Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín. Projekt vychází jak z teoretických poznatků, které jsou v teoretické části, tak z praktických poznatků, které jsou v praktické části. Teo-retická část je zaměřená na služby, marketingový a komunikační mix, na zákazníka a mar-ketingový výzkum. Praktická část se dále člení na zhodnocení stávajícího stavu a následný projekt vycházející z analýzy současného stavu. Projekt je podrobený nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a Project of an Improvement of Customer Care Within Live Broadcast in Velké kino Zlín. This project gathers outcomes from both theoretical and practical research which are included separately in the practical and the theoretical parts. The theoretical part focuses on services, marketing and communication mix, customer and marketing research. The practical part is separated into following sections: evaluation of future situation and consequential project coming out of the present situation analysis. Pro-ject is under the cost, risk and time analysis.
Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín. Projekt vychází jak z teoretických poznatků, které jsou v teoretické části, tak z praktických poznatků, které jsou v praktické části. Teo-retická část je zaměřená na služby, marketingový a komunikační mix, na zákazníka a mar-ketingový výzkum. Praktická část se dále člení na zhodnocení stávajícího stavu a následný projekt vycházející z analýzy současného stavu. Projekt je podrobený nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a Project of an Improvement of Customer Care Within Live Broadcast in Velké kino Zlín. This project gathers outcomes from both theoretical and practical research which are included separately in the practical and the theoretical parts. The theoretical part focuses on services, marketing and communication mix, customer and marketing research. The practical part is separated into following sections: evaluation of future situation and consequential project coming out of the present situation analysis. Pro-ject is under the cost, risk and time analysis.
Zpracujte teoretická východiska vztahující se ke kultuře jako segmentu služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň služeb spojených s přímými přenosy oper ve Velkém kině ve Zlíně.
Vypracujte projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém
kině Zlín.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se ke kultuře jako segmentu služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň služeb spojených s přímými přenosy oper ve Velkém kině ve Zlíně.
Vypracujte projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém
kině Zlín.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Kultura a my: vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů. Zlín: VeRBum, 2009. 200 s. ISBN 978-80-904273-2-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 890 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 122 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. 3. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011. 388 s. ISBN 978-80-7431-042-3.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Kultura a my: vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů. Zlín: VeRBum, 2009. 200 s. ISBN 978-80-904273-2-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 890 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 122 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. 3. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011. 388 s. ISBN 978-80-7431-042-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1.Jaké jsou hlavní důvody poklesu zájmu o přímé přenosy oper?- zodpovězeno zcela
2.Jaké má firma zkušenosti se získáváním posluchačů z řad studentů středních a vysokých škol?- zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1.Zajímá nás, zda bude efektivnější a finančně méně náročné navýšit návštěvnost METinHD ve Zlíně ze stávajících diváků a nebo se vrhnout na posílení návštěvnosti mladách lidí.- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
1.Doc. Kubík: Co Vy jako řešitelka práce považujete za hlavní přínos?- zodpovězeno zcela
2.Doc. Kubík: V čem si myslíte, že Vaše práce obohatila pořadatele?- zodpovězeno zcela
3.Ing. Schneider: Ve slabých stránkách swot analýzy máte mezis labými stánkami: kvalitu satelitního přenosu v závislosti na počasí- nemá to patřit spíše do hrozeb?- zodpovězeno zcela
4.Doc.Lipták: V práci chybí cíl Vaší péče o zákazníky.
5.Doc.Lipták: Rauty jsou běžné v kinech atd.,jediná novinka může být v podávaném jídle. V realizaci projektu chybí manažerská adresnost kdo a co má dělat. V rámci organizace musíte zapojit nové partnery a s nimi vytvořit nové projekty.