Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingového řízení Uni-verzity obrany. Na základě této analýzy je vypracován projekt, který povede ke zlepšení stávající situace. Tato práce je rozdělena do tří částí, kde v části první jsou popsány teore-tické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace. Druhá, praktická část, blíže popisuje Univerzitu obrany a analyzuje současnou podobu marketingového řízení. Na základě této analýzy je následně vypracován projekt, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main goal of the dissertation is to evaluate the current situation of marketing manage-ment of the University of Defense. Based on the analysis to develop a project that will lead towards an improvement current situation. This dissertation is divided into three parts. The first part describes theoretical knowledge of marketing and marketing communication. The second practical part describes in details the University of Defense and analysis the current situation of the marketing management. Based on this analysis is subsequently developer a project that is subjected on cost, time and risk analysis.
Marketing, marketing mix, marketing communication mix, analysis of the ma-croenvironment, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
105 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingového řízení Uni-verzity obrany. Na základě této analýzy je vypracován projekt, který povede ke zlepšení stávající situace. Tato práce je rozdělena do tří částí, kde v části první jsou popsány teore-tické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace. Druhá, praktická část, blíže popisuje Univerzitu obrany a analyzuje současnou podobu marketingového řízení. Na základě této analýzy je následně vypracován projekt, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main goal of the dissertation is to evaluate the current situation of marketing manage-ment of the University of Defense. Based on the analysis to develop a project that will lead towards an improvement current situation. This dissertation is divided into three parts. The first part describes theoretical knowledge of marketing and marketing communication. The second practical part describes in details the University of Defense and analysis the current situation of the marketing management. Based on this analysis is subsequently developer a project that is subjected on cost, time and risk analysis.
Marketing, marketing mix, marketing communication mix, analysis of the ma-croenvironment, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod/vsp{lex}
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerži vztahující se k marketingovému řízení škol.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení Univerzity obrany.
Vypracujte projekt marketingového řízení Univerzity obrany.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod/vsp{lex}
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerži vztahující se k marketingovému řízení škol.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení Univerzity obrany.
Vypracujte projekt marketingového řízení Univerzity obrany.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. 2. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2009. 328 s. ISBN 978-80-7357-494-9.
VYLEŤAL, P. Marketing v armádě České republiky. 1. vyd. Brno: Univerzita obrany, 2007. 162 s. ISBN 978-80-7231-190-3.
VYLEŤAL, P. Marketing. 1. vyd. Brno: Univerzita obrany, 2005. 150 s. ISBN 80-85960-95-8.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. 2. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2009. 328 s. ISBN 978-80-7357-494-9.
VYLEŤAL, P. Marketing v armádě České republiky. 1. vyd. Brno: Univerzita obrany, 2007. 162 s. ISBN 978-80-7231-190-3.
VYLEŤAL, P. Marketing. 1. vyd. Brno: Univerzita obrany, 2005. 150 s. ISBN 80-85960-95-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1.Jaké jsou hlavní důvody poklesu zájmu o studium na Univerzitě obrany?- zodpovězeno zcela
2.Jak probíhá výběr zájemců do aktivních záloh (s. 79)?- zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1.V souvislosti s obrázkem 3 na s. 38 prosím objasnit pojem zástupce rektora, když se nejedná o funkci prorektora?- zodpovězeno zcela
2.V návaznosti tabulku 10 na s. 45 žádám o vysvětlení co představuje zkratka MDDr.?- zodpovězeno zcela
3.Jaké očekáváte přínosy Vaší diplomové práce pro Univerzitu obrany, když v letošním roce se projeví na vysokých školách období slabších populačních ročníků?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
1.Ing. Schneider: Provedla jste i analýzu mikroprostředí?- zodpovězeno částečně
2.Doc. Lipták: Jaká je realita získávání studentů? Má jich univerzita 100%, univerzita si vybírá z více než 100%, nebo se hlásí méně studentů než jsou kapacity?- zodpovězeno zcela
3.Dr. Dobeš: Je plat při studiu podmíněň nějakým úvazkem?- zodpovězeno zcela