Predkladaná diplomová práca sa zaoberá spracovaním projektu marketingovej komunikácie CAREER DAYS. CAREER DAYS organizuje študentská organizácia AIESEC a podu-jatie predstavuje dva dni plné možností pre študentov a absolventov vysokých škôl v podo-be interaktívneho stretnutia s najväčšími zamestnávateľmi v Českej republike.
Teoretická časť zahŕňa spracovanie poznatkov z literárnych zdrojov zaoberajúcich sa prob-lematikou marketingovej komunikácie, neziskového sektoru a projektového manažmentu.
V praktickej časti je predstavená organizácia AIESEC a jej produkt CAREER DAYS. Ná-sledne je spracovaná analýza marketingovej komunikácie ročníkov 2010, 2011 a 2012. Tá je predpokladom na vypracovanie projektu marketingovej komunikácie pre nastávajúci ročník. Projekt je podrobený časovej, rizikovej a nákladovej analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with project of marketing communication of CAREER DAYS. CAREER DAYS is an event ran by student organization AIESEC. Event represents two days full of opportunities for students and graduates, formed into interactive meetings with major employers in the Czech Republic.
Theoretical part contains literary sources related to marketing communication, non-profit sector and project management.
Practical part includes introduction of organization AIESEC and its product CAREER DAYS. Next part contains analysis of marketing communication for years 2010, 2011 and 2012 as the base for establishment of project in marketing communication for 2013. Time schedule, budget calculation and risk analysis are done in the project.
Klíčová slova
marketingová komunikačná kampaň, marketingová komunikácia, propagácia, komunikačný mix, nástroje marketingovej komunikácie, nezisková organizácia, CAREER DAYS.
Klíčová slova v angličtině
marketing communication campaign, marketing communication, promotion, communication mix, marketing communication tools, non-profit organization, CAREER DAYS.
Rozsah průvodní práce
109 s., 11 s.
Jazyk
SK
Anotace
Predkladaná diplomová práca sa zaoberá spracovaním projektu marketingovej komunikácie CAREER DAYS. CAREER DAYS organizuje študentská organizácia AIESEC a podu-jatie predstavuje dva dni plné možností pre študentov a absolventov vysokých škôl v podo-be interaktívneho stretnutia s najväčšími zamestnávateľmi v Českej republike.
Teoretická časť zahŕňa spracovanie poznatkov z literárnych zdrojov zaoberajúcich sa prob-lematikou marketingovej komunikácie, neziskového sektoru a projektového manažmentu.
V praktickej časti je predstavená organizácia AIESEC a jej produkt CAREER DAYS. Ná-sledne je spracovaná analýza marketingovej komunikácie ročníkov 2010, 2011 a 2012. Tá je predpokladom na vypracovanie projektu marketingovej komunikácie pre nastávajúci ročník. Projekt je podrobený časovej, rizikovej a nákladovej analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with project of marketing communication of CAREER DAYS. CAREER DAYS is an event ran by student organization AIESEC. Event represents two days full of opportunities for students and graduates, formed into interactive meetings with major employers in the Czech Republic.
Theoretical part contains literary sources related to marketing communication, non-profit sector and project management.
Practical part includes introduction of organization AIESEC and its product CAREER DAYS. Next part contains analysis of marketing communication for years 2010, 2011 and 2012 as the base for establishment of project in marketing communication for 2013. Time schedule, budget calculation and risk analysis are done in the project.
Klíčová slova
marketingová komunikačná kampaň, marketingová komunikácia, propagácia, komunikačný mix, nástroje marketingovej komunikácie, nezisková organizácia, CAREER DAYS.
Klíčová slova v angličtině
marketing communication campaign, marketing communication, promotion, communication mix, marketing communication tools, non-profit organization, CAREER DAYS.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny a formulujte teoretická východiska týkající se problematiky marketingové komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte produkt CAREER DAYS organizace AIESEC.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace CAREER DAYS.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace CAREER DAYS.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny a formulujte teoretická východiska týkající se problematiky marketingové komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte produkt CAREER DAYS organizace AIESEC.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace CAREER DAYS.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace CAREER DAYS.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
DOLEŽAL, J., P. MÁCHAL a B. LACKO. Projektový management podle IPMA. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 507 s. ISBN 978-80-247-2848-3.
FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
PELSMACKER, P., M. GEUENS and J. BERGH. Marketing communications: a European perspective. 3rd edition. New York: Prentice Hall, 2007. 610 s. ISBN 978-0-273-70693-9.
PŘIKRYLOVÁ, J. a H. JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
DOLEŽAL, J., P. MÁCHAL a B. LACKO. Projektový management podle IPMA. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 507 s. ISBN 978-80-247-2848-3.
FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
PELSMACKER, P., M. GEUENS and J. BERGH. Marketing communications: a European perspective. 3rd edition. New York: Prentice Hall, 2007. 610 s. ISBN 978-0-273-70693-9.
PŘIKRYLOVÁ, J. a H. JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1.V časti 8.7 porovnávate marketingové komunikácie jednotlivých ročníkov. Ktorá kampaň bola podľa Vás najúčinnejšia a najzaújmavejšia?- zodpovězeno zcela
2.Ako príležitosť vo SWOT analýze uvádzate "Implementácia ďalších moderných trendov
?" -Aké moderné nástroje propagácie, ktoré ešte v predchádzajúcich ročníkoch neboli
použité, by ste použil v kampani pre rok 2013?- zodpovězeno zcela
3.Ktoré študentské periodiká navrhujete využiť v ďalšej kampani?- zodpovězeno zcela
4.Plánujete v kampani pre rok 2013 využiť aj niektoré formy guerilla marketingu?- zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1.Stručně charakterizujte načasování jednotlivých marketingových nástrojů - mediaplán.- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
1.Doc. Lipták: Je PR nástrojem komunikace nebo komunikace je nástrojem PR?- zodpovězeno částečně
2.Doc. Lipták: Ve strategických cílech chybí, že Career days by měli mít i nějakou další hodnotu. Nebylo by správné v cílech zvýraznit vazby AISECu na velké projekty jako je Leonardo, atd.?- zodpovězeno částečně
3.Ing. Schneider: Jak dlouho se tyto dny realizují?- zodpovězeno zcela