Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Jaroslav Janoušek Transport. Jejím cílem je navrhnout projekt, který zlepší marketingovou komunikaci dané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou zpracované teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Dále také specifikací marketingu v dopravě a marketingového výzkumu. Analytická část obsahuje představení společnosti a zpracované analýzy především SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a marketingový výzkum. V následující projektové části jsou na základě výsledků analýz navržena řešení, která zlepší marketingovou komunikaci společnosti Jaroslav Janoušek Transport. V závěru projektové části je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on marketing communication of Jaroslav Janoušek Transport company. Its goal is to design a project which is to improve marketing communication of mentioned company. The thesis is divided into three parts. There are theoretical observations concerning marketing communication and various tools of communication mix in theoretical part. This part also describes specifications of transport marketing and marketing research. Analytic part contains introduction of the company and some analyses, especially SWOT analysis, Porter's Five Forces Analysis and marketing research. In the last part, the project part, there are some suggestions based on analyses results. The suggestions would improve marketing communication of Jaroslav Janoušek Transport company. There is a designed project at the close of project part. This project went through a time analysis, cost and threat analysis.
Marketing communication, communication mix, transport marketing, SWOT analysis, marketing research.
Rozsah průvodní práce
110 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Jaroslav Janoušek Transport. Jejím cílem je navrhnout projekt, který zlepší marketingovou komunikaci dané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou zpracované teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Dále také specifikací marketingu v dopravě a marketingového výzkumu. Analytická část obsahuje představení společnosti a zpracované analýzy především SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a marketingový výzkum. V následující projektové části jsou na základě výsledků analýz navržena řešení, která zlepší marketingovou komunikaci společnosti Jaroslav Janoušek Transport. V závěru projektové části je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on marketing communication of Jaroslav Janoušek Transport company. Its goal is to design a project which is to improve marketing communication of mentioned company. The thesis is divided into three parts. There are theoretical observations concerning marketing communication and various tools of communication mix in theoretical part. This part also describes specifications of transport marketing and marketing research. Analytic part contains introduction of the company and some analyses, especially SWOT analysis, Porter's Five Forces Analysis and marketing research. In the last part, the project part, there are some suggestions based on analyses results. The suggestions would improve marketing communication of Jaroslav Janoušek Transport company. There is a designed project at the close of project part. This project went through a time analysis, cost and threat analysis.
Marketing communication, communication mix, transport marketing, SWOT analysis, marketing research.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Z dostupných literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Vypracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport.
Na základě provedené analýzy vypracujte projekt vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace v dané společnosti.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Z dostupných literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Vypracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport.
Na základě provedené analýzy vypracujte projekt vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace v dané společnosti.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
HESKOVÁ, M. a ŠTARCHOŇ, P. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KARLÍČEK, M. a KRÁL, P. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, P. a KELLER, K. L. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
HESKOVÁ, M. a ŠTARCHOŇ, P. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KARLÍČEK, M. a KRÁL, P. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, P. a KELLER, K. L. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1.Jaký je postoj firmy k Vašemu projektu? Bude projekt realizován?- zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1.V práci píšete, že návratnost z distribuovaných tištěných dotazníků byla 74%. Jakým způsobem jste zajistila tak vysokou návratnost dotazníků?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
1.Doc. Lipták: Nebylo by pro firmu výhodnější, aby aktuální zaměstnanci navštěvovali klienty a tím rozvíjeli společenské kontakty se svými klienty?- zodpovězeno zcela
2.Doc. Lipták: Myslíte si, že v ohledu dohody s konkurencí- např. o druhu služeb,je tato myšlenka reálná?- zodpovězeno zcela
3.Doc. Lipták: Nedala by se poskytovat nějaká další služba při transportu? Nějaká další odlišující služba oproti konkurenci?- zodpovězeno zcela
4.Ing. Schneider: Kdo má řešit slabé stránky ve swot analýze firmy?- zodpovězeno částečně
5.Ing. Schneider: Proč Vaši klienti nepoužívají online komunikaci s firmou?- zodpovězeno zcela
6.Ing. Schneider: Kdo je lidský faktor, který může selhat- podle swot?- zodpovězeno uspokojivě
7.Doc. Kubík: Kdo jsou zákazníci pro dopravní firmy? Co musí pro zákazníky dělat?- zodpovězeno uspokojivě