Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení stávající marketingové komu-nikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o. Diplomová práce se skládá z teoretické, analy-tické a projektové části. Teoretická část stručně charakterizuje marketingovou komunikaci na trhu B2B, kde firma také převážně působí, rozdíly mezi trhem B2B a B2C, dále popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Analytická část se zabývá představením spo-lečnosti včetně historie, nabízeného sortimentu, SWOT analýzou a rovněž popisuje sou-časný stav využívaných nástrojů marketingové komunikace. Na základě získaných po-znatků z analýzy je v projektové části představen projekt, který je podroben časové, nákla-dové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create a project to improve the present marketing communication in the company PILANA Wood s.r.o. This diploma thesis consists of theo-retical, analytical and project part. Theoretical part briefly characterizes the marketing communication on B2B market, where the company also predominate, differences between B2B and B2C market, describes the marketing communication tools. Analytical part deals with the introduction of the company including history, product range offered, SWOT analysis and also describes the current state of marketing communication tools used. Based on the gathered knowledge of analysis is presented project, which is subjected time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, B2B, komunikační mix, projekt marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, B2B, communication mix, project of marketing communication
Rozsah průvodní práce
107 s. (142 020 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení stávající marketingové komu-nikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o. Diplomová práce se skládá z teoretické, analy-tické a projektové části. Teoretická část stručně charakterizuje marketingovou komunikaci na trhu B2B, kde firma také převážně působí, rozdíly mezi trhem B2B a B2C, dále popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Analytická část se zabývá představením spo-lečnosti včetně historie, nabízeného sortimentu, SWOT analýzou a rovněž popisuje sou-časný stav využívaných nástrojů marketingové komunikace. Na základě získaných po-znatků z analýzy je v projektové části představen projekt, který je podroben časové, nákla-dové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create a project to improve the present marketing communication in the company PILANA Wood s.r.o. This diploma thesis consists of theo-retical, analytical and project part. Theoretical part briefly characterizes the marketing communication on B2B market, where the company also predominate, differences between B2B and B2C market, describes the marketing communication tools. Analytical part deals with the introduction of the company including history, product range offered, SWOT analysis and also describes the current state of marketing communication tools used. Based on the gathered knowledge of analysis is presented project, which is subjected time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, B2B, komunikační mix, projekt marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, B2B, communication mix, project of marketing communication
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace na trhu B2B.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou marketingovou komunikaci ve společnosti PILANA Wood s.r.o.
Na základě analýzy navrhněte projekt na zlepšení marketingové komunikace v dané splečnosti.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace na trhu B2B.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou marketingovou komunikaci ve společnosti PILANA Wood s.r.o.
Na základě analýzy navrhněte projekt na zlepšení marketingové komunikace v dané splečnosti.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, P., GEUENS, M. a BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
PILÍK, M. Průmyslový marketing. 2. vyd. Zlín: UTB, 2008. 108 s. ISBN 978-80-7318-656-2.
PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
ŽÁČEK, V. Průmyslový marketing. Praha: ČVUT, 2010. 217 s. ISBN 978-80-01-04492-6.
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, P., GEUENS, M. a BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
PILÍK, M. Průmyslový marketing. 2. vyd. Zlín: UTB, 2008. 108 s. ISBN 978-80-7318-656-2.
PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
ŽÁČEK, V. Průmyslový marketing. Praha: ČVUT, 2010. 217 s. ISBN 978-80-01-04492-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: 50
Hodnocení Oponenta: 42
Otázky vedoucího:
1. Sleduje firma Pilana Wood nějak návratnost investic do marketingové komunikace? V případě, že ano, jak? V případě, že ne, proč tomu tak je?
Otázky oponenta:
1. Může zavedení pozice marketingového pracovníka ovlivnit výši nákladů na marketing ve srovnání se soucasným stavem?
2. Bude nový marketingový pracovník dostatečně vytížen v rámci své pracovní doby?
Diskuze:
Doc. Kozák: Jaké odhadujete náklady na veletrh v Miláně? Proč se nesoustředí i na východní trhy? Prof. Ondržka: Jak jste identifikovala největší konkurenty? Objevují se výrobky konkurentů v České republice? Kdo je dodavatelem sledované firmy? Ing. Kučera: Jak je ošetřené jméno a logo Pilana?