Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací příspěvkové organizace Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy. Praktická část je rozdělena do dvou bloků. Nejprve je v analytické části zpracována analýza současného stavu marketingové komunikace organizace, její součástí je SWOT a STEP analýza. Rovněž je proveden marketingový výzkum zabývající se průzkumem povědomí veřejnosti o organizaci. V projektové části diplomové práce je na základě výsledků analytické části navržen projekt marketingové komunikace organizace. Ten je podroben rizikové, časové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis deals with marketing communication of the Semi-budgetary Organization Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy. The practical part is divided into two blocks. Firstly, the analytical part processes analysis of actual state of marketing communication of the institution, including the SWOT analysis and the STEP analysis. Simultaneously, marketing research dealing with awareness of the wide public of the institution. In the project part of the thesis, a project of marketing communication of the institution was proposed on basis of results in the analytical part. This project undergoes the risk ana-lysis, the time analysis and the cost analysis.
Klíčová slova
neziskový sektor, neziskové organizace, marketing služeb, marketingová komunikace, propagace, public relations, reklama, přímý marketing, SWOT analýza, PEST analýza..
Klíčová slova v angličtině
non-profit-making sector, non-profit-making organizations, marketing of services, marketing communication, promotion, public relations, advertisement, direct marke-ting, SWOT analysis, PEST analysis.
Rozsah průvodní práce
106 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací příspěvkové organizace Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy. Praktická část je rozdělena do dvou bloků. Nejprve je v analytické části zpracována analýza současného stavu marketingové komunikace organizace, její součástí je SWOT a STEP analýza. Rovněž je proveden marketingový výzkum zabývající se průzkumem povědomí veřejnosti o organizaci. V projektové části diplomové práce je na základě výsledků analytické části navržen projekt marketingové komunikace organizace. Ten je podroben rizikové, časové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis deals with marketing communication of the Semi-budgetary Organization Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy. The practical part is divided into two blocks. Firstly, the analytical part processes analysis of actual state of marketing communication of the institution, including the SWOT analysis and the STEP analysis. Simultaneously, marketing research dealing with awareness of the wide public of the institution. In the project part of the thesis, a project of marketing communication of the institution was proposed on basis of results in the analytical part. This project undergoes the risk ana-lysis, the time analysis and the cost analysis.
Klíčová slova
neziskový sektor, neziskové organizace, marketing služeb, marketingová komunikace, propagace, public relations, reklama, přímý marketing, SWOT analýza, PEST analýza..
Klíčová slova v angličtině
non-profit-making sector, non-profit-making organizations, marketing of services, marketing communication, promotion, public relations, advertisement, direct marke-ting, SWOT analysis, PEST analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na marketingovou komunikaci neziskových organizací.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace Centra poradenství pro rodinné a partnerské vztahy, příspěvkové organizace.
Na základě současného stavu marketingové komunikace navrhněte projekt zdokonalení marketingové komunikace Centra poradenství pro rodinné a partnerské vztahy, příspěvkové organizace.
Projekt podrobte rizikové, nákladové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na marketingovou komunikaci neziskových organizací.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace Centra poradenství pro rodinné a partnerské vztahy, příspěvkové organizace.
Na základě současného stavu marketingové komunikace navrhněte projekt zdokonalení marketingové komunikace Centra poradenství pro rodinné a partnerské vztahy, příspěvkové organizace.
Projekt podrobte rizikové, nákladové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČŮVČÍK, R. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011. 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: MANAGEMENT PRESS, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
REKTOŘÍK, J. Organizace neziskového sektoru. Praha: EKOPRESS, 2001. 177 s. ISBN 80-86119-41-6.
ŠIMKOVÁ, E. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 4. aktual. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus Univerzita Hradec Králové, 2009. 173 s. ISBN 978-80-7435-012-2.
Seznam doporučené literatury
BAČŮVČÍK, R. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011. 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: MANAGEMENT PRESS, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
REKTOŘÍK, J. Organizace neziskového sektoru. Praha: EKOPRESS, 2001. 177 s. ISBN 80-86119-41-6.
ŠIMKOVÁ, E. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 4. aktual. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus Univerzita Hradec Králové, 2009. 173 s. ISBN 978-80-7435-012-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: 48
Hodnocení oponenta: 50
Otázky vedoucího:
1. Které Vámi navrhované změny organizace plánuje zavést a s kterými naopak nepočítá?
Otázky oponenta:
1. V praktické části popisujete, jak organizace používá reklamu a PR. Nejsou ale uvedeny náklady, které doposud organizace na tyto aktivity vynakládá. Můžete některé z těchto nákladů vyčíslit?
2. Jakým způsobem byste vyhodnotila úspěšnost navrhovaného projektu?
Diskuze:
Je rádiová reklama na 4 dny efektivní? Myslíte si, že v ČR hrozí politická nestabilita? Je vyjádření nedůvěry vládě znak politické nestability? Uveďte příklad. Kolik máte v současné době klientů a proč chcete, aby se o Vás lidé více dozvěděli? Nebylo by lepší se zaměřit na získání peněž pomocí sponzoringu?