraniční. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretickou a praktickou. V teoretické části je na základě dostupných literárních a internetových zdrojů popsána reprodukční medicína a marketing, včetně marketingových strategií. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je zhodnocena spokojenost stávajících klientů kliniky a navrženo řešení na jejich rozšíření. Projektová část pak obsahuje marketingové strategie, jimiž lze docílit stanovené vize firmy.
Anotace v angličtině
"The project of the marketing strategy for institution specialised in reproductive medicine" is focused on creating new marketing strategies in aim to ensure increased number of cli-ents of this clinic especially clients from abroad.
The work is divided it to two parts: the theoretic part and practical part. In the theoretic part are described the reproductive medicine and marketing including marketing strategies. Information used is based on literary and internet sources. In the analytic part is the cur-rents clientele satisfaction evaluated and a solution for clientele expansion is proposed.
The project part contains marketing strategies which could attain determined company vi-sions.
Klíčová slova
asistovaná reprodukce, neplodnost, marketing, marketingové strategie, zahraničí
Klíčová slova v angličtině
assisted reproduction, infertility, marketing, marketing strategies, foreign countries
Rozsah průvodní práce
106 (112 118)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce "Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na repro-dukční medicínu" je zaměřená na vytvoření marketingových strategií, které mají zajistit zvýšení počtu klientů dané kliniky, a to zejména ze zahraniční. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretickou a praktickou. V teoretické části je na základě dostupných literárních a internetových zdrojů popsána reprodukční medicína a marketing, včetně marketingových strategií. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je zhodnocena spokojenost stávajících klientů kliniky a navrženo řešení na jejich rozšíření. Projektová část pak obsahuje marketingové strategie, jimiž lze docílit stanovené vize firmy.
Anotace v angličtině
"The project of the marketing strategy for institution specialised in reproductive medicine" is focused on creating new marketing strategies in aim to ensure increased number of cli-ents of this clinic especially clients from abroad.
The work is divided it to two parts: the theoretic part and practical part. In the theoretic part are described the reproductive medicine and marketing including marketing strategies. Information used is based on literary and internet sources. In the analytic part is the cur-rents clientele satisfaction evaluated and a solution for clientele expansion is proposed.
The project part contains marketing strategies which could attain determined company vi-sions.
Klíčová slova
asistovaná reprodukce, neplodnost, marketing, marketingové strategie, zahraničí
Klíčová slova v angličtině
assisted reproduction, infertility, marketing, marketing strategies, foreign countries
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu charakterizujte marketing a marketingové strategie ve zdravotnictví.
Charakterizujte možnosti léčby neplodnosti běžně dostupné v ČR a srovnejte se zahraničím.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci neplodnosti v ČR a možnosti léčby ve Zlínském kraji.
Pomocí dotazníkového šetření zjistěte míru informovanosti léčených párů o možnostech léčby neplodnosti.
Vytvořte projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu charakterizujte marketing a marketingové strategie ve zdravotnictví.
Charakterizujte možnosti léčby neplodnosti běžně dostupné v ČR a srovnejte se zahraničím.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci neplodnosti v ČR a možnosti léčby ve Zlínském kraji.
Pomocí dotazníkového šetření zjistěte míru informovanosti léčených párů o možnostech léčby neplodnosti.
Vytvořte projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana et al. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 220 s. ISBN 80-7179-577-1.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing: 2. rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
KOTLER, Philip. Marketing Management: Analýza, plánování, využití, kontrola. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600.5.
MEFFERT, Heribert. Marketing a management. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. 2. vyd. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2002. 150 s. ISBN 978-80-7013-503-7.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana et al. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 220 s. ISBN 80-7179-577-1.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing: 2. rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
KOTLER, Philip. Marketing Management: Analýza, plánování, využití, kontrola. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600.5.
MEFFERT, Heribert. Marketing a management. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. 2. vyd. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2002. 150 s. ISBN 978-80-7013-503-7.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Body vedoucího:53
Body oponenta: 44
Otázky vedoucího:
Jaký je osobní názor diplomantky na fenomén surogátních matek? (a jak by komentovala skutečnost, že dle naší platné legislativy je matkou ta žena, která dítě porodí?.)
Jaká je pravděpodobnost reálného využití předloženého projektu DP v praxi kliniky?
Otázky oponenta:
Jaký je v současné době podíl zahraničních klientů na celkovém počtu klientů soukromé instituce a z jakých zemí v současné době přichází nejvíce zahraničních klientů?
Vysvětlete blíže důvody, proč tak zásadně vylučujete variantu marketingových aktivit zaměřených na zahraniční lékaře?
Dokázala byste číselně prokázat, že navýšení počtu klientů o 20 % přinese Vaší instituci zvýšení celkových tržeb o 30 % v průběhu pěti let?
Otázky kompletně zodpovězeny.
Diskuse
Kurzové převody.
SEO optimalizace.
Zodpovězeno zcela.