Diplomová práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází ze studia odpovídající literatury a je věnována konkurenci, konkurenční schopnosti, analýze marketingového prostředí a dále jednotlivým nástrojům marketingového mixu. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a její konkurenční schopnosti, dále je popsáno marketingové prostředí lékárny a využívání jednotlivých prvků marketingového mixu. Součástí je vypracování projektu, který navrhuje a doporučuje opatření, která povedou ke zvýšení konkurenční schopnosti, a to využitím všech základních nástrojů marketingového mixu. Závěrem je projekt podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is based on studies relevant literature, who is devoted to competition, competitiveness, analysis of marketing environment and individual marketing mix instruments. The practical part deals with analysis of the current state of the company and its competitive ability, as described of pharmacy marketing environment and the use of individual elements of the marketing mix. It also includes a development project that proposes and recommends measures aimed at increasing competitiveness, and using all the basic tools of marketing mix. Finally, the project is subject to cost, risk and time analysis.
Diplomová práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází ze studia odpovídající literatury a je věnována konkurenci, konkurenční schopnosti, analýze marketingového prostředí a dále jednotlivým nástrojům marketingového mixu. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a její konkurenční schopnosti, dále je popsáno marketingové prostředí lékárny a využívání jednotlivých prvků marketingového mixu. Součástí je vypracování projektu, který navrhuje a doporučuje opatření, která povedou ke zvýšení konkurenční schopnosti, a to využitím všech základních nástrojů marketingového mixu. Závěrem je projekt podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is based on studies relevant literature, who is devoted to competition, competitiveness, analysis of marketing environment and individual marketing mix instruments. The practical part deals with analysis of the current state of the company and its competitive ability, as described of pharmacy marketing environment and the use of individual elements of the marketing mix. It also includes a development project that proposes and recommends measures aimed at increasing competitiveness, and using all the basic tools of marketing mix. Finally, the project is subject to cost, risk and time analysis.
Zpracujte teoretické poznatky týkající se konkurenční schopnosti a marketingového mixu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu konkurenční schopnosti Lékárny U Radnice a jejího využívání nástrojů marketingového mixu.
Na základě analýzy vypracujte projekt zvýšení konkurenční schopnosti s využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se konkurenční schopnosti a marketingového mixu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu konkurenční schopnosti Lékárny U Radnice a jejího využívání nástrojů marketingového mixu.
Na základě analýzy vypracujte projekt zvýšení konkurenční schopnosti s využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BARTES, František. Strategie konkurenčních střetů. Ostrava: Key Publishing, 2011. 172 s. ISBN 978-80-7418-100-9.
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky. Brno: Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Vyd. 12. Praha: Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SCHIFFMAN, Leon a Leslie Lazar KANUK. Nákupní chování. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
Seznam doporučené literatury
BARTES, František. Strategie konkurenčních střetů. Ostrava: Key Publishing, 2011. 172 s. ISBN 978-80-7418-100-9.
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky. Brno: Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Vyd. 12. Praha: Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SCHIFFMAN, Leon a Leslie Lazar KANUK. Nákupní chování. Brno: Computer Press, 2004. 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: 48
Hodnocení oponenta: 49
Otázky vedoucího:
1. Porovnejte výhody a nevýhody současného stavu Lékárny U Radnice s lékárnami v blízkém konkurenčním prostředí.
2. Jak si představujete realitu rekonstrukce - rozšíření objektu z časového hlediska (doba zahájení a doba realizace výstavby).
Otázky oponenta:
1. Součástí budovy jsou ještě volné prostory, jak by se daly využít ve prospěch dalšího zvýšení konkurenční schopnosti lékarny?
2. Lze nějakým způsobem ušetřit na zavedení a provozu internetových stránek a obchodu?
Diskuze:
Doc. Kozák: Jaký je rozdíl mezi propagací a komunikací? Str. 46 ? SWOT analýza ? připomínky, Jak jste došla k závěru zvyšující se nemocnosti lidí? Je to statisticky podloženo? Doc. Kloudová: Jaký je Váš názor na internetový obchod? Poznámka týkající se nutnosti zahrnutí nákladů na propagaci na internetový obchod. Ing. Kučera: Není snadné zavést internetový obchod.