Diplomová práce je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Tescoma, s.r.o. na internetu. Teoretická část je zaměřená na problematiku marketingové komunikace a marketingové komunikace na internetu. Práce obsahuje i kapitolu o internetu, jeho mož-nostech využití v marketingu na internetu, a marketingovou terminologii.
Praktická část diplomové práce je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část obsahuje stručnou charakteristiku společnosti Tescoma, s.r.o., SWOT analýzu a analýzu marketingové komunikace. Projektová část obsahuje návrh konkrétního projektu marke-tingové komunikace na internetu, kde je na závěr kapitole provedena nákladová, časová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focuses on internet marketing communication of the company Tescoma. The theoretical part concentrates on the marketing communication and marketing communication of the company on the internet. The thesis includes also a chapter about internet, its possibilities in the field of marketing on the internet and marketing ter-minology.
The practical section of the diploma thesis is divided into analytical and project part. The analytical part includes a brief characteristics of the company Tescoma, a SWOT analysis and analysis of the marketing communication. Afterwards, selected internet marketing activities are described. The project part contains a proposal of a specific project of internet marketing campaign on the internet including an analysis of costs, time and risks.
Marketing communication, Internet marketing, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
84 s.
Jazyk
SK
Anotace
Diplomová práce je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Tescoma, s.r.o. na internetu. Teoretická část je zaměřená na problematiku marketingové komunikace a marketingové komunikace na internetu. Práce obsahuje i kapitolu o internetu, jeho mož-nostech využití v marketingu na internetu, a marketingovou terminologii.
Praktická část diplomové práce je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část obsahuje stručnou charakteristiku společnosti Tescoma, s.r.o., SWOT analýzu a analýzu marketingové komunikace. Projektová část obsahuje návrh konkrétního projektu marke-tingové komunikace na internetu, kde je na závěr kapitole provedena nákladová, časová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focuses on internet marketing communication of the company Tescoma. The theoretical part concentrates on the marketing communication and marketing communication of the company on the internet. The thesis includes also a chapter about internet, its possibilities in the field of marketing on the internet and marketing ter-minology.
The practical section of the diploma thesis is divided into analytical and project part. The analytical part includes a brief characteristics of the company Tescoma, a SWOT analysis and analysis of the marketing communication. Afterwards, selected internet marketing activities are described. The project part contains a proposal of a specific project of internet marketing campaign on the internet including an analysis of costs, time and risks.
Marketing communication, Internet marketing, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti internetového marketingu se zaměřením na internetovou marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost Tescoma, s.r.o. a analyzujte současný stav propagace a marketingových aktivit na internetové síti.
Navrhněte projekt marketingové komunikace zvoleného produktu.
Prověďte nákladovou, časovou a rizikovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti internetového marketingu se zaměřením na internetovou marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost Tescoma, s.r.o. a analyzujte současný stav propagace a marketingových aktivit na internetové síti.
Navrhněte projekt marketingové komunikace zvoleného produktu.
Prověďte nákladovou, časovou a rizikovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
JANOUCH, V. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
PACKER, N. T. Internet marketing: how to get a website that works for your business. 1st edition. London: Right Way, 2008. 255 s. ISBN 978-0-7160-3020-1.
SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
SHEEHAN, B. Online marketing. 1st edition. Lausanne: AVA, 2010. 183 s. ISBN 978-2-940411-33-7.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
JANOUCH, V. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
PACKER, N. T. Internet marketing: how to get a website that works for your business. 1st edition. London: Right Way, 2008. 255 s. ISBN 978-0-7160-3020-1.
SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
SHEEHAN, B. Online marketing. 1st edition. Lausanne: AVA, 2010. 183 s. ISBN 978-2-940411-33-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1.Je firma Tescoma seznámena se závěry Vaší práce? V případě, že ano, jak reagovala na Vaše doporučení a projekt? V případě, že ne, chystáte se k tomuto kroku?- zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1.Může diplomant objasnit význam příležitostí pro společnost Tescoma, s. r. o. v rámci SWOT analýzy? - zodpovězeno zcela
2.Jaké jsou hlavní přínosy projektu, který diplomant vypracoval?- zodpovězeno zcela
3.Měl již diplomant možnost projednat svůj projekt s managementem společnosti Tescoma, s. r. o., jaké byly případné reakce?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
1.Ing. Schneider: Jak chcete odstranit lidský faktor?- zodpovězeno zcela
2.Ing. Schneider: Proč máte v příležitostech "oslovení nových zákazníků"?- zodpovězeno částečně
3.Dr. Dobeš: Proč nevyužijete sinergického efektu s partnery?- zodpovězeno částečně