Diplomová práce se zabývá tématem corporate identity, jakožto nástroje pro budování pozitivní image společnosti Mands International, s.r.o. Teoretická část se věnuje rozboru literárních pramenů, které se týkají problematiky corporate identity a jejích jednotlivých subsystémů. Na teoretickou část navazuje část analytická, zabývající se hodnocením současného stavu všech prvků identity firmy, s využitím marketingových analýz a následné stanovení slabých míst ve zkoumané oblasti. V poslední projektové části práce je navržen na základě analytických výsledků ucelený koncept pro posílení corporate identity, s ohledem na rizika projektu, omezení, ale také přínosy, které pomohou zlepšit celkové vnímání image společnosti.
Anotace v angličtině
Diploma thesis deals with the issue of corporate identity, as an instrument for building a positive image of the company Mands International, s.r.o. Theoretical part deals with the analysis of the literary sources that relate to the issue of corporate identity and its individual elements. The theoretical part is followed by an analytical section dealing with the assessment of the current state of all elements of the company's identity, with the use of marketing analysis and subsequent determination of weak points in the study area. In the last part of the work is proposed based on the analytical results, a comprehensive plan for strengthening corporate identity with regard to project risks, constraints, but also the benefits that will help improve the overall perception of the image of the company.
Diplomová práce se zabývá tématem corporate identity, jakožto nástroje pro budování pozitivní image společnosti Mands International, s.r.o. Teoretická část se věnuje rozboru literárních pramenů, které se týkají problematiky corporate identity a jejích jednotlivých subsystémů. Na teoretickou část navazuje část analytická, zabývající se hodnocením současného stavu všech prvků identity firmy, s využitím marketingových analýz a následné stanovení slabých míst ve zkoumané oblasti. V poslední projektové části práce je navržen na základě analytických výsledků ucelený koncept pro posílení corporate identity, s ohledem na rizika projektu, omezení, ale také přínosy, které pomohou zlepšit celkové vnímání image společnosti.
Anotace v angličtině
Diploma thesis deals with the issue of corporate identity, as an instrument for building a positive image of the company Mands International, s.r.o. Theoretical part deals with the analysis of the literary sources that relate to the issue of corporate identity and its individual elements. The theoretical part is followed by an analytical section dealing with the assessment of the current state of all elements of the company's identity, with the use of marketing analysis and subsequent determination of weak points in the study area. In the last part of the work is proposed based on the analytical results, a comprehensive plan for strengthening corporate identity with regard to project risks, constraints, but also the benefits that will help improve the overall perception of the image of the company.
Zpracujte literární rešerši problematiky corporate identity, jakožto nástroje ovlivňujícího firemní image a stanovte teoretická východiska pro praktickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav jednotlivých prvků corporate identity ve společnosti Mands International, s.r.o. pomocí marketingových metod, analýz a dotazníkových šetření.
Výsledky, zjištěné na základě aplikovaných analýz, vyhodnoťte.
Vytvořte projekt pro posílení firemní identity a výsledné image ve společnosti Mands International, s.r.o. a definujte jeho přínosy, omezení a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši problematiky corporate identity, jakožto nástroje ovlivňujícího firemní image a stanovte teoretická východiska pro praktickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav jednotlivých prvků corporate identity ve společnosti Mands International, s.r.o. pomocí marketingových metod, analýz a dotazníkových šetření.
Výsledky, zjištěné na základě aplikovaných analýz, vyhodnoťte.
Vytvořte projekt pro posílení firemní identity a výsledné image ve společnosti Mands International, s.r.o. a definujte jeho přínosy, omezení a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DYTRT, Z. et al. Podniková kultura. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008. 109 s. ISBN 978-80-7395-135-1.
KOTLER, P. a KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVOBODA, V. Corporate Identity. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. 67 s. ISBN 80-7318-106-1.
VYSEKALOVÁ, J. a MIKEŠ, J. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
DYTRT, Z. et al. Podniková kultura. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008. 109 s. ISBN 978-80-7395-135-1.
KOTLER, P. a KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVOBODA, V. Corporate Identity. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. 67 s. ISBN 80-7318-106-1.
VYSEKALOVÁ, J. a MIKEŠ, J. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1.V projektové části navrhujete na základě zjištěných výsledků koncept pro posílení corporate identity, kde zohledňujete rizika, omezení i přínosy projektu, které by mohly pomoci zlepšit celkové vnímání image společnosti.- zodpovězeno zcela
2.Jak na Vaše návrhy reagovalo vedení společnosti MANDS International s.r.o.?- zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1.Co je možné a co dělá firma pro zlepšení komunikace se zákazníky B2B?- zodpovězeno zcela
2.Jak se dá bojovat a co dělá firma se slabými iamge výrobků "made in China"?- zodpovězeno zcela
3.Proč má firma 60% kontaktů prostřednictvím "přítel" a 0% prostřednictvím "inzerce". Je to standardní nebo je potřeba změna?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
1.Doc. Lipták: Str.14 DP- Neměla by se firma zamyslet nad tímm, jaká je a jaká by chtěla být?- zodpovězeno částečně
2.Doc. Lipták: Str 67.graf 8- Říká Vám něco pavučinový graf?- zodpovězeno zcela
3.Doc. Lipták: Hovoříte o akčním plánu- nemělo by být při akčním plánu určeno- co, kdy a kdo?- zodpovězeno zcela
4.Doc. Lipták: Jak vnímáte rozdíl mezi Corporate Identity mezi zeměni EU a USA, nebo Asie? V čem je rozdíl?- zodpovězeno zcela
5.Ing. Schneider: Proč jste v práci využila metodu pozorování? A jaké byly metody, ze kterých jste vycházela při aplikování této metody?- zodpovězeno zcela
6.Ing. Schneider: Proč jste hned nevyužila systém CPM?- zodpovězeno zcela
8.Dr. Dobeš: Jaké informace chcete mít v Q kódech?- zodpovězeno zcela