Tato diplomová práce je zaměřena na projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, pří-spěvková organizace. Práce má dvě stěžejní části, teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou část a projektovou část. V teoretické části jsou zpracovány na základě dostupných zdrojů v obecné rovině stěžejní pojmy. Zejména se teorie zaměřuje na problematiku marketingového řízení, jeho fáze a pomocné nástroje, jako jsou analýza PESTE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, GE matice, vnitřní analýzy a souhrnná SWOT analýza. Samostatně se teorie zabývá marketingem služeb a právní úpravou pří-spěvkových organizací. V analytické části je nejprve popsán systém lázeňství a jsou před-staveny Lázně Hodonín, příspěvková organizace. Poté je pomocí zvolených analýz zjištěno stávající postavení Lázní Hodonín, příspěvková organizace. Na základě zjištění ze závě-rečné SWOT analýzy jsou navrženy strategické cíle a prostředky k jejich dosažení ve formě návrhů projektů.
Anotace v angličtině
The Diploma Thesis deals with a project of Lázně Hodonín, Contributory Organizations, marketing management. The Thesis consists of two main parts, theoretical and practical. The practical part further splits into analytical and project parts. The theoretical part uses the available sources to define principal terminology on the general level. The theory mainly focuses on the marketing management, its stages and auxiliary tools as PESTE analysis, Porter's five forces analysis, GE matrix, internal analyses and summarizing SWOT analysis. The theory deals particularly with service management and legal position of contributory organizations. The analytical part describes the spa industry system and introduces the Lázně Hodonín, Contributory Organizations. Consequently, the analyses are used to assess current status of Lázně Hodonín, Contributory Organizations. Strategic goals and ways to their achievement in the form of projects are proposed following the final SWOT analysis.
Tato diplomová práce je zaměřena na projekt marketingového řízení Lázní Hodonín, pří-spěvková organizace. Práce má dvě stěžejní části, teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou část a projektovou část. V teoretické části jsou zpracovány na základě dostupných zdrojů v obecné rovině stěžejní pojmy. Zejména se teorie zaměřuje na problematiku marketingového řízení, jeho fáze a pomocné nástroje, jako jsou analýza PESTE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, GE matice, vnitřní analýzy a souhrnná SWOT analýza. Samostatně se teorie zabývá marketingem služeb a právní úpravou pří-spěvkových organizací. V analytické části je nejprve popsán systém lázeňství a jsou před-staveny Lázně Hodonín, příspěvková organizace. Poté je pomocí zvolených analýz zjištěno stávající postavení Lázní Hodonín, příspěvková organizace. Na základě zjištění ze závě-rečné SWOT analýzy jsou navrženy strategické cíle a prostředky k jejich dosažení ve formě návrhů projektů.
Anotace v angličtině
The Diploma Thesis deals with a project of Lázně Hodonín, Contributory Organizations, marketing management. The Thesis consists of two main parts, theoretical and practical. The practical part further splits into analytical and project parts. The theoretical part uses the available sources to define principal terminology on the general level. The theory mainly focuses on the marketing management, its stages and auxiliary tools as PESTE analysis, Porter's five forces analysis, GE matrix, internal analyses and summarizing SWOT analysis. The theory deals particularly with service management and legal position of contributory organizations. The analytical part describes the spa industry system and introduces the Lázně Hodonín, Contributory Organizations. Consequently, the analyses are used to assess current status of Lázně Hodonín, Contributory Organizations. Strategic goals and ways to their achievement in the form of projects are proposed following the final SWOT analysis.
Proveďte teoretický rozbor systému lázeňství a charakterizujte marketing v lázeňství.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingového řízení v Lázních Hodonín, p.o.
Zpracujte projekt marketingového řízení v Lázních Hodonín, p.o. v případě zrušení úhrady lázeňské péče ze zdravotního pojištění.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte teoretický rozbor systému lázeňství a charakterizujte marketing v lázeňství.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingového řízení v Lázních Hodonín, p.o.
Zpracujte projekt marketingového řízení v Lázních Hodonín, p.o. v případě zrušení úhrady lázeňské péče ze zdravotního pojištění.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír a KOTEK, Pavel. Řízení hotelového provozu. 4. vyd. Praha: MAG Consulting, 2007. 240 s. ISBN 978-80-86724-30-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005. 120 s. ISBN 80-7261-129-1.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Praha: EKOPRESS, 2002. 157 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, Philip. Chaotika: řízení a marketing firmy v éře turbulencí. Brno: Computer Press, 2009. 216 s. ISBN 978-80-251-2599-1.
ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2009. 150 s. ISBN 978-80-7013-503-7.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír a KOTEK, Pavel. Řízení hotelového provozu. 4. vyd. Praha: MAG Consulting, 2007. 240 s. ISBN 978-80-86724-30-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005. 120 s. ISBN 80-7261-129-1.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Praha: EKOPRESS, 2002. 157 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, Philip. Chaotika: řízení a marketing firmy v éře turbulencí. Brno: Computer Press, 2009. 216 s. ISBN 978-80-251-2599-1.
ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2009. 150 s. ISBN 978-80-7013-503-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: 52
Hodnocení oponenta: 50
Otázky vedoucího:
1. Vysvětlete blíže sloupec č. 3 (Dopad změn indikačního seznamu ? podíl na celku) v tabulce Přílohy PIV. Jakým způsobem jste vypočítal tyto procentuální hodnoty?
2. Na str. 68 píšete, že Lázně Hodonín vynakládají na marketing ročně cca 1 ? 1,5 mil. Kč. Kolik procent z tohoto rozpočtu tvoří náklady na marketingovou komunikaci. Jaké další marketingové aktivity jsou financovány z tohoto rozpočtu?
Otázky oponenta:
1. Odůvodněte proč ve spodní části textu na s. 62 píšete, že vyjednávací síla zákazníků je poměrně nízká?
2. Následně charakterizujte také proč podle označení dílčí podkapitoly na s. 64 náleží zde v textu uvedená podkapitola 7.2.6 GE matice do problematiky Porterova modelu? Vždyť to není ani jedna z pěti konkurenčních sil.
3. Co rozumíte pod pojmem ájurvédská masáž (viz. s. 92 diplomové práce)?
Diskuze:
Doc. Kozák: Návštěvník/zákazník bude mít větší sílu než dosud. Připomínka k GE matici, Má cenu budovat wellness? Dr. Kolčavová: Jak máte v současné době naplněnou kapacitu? Když ji naplníte, podaří se Vám ji naplnit?