Diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu a konkurenceschopnosti. Praktická část obsahuje představení společnosti KS - porgram, spol. s r. o. a analýzy. Na základě těchto analýz je navržen projekt v oblasti komunikace, který povede ke zvýšení konkurenceschopnosti. Jednotlivé návrhy jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the project of improvement of marketing tools for increase competitive of company KS - program, spol. s r. o. It is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, I explain the basic concepts of marketing and competitiveness. The practical part includes introduction of company KS - program, spol. s r. o. and analysis. On the basis of this analysis I suggest a project for promotion, aimed at increasing competitiveness. Individual proposals are submitted to the cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikace, konkurenceschopnost, konkurence, analýza, společnost
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, marketing communication, competitive advantage, competition, analysis, company
Rozsah průvodní práce
88 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu a konkurenceschopnosti. Praktická část obsahuje představení společnosti KS - porgram, spol. s r. o. a analýzy. Na základě těchto analýz je navržen projekt v oblasti komunikace, který povede ke zvýšení konkurenceschopnosti. Jednotlivé návrhy jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the project of improvement of marketing tools for increase competitive of company KS - program, spol. s r. o. It is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, I explain the basic concepts of marketing and competitiveness. The practical part includes introduction of company KS - program, spol. s r. o. and analysis. On the basis of this analysis I suggest a project for promotion, aimed at increasing competitiveness. Individual proposals are submitted to the cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikace, konkurenceschopnost, konkurence, analýza, společnost
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, marketing communication, competitive advantage, competition, analysis, company
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se marketingových nástrojů.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání marketingových nástrojů ve společnosti KS - program, spol. s r. o.
Na základě provedených analýz vypracujte projekt využití marketingových nástrojů ve společnosti KS - program, spol. s r. o.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se marketingových nástrojů.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání marketingových nástrojů ve společnosti KS - program, spol. s r. o.
Na základě provedených analýz vypracujte projekt využití marketingových nástrojů ve společnosti KS - program, spol. s r. o.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, CH. Marketing Communications: Engagements, Strategies and Practice. 4th edition. Harlow: FT Prentice Hall/Financial Times, 2006. 911 s. ISBN 0-273-68772-7.
HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
ROGERS, L. Marketing. Praha: Readers International, 1993. 185 s. ISBN 80-901454-0-X.
SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
VEBER, J. a J. SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1069-2.
Seznam doporučené literatury
FILL, CH. Marketing Communications: Engagements, Strategies and Practice. 4th edition. Harlow: FT Prentice Hall/Financial Times, 2006. 911 s. ISBN 0-273-68772-7.
HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
ROGERS, L. Marketing. Praha: Readers International, 1993. 185 s. ISBN 80-901454-0-X.
SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
VEBER, J. a J. SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1069-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: 29
Hodnocení oponenta: 43
Otázky vedoucího:
1. Shrňte prosím zjištění plynoucí z provedených analýz, na základě kterých jste vypracovávala projekt.
2. Na základě čeho jste se rozhodla pro opakování inzerce v Hospodářských novinách jedenkrát za měsíc a v který den byste tento inzerát uveřejnila?
3. Kolik peněz je firma ochotna investovat do marketingové komunikace?
4. Na základě čeho jste určovala stupeň rizika a pravděpodobnost jejich výskytu a jaká opatření byste firmě navrhla pro předcházení rizikům?
Otázky oponenta:
1. Na str. 69 uvádíte výhody venkovní reklamy. Mohla byste uvést také některé nevýhody? Tentýž dotaz se týká billboardů (str. 71).
2. Jakou metodou byly stanoveny jednotlivé položky v nákladové analýze?
3. Je podle Vašeho názoru celková výše nákladů (Kč 475 499) na realizaci projektovaných opatření pro podnik únosná?
4. Na str. 19 definujete pojem ?šum? v komunikačním procesu. Můžete uvést možné příčiny těchto šumů, event. jejich obecné členění?
Diskuze:
Doc. Kozák: Kde byste umístila billboard na dálnici? Dr. Vydrová: Jaký má obrat sledovaná společnost? Jaké je návratnost? Je billboard vhodné médium?