Silná značka potřebuje silné vedení a řízení marketingové komunikační strategie. Hlavním úkolem marketingové komunikační strategie je informovat zákazníka o značce a značku prodat. Tomuto úkolu se věnuje teoretická část práce. Praktická část práce se věnuje naplnění cíle. Cílem diplomové práce je zpracování projektu inovace marketingové komunikační strategie značky ZON, za pomocí analytických metod a technik. Výstupem práce je návrh inovované marketingové komunikační strategie značky ZON.
Anotace v angličtině
A strong brand needs strong leadership and management of marketing communications strategy. The main task of the marketing communication strategy is inform to the customer about the brand and the brand to sell. This task is devoted to the theoretical part. The prac-tical part is dedicating to meeting the aim. The aim of the thesis is to process innovation project marketing communications brand strategy ZON, using analytical methods and tech-niques. The output of thesis is the innovative marketing communication brand strategy ZON.
Marketing, marketing communication strategy, market, customer, brand.
Rozsah průvodní práce
111 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Silná značka potřebuje silné vedení a řízení marketingové komunikační strategie. Hlavním úkolem marketingové komunikační strategie je informovat zákazníka o značce a značku prodat. Tomuto úkolu se věnuje teoretická část práce. Praktická část práce se věnuje naplnění cíle. Cílem diplomové práce je zpracování projektu inovace marketingové komunikační strategie značky ZON, za pomocí analytických metod a technik. Výstupem práce je návrh inovované marketingové komunikační strategie značky ZON.
Anotace v angličtině
A strong brand needs strong leadership and management of marketing communications strategy. The main task of the marketing communication strategy is inform to the customer about the brand and the brand to sell. This task is devoted to the theoretical part. The prac-tical part is dedicating to meeting the aim. The aim of the thesis is to process innovation project marketing communications brand strategy ZON, using analytical methods and tech-niques. The output of thesis is the innovative marketing communication brand strategy ZON.
Marketing, marketing communication strategy, market, customer, brand.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte kritickou literární rešerši k tématu značky a její marketingové stratgie.
II. Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci značky ZON.
Navrhněte projekt inovované marketingové komunikační strategie značky ZON.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte kritickou literární rešerši k tématu značky a její marketingové stratgie.
II. Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci značky ZON.
Navrhněte projekt inovované marketingové komunikační strategie značky ZON.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
AAKER, D. Brand building. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
HESKOVÁ, M. Brand management - Značka jako nehmotné aktivum firmy. 1. vyd. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká škola, 2008. 37 s. ISBN 978-80-87042-18-2.
KELLER, K. L. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, P. Marketing Management. 10. vyd. Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
PŘIBOVÁ, M. et al. Strategické řízení značky: brand management. 1. vyd. Praha: EKOPRESS, 2000. 148 s. ISBN 80-86119-27-0.
Seznam doporučené literatury
AAKER, D. Brand building. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
HESKOVÁ, M. Brand management - Značka jako nehmotné aktivum firmy. 1. vyd. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká škola, 2008. 37 s. ISBN 978-80-87042-18-2.
KELLER, K. L. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, P. Marketing Management. 10. vyd. Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
PŘIBOVÁ, M. et al. Strategické řízení značky: brand management. 1. vyd. Praha: EKOPRESS, 2000. 148 s. ISBN 80-86119-27-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1.Můžete, prosím, vysvětlit, jaký je rozdíl mezi marketingovou strategií a brandingovou strategií?- zodpovězeno uspokojivě
Otázky oponenta práce:
1.Objasněte podstatu Vámi vybraných soudobých trendů v marketingové komunikaci, které jsou v současnosti firmami nejvíce využívané.- zodpovězeno zcela
2.Charakterizujte podnikatelskou koncepci, kterou využívá firma ZON, s.r.o. a stovnejte s její konkurencí na domácím trhu.- zodpovězeno zcela
3.Vyvětlete podstatu alespoň dvou analýz strategického řízení využívaných v podnikatelské sféře, které slouží k rozboru vnitřního a vnějšího prostředí firmy.- zodpovězeno zcela
Otýzy komise:
1.Doc. Lipták: Je možné dělat strategii podniku bez strategie značky?- zodpovězeno částečně
2.Ing. Schneider: Jaké jsou i jiné využitelné trendy v marketingu?- zodpovězeno částečně
3.Doc. Lipták: Na jaký časový interval by se vypracovávala strategie?- zodpovězeno zcela
4.Doc. Lupták: Cíle firmy jsou absudrní- chybí ve strategii cokoliv inovačního.
5.Doc. Lipták: Jedna tendence, která hýbá s obchodem je zdraví. Jak toto firma ukazuje?- zodpovězeno uspokojivě
6.Ing. Schneider: Firma ZON pracuje na B2B trzích nebo B2C trzích?- zodpovězeno částečně
7.Ing. Schneider: Slabá stránka- nedokonalá distribuční síť- co se teda má řešit? Proč nedefinujete příčinu?- zodpovězeno částečně
8.Dr. Dobeš: Pokud bude Vaše kampaň úspešná a začaly by růst prodeje- jakou má ZON výrobní kapacitu?- zodpovězeno zcela