Předmětem diplomové práce na téma ?Projekt marketingové řízení rehabilitačního zařízení XY?, bylo vypracování analýzy dosavadních marketingových činností soukromého zdravotnického zařízení poskytujícího služby v oboru fyzioterapie. Teoretická část je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení
a marketingových aktivit zdravotnického zařízení.
Praktická část hodnotí celkovou situaci postavení rehabilitačního zařízení na trhu, jeho silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti.
Na základě analýzy dotazníkového výzkumu u klientů využívajících rehabilitačních služeb byly zjištěny nové marketingové možnosti směřující ke zvýšení návštěvnosti a spokojenosti klientů zdravotnického zařízení.
Anotace v angličtině
The subject the thesis, called ?The project of Marketing Management of Rehabilitation's Institution XY", was developing an analysis of existing marketing activities of private medical ambulance providing services in
the field of physiotherapy.
The theoretical part is focused on issues of strategic marketing management
and marketing activitiesin medical facilities.
The practical part evaluates the overall situation of position of rehabilitation ambulance on the market, its strengths and weaknesses, threats and oppor-tunities.
Based on the analysis of a questionnaire research among clients using rehabilitation services, new marketing opportunities heading to increase attendance and customer?s satisfaction of medical ambulance were identified.
Klíčová slova
marketingové řízení, nestátní zdravotnické zařízení, rehabilitace, SWOT analýza, PEST analýza, dotazník, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
marketing management, private medical ambulance, rehabilitation, SWOT
analysis, PEST analysis, questionnaire, marketing mix
Rozsah průvodní práce
87 s. (16 473 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem diplomové práce na téma ?Projekt marketingové řízení rehabilitačního zařízení XY?, bylo vypracování analýzy dosavadních marketingových činností soukromého zdravotnického zařízení poskytujícího služby v oboru fyzioterapie. Teoretická část je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení
a marketingových aktivit zdravotnického zařízení.
Praktická část hodnotí celkovou situaci postavení rehabilitačního zařízení na trhu, jeho silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti.
Na základě analýzy dotazníkového výzkumu u klientů využívajících rehabilitačních služeb byly zjištěny nové marketingové možnosti směřující ke zvýšení návštěvnosti a spokojenosti klientů zdravotnického zařízení.
Anotace v angličtině
The subject the thesis, called ?The project of Marketing Management of Rehabilitation's Institution XY", was developing an analysis of existing marketing activities of private medical ambulance providing services in
the field of physiotherapy.
The theoretical part is focused on issues of strategic marketing management
and marketing activitiesin medical facilities.
The practical part evaluates the overall situation of position of rehabilitation ambulance on the market, its strengths and weaknesses, threats and oppor-tunities.
Based on the analysis of a questionnaire research among clients using rehabilitation services, new marketing opportunities heading to increase attendance and customer?s satisfaction of medical ambulance were identified.
Klíčová slova
marketingové řízení, nestátní zdravotnické zařízení, rehabilitace, SWOT analýza, PEST analýza, dotazník, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
marketing management, private medical ambulance, rehabilitation, SWOT
analysis, PEST analysis, questionnaire, marketing mix
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte a zhodnoťte základní teoretické poznatky týkající se problematiky marketingového řízení rehabilitačních zařízení.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingového řízení a současného stavu rehabilitačního zařízení XY a jeho situaci na trhu.
Na základě výsledku analýzy zhrňte úroveň současného marketingového řízení rehabilitačního zařízení XY, jeho kvality a nedostatky.
Navrhněte projekt vedoucí ke zlepšení marketingového řízení rehabilitačního zařízení XY a následně zhodnoťe jeho předpokládaný vývoj.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte a zhodnoťte základní teoretické poznatky týkající se problematiky marketingového řízení rehabilitačních zařízení.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingového řízení a současného stavu rehabilitačního zařízení XY a jeho situaci na trhu.
Na základě výsledku analýzy zhrňte úroveň současného marketingového řízení rehabilitačního zařízení XY, jeho kvality a nedostatky.
Navrhněte projekt vedoucí ke zlepšení marketingového řízení rehabilitačního zařízení XY a následně zhodnoťe jeho předpokládaný vývoj.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽEK, L. Úvod do teorie řízení podniku. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita,
2001, 136 s. ISBN 80-210-2085-7.
DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001, 256 s. ISBN 80-213-0573-8.
FORET, M., PROCHÁZKA, P. a URBÁNEK, T. Marketing - základy a principy. 1.
vyd. Brno: Computer Press, 2003, 199 s. ISBN 80-722-6888-0.
KOTLER, P. a KELLER, K. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer press, 2000, 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
BLAŽEK, L. Úvod do teorie řízení podniku. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita,
2001, 136 s. ISBN 80-210-2085-7.
DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001, 256 s. ISBN 80-213-0573-8.
FORET, M., PROCHÁZKA, P. a URBÁNEK, T. Marketing - základy a principy. 1.
vyd. Brno: Computer Press, 2003, 199 s. ISBN 80-722-6888-0.
KOTLER, P. a KELLER, K. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer press, 2000, 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Body od vedoucího práce: 49
Body od oponenta práce: 45
Otázky vedoucího:
Jaké vidíte reálné uplatnění projektu?
Jaké formy propagace placených služeb?
Otázky kompletně zodpovězeny
Otázky oponenta:
Vysvětlete, proč uvádíte počet pracovníků v hodnotách zaokrouhlených na dvě desetinná čísla.
Kolik zaplatí klient za nadstandardní výkon ve srovnání se standardní, výkonem?
Jak se stanoví konkrétní cena pro klienta?
Otázky kompletně zodpovězeny
Diskuse:
Konkrétním návrhům chybí návrhy na reálné provedení. Zodpovězeno.