Diplomová práce se zabývá analýzou možnosti marketingové propagace vinného sklepu Skalák na sociálních sítích, převážně pak na síti Facebook. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde je zpracována otázka marketingu na Internetu, převážně marketingu na sociálních sítích, je zde také podrobněji analyzována sociální síť Facebook. V praktické části je nejdříve představen vinný sklep Skalák, dále je zde popsána současná marketingová propa-gace sklepu. Nejdůležitější částí celé diplomové práce je projektová část, kde jsou nejdříve brány v potaz 2 možnosti realizace projektu a to možnost realizace ? tedy vytvoření a sprá-vy stránky na Facebooku externí firmou, nebo interním pracovníkem. Jsou zde vy-hodnoceny a srovnány finanční i časové plány a hlavně rizikové analýzy, následuje doporučení realizace na základě analýz a následné vyhodnocení vynaloženého úsilí prostřednictvím dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
This thesis deals with possibilities of the marketing promotion of the wine cellar Skalák on social networks, mainly on Facebook. In the first theoretical part the question of Internet marketing is processed, mainly the marketing on social networks. The social network Face-book is also analyzed here. The practical part introduces the wine cellar Skalák and also analyzes its current marketing promotion. The most important part of the Thesis is the pro-ject part, in which two options of the realization of the project are considered, specifically the creation of the Facebook page and its administration by the external company or internal personnel. The financial structure and the time scheme are evaluated and compared here as well as the risk analyses. The recommendation of the realization based on analyses outcomes follows together with the evaluation of the effort made during the whole process obtained via questionnaire.
Klíčová slova
marketing, propagace, sociální sítě, Facebook, vinný sklep Skalák
Klíčová slova v angličtině
marketing, promotion, social network, Facebook, wine cellar Skalák
Rozsah průvodní práce
95 s. (101 812 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá analýzou možnosti marketingové propagace vinného sklepu Skalák na sociálních sítích, převážně pak na síti Facebook. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde je zpracována otázka marketingu na Internetu, převážně marketingu na sociálních sítích, je zde také podrobněji analyzována sociální síť Facebook. V praktické části je nejdříve představen vinný sklep Skalák, dále je zde popsána současná marketingová propa-gace sklepu. Nejdůležitější částí celé diplomové práce je projektová část, kde jsou nejdříve brány v potaz 2 možnosti realizace projektu a to možnost realizace ? tedy vytvoření a sprá-vy stránky na Facebooku externí firmou, nebo interním pracovníkem. Jsou zde vy-hodnoceny a srovnány finanční i časové plány a hlavně rizikové analýzy, následuje doporučení realizace na základě analýz a následné vyhodnocení vynaloženého úsilí prostřednictvím dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
This thesis deals with possibilities of the marketing promotion of the wine cellar Skalák on social networks, mainly on Facebook. In the first theoretical part the question of Internet marketing is processed, mainly the marketing on social networks. The social network Face-book is also analyzed here. The practical part introduces the wine cellar Skalák and also analyzes its current marketing promotion. The most important part of the Thesis is the pro-ject part, in which two options of the realization of the project are considered, specifically the creation of the Facebook page and its administration by the external company or internal personnel. The financial structure and the time scheme are evaluated and compared here as well as the risk analyses. The recommendation of the realization based on analyses outcomes follows together with the evaluation of the effort made during the whole process obtained via questionnaire.
Klíčová slova
marketing, propagace, sociální sítě, Facebook, vinný sklep Skalák
Klíčová slova v angličtině
marketing, promotion, social network, Facebook, wine cellar Skalák
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové propagace na sociálních sítích.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou marketingovou propagaci vinného sklepu Skalák.
Zpracujte projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové propagace na sociálních sítích.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou marketingovou propagaci vinného sklepu Skalák.
Zpracujte projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
JANOUCH, V. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7. PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
JANOUCH, V. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7. PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1.Uvažoval vinný sklep Skalák prezentaci i na jiných sociálních sítích než jen Facebook? Které jiné sociální sítě byste mu případně doporučila a proč?- zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1.Nezvažuje vinný sklep Skalák propagaci také na jiných sociálních sítích?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
1.Doc. Lipták: SWOT analýza byla cílem Vaší práce?- zodpovězeno uspokojivě
2.Doc. Lipták: Co je nejhlavnějším cílem práce?- zodpovězeno částečně
3.Doc. Lipták: Jaké další podpůrné aktivity by bylo vhodné?- zodpovězeno zcela
4.Doc. Lipták: V rámci swot analýzy máte hrozby- chybí ze nějaká hrozba z pozice lidského faktoru- zodpovězeno částečně
5.Ing. Schneider: Za nedostatečný mobilní signál může sklep? Proř ho máte uvedený ve slabých stránkách?: zodpovězeno částečně
6.Ing. Schneider?: Má firma organizačí schéma?- zodpovězeno zcela
7.Doc.Lipták: Kolik má sklep zaměstnanců?- zodpovězeno zcela
8.Dr. Dobeš?: Projekt je zaměřen na to, jak využít koncept web 2.0? V čem je smysl webu 2.0?- nezodpovězeno
9.Dr. Dobeš: Veříte urdžitelnosti Vašeho projektu?
10.Dr. Dobeš: Řešila jste návaznost externí firmy, aby ti, kteří mají komunikovat měli povit, že o své práci něco ví?- zodpovězeno uspokojivě