Diplomová práce se zabývá projektem realizace kamenné prodejny pro internetový obchod s kabelkami a módními doplňky. Práce se skládá ze tří částí - teoretické, analytické a projektové. Teoretickou část tvoří teoretická východiska a poznatky, které jsou čerpány z odborné literatury a jsou aplikovány v další části práce. Na základě poznatků z analytické části práce, která se skládá z PEST analýzy, SWOT analýzy a dalších analýz, je zpracována projektová část. V poslední části diplomové práce je zpracován projekt, který obsahuje finanční plán, identifikaci a zhodnocení případných rizik.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with project of realisation of a retail shop for the e-shop with bags and fashion accesorries. The thesis consists of three parts - theoretical, analytical and project part. The theoretical part is composed of knowledge based on scientific literature. On the basis of the analytical part, which contain PEST analysis, SWOT analysis and other analysis, a project is suggested. Project part is focused on project realization of a retail shop, which contain also financial plan and risk evaluation.
Klíčová slova
marketingové plánování, maloobchod, SWOT analýza, PEST analýza, konkurence, projekt
Klíčová slova v angličtině
marketing planning, retail store, SWOT analysis, PEST analysis, competition, project
Rozsah průvodní práce
100 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá projektem realizace kamenné prodejny pro internetový obchod s kabelkami a módními doplňky. Práce se skládá ze tří částí - teoretické, analytické a projektové. Teoretickou část tvoří teoretická východiska a poznatky, které jsou čerpány z odborné literatury a jsou aplikovány v další části práce. Na základě poznatků z analytické části práce, která se skládá z PEST analýzy, SWOT analýzy a dalších analýz, je zpracována projektová část. V poslední části diplomové práce je zpracován projekt, který obsahuje finanční plán, identifikaci a zhodnocení případných rizik.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with project of realisation of a retail shop for the e-shop with bags and fashion accesorries. The thesis consists of three parts - theoretical, analytical and project part. The theoretical part is composed of knowledge based on scientific literature. On the basis of the analytical part, which contain PEST analysis, SWOT analysis and other analysis, a project is suggested. Project part is focused on project realization of a retail shop, which contain also financial plan and risk evaluation.
Klíčová slova
marketingové plánování, maloobchod, SWOT analýza, PEST analýza, konkurence, projekt
Klíčová slova v angličtině
marketing planning, retail store, SWOT analysis, PEST analysis, competition, project
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě kritické literární rešerše zpracujte teoretické poznatky k problematice marketingového plánování a zřízení obchodní jednotky.
II. Praktická část
Analyzujte stávající situaci a postavení Forladies.cz.
Proveďte analýzu konkurence ve Zlínském kraji.
Na základě analýz vypracujte projekt realizace kamenné prodejny pro Forladies.cz.
Vyhodnoťte náklady na realizaci projektu, ekonomickou efektivnost a rizika projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě kritické literární rešerše zpracujte teoretické poznatky k problematice marketingového plánování a zřízení obchodní jednotky.
II. Praktická část
Analyzujte stávající situaci a postavení Forladies.cz.
Proveďte analýzu konkurence ve Zlínském kraji.
Na základě analýz vypracujte projekt realizace kamenné prodejny pro Forladies.cz.
Vyhodnoťte náklady na realizaci projektu, ekonomickou efektivnost a rizika projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FOTR, J. a SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. Praha: Grada, 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
HAMMOND, R. Chytře vedená prodejna: jak mít více zákazníků a větší tržby. Praha: Grada, 2005. 141 s. ISBN 80-247-1066-8.
KARLÍČEK, M. a KRÁL, P. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
MOOIJ, M. Consumer behavior and culture: consequences for global marketing and advertising. London: SAGE, 2011. 400 s. ISBN 978-1-4129-7990-0.
WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha: Grada, 2002. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
FOTR, J. a SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. Praha: Grada, 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
HAMMOND, R. Chytře vedená prodejna: jak mít více zákazníků a větší tržby. Praha: Grada, 2005. 141 s. ISBN 80-247-1066-8.
KARLÍČEK, M. a KRÁL, P. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
MOOIJ, M. Consumer behavior and culture: consequences for global marketing and advertising. London: SAGE, 2011. 400 s. ISBN 978-1-4129-7990-0.
WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha: Grada, 2002. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Michal Pilík, Ph.D. (42 b.): 1. Z jakých zdrojů budete financovat rozjezd prodejny? Ing. Jiří Bejtkovský (39 b.): 1. Měla diplomantka stanoveny hypotézy v rámci svého kvantitativního výzkumu? Eventuálně jaké statistické metody při vyhodnocení výzkumu využila? 2. Může diplomantka objasnit význam příležitostí v rámci SWOT analýzy? 3. Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt se zástupci internetového obchodu Forladies.cz, jaké byly případné reakce? prof. Ing. Petr Němeček, CSc.: Proč upadají slevové portály? Mgr. Alena Kolčavová, Ph.D.: Jak by se lišila cena zboží v internetovém a kamenném obchodu?