Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro společnost Ditipo, a. s. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V první části jsou popsány teoretické poznatky v oblasti marketingové strategie, marketingového výzkumu a internetového obchodu. V praktické části je charakterizována společnosti Ditipo, a. s. a produktová řada Zábavné učení, dále je provedena marketingová situační analýza a marketingový průzkum zaměřený na identifikaci potřeb a preferencí cílové skupiny. Na základě závěrů uskutečněných analýz a marketingového průzkumu jsou stanoveny marketingové cíle a navržena marketingová strategie vedoucí k jejich dosažení. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing strategy project of the product line Zábavné učení for the firm Ditipo, a. s. The thesis is devided into two parts: theoretical and practical one. Theoretical knowledge in the field of marketing strategy, marketing research and e-shop are described in the first part. The company Ditipo, a. s. and the product line Zábavné učení are characterized in the practical part, further marketing situation analysis and marketing survey aimed at identifying the needs and preferences of target group are carried out. On the basis of the conclusions of analyses and marketing survey which were carried out, marketing objectives are set and marketing strategy leading to their attainment is proposed. At the end the project is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
GE matice, internetový obchod, interní analýza, marketingová strategie, marketingový průzkum, PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
GE matrix, e-shop, internal analysis, marketing strategy, marketing survey, PEST analysis, Porter?s five competitive forces model, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
130 s. (204 981 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro společnost Ditipo, a. s. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V první části jsou popsány teoretické poznatky v oblasti marketingové strategie, marketingového výzkumu a internetového obchodu. V praktické části je charakterizována společnosti Ditipo, a. s. a produktová řada Zábavné učení, dále je provedena marketingová situační analýza a marketingový průzkum zaměřený na identifikaci potřeb a preferencí cílové skupiny. Na základě závěrů uskutečněných analýz a marketingového průzkumu jsou stanoveny marketingové cíle a navržena marketingová strategie vedoucí k jejich dosažení. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing strategy project of the product line Zábavné učení for the firm Ditipo, a. s. The thesis is devided into two parts: theoretical and practical one. Theoretical knowledge in the field of marketing strategy, marketing research and e-shop are described in the first part. The company Ditipo, a. s. and the product line Zábavné učení are characterized in the practical part, further marketing situation analysis and marketing survey aimed at identifying the needs and preferences of target group are carried out. On the basis of the conclusions of analyses and marketing survey which were carried out, marketing objectives are set and marketing strategy leading to their attainment is proposed. At the end the project is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
GE matice, internetový obchod, interní analýza, marketingová strategie, marketingový průzkum, PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
GE matrix, e-shop, internal analysis, marketing strategy, marketing survey, PEST analysis, Porter?s five competitive forces model, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury popište teoretické poznatky z oblasti marketingové strategie.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu firmy DITIPO, a. s., se zaměřením na produktovou řadu Zábavné učení, identifikujte potřeby cílové skupiny.
Na základě výsledků analýzy navrhněte marketingovou strategii produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a. s.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury popište teoretické poznatky z oblasti marketingové strategie.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu firmy DITIPO, a. s., se zaměřením na produktovou řadu Zábavné učení, identifikujte potřeby cílové skupiny.
Na základě výsledků analýzy navrhněte marketingovou strategii produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a. s.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. Praha: Grada, 2008. 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, P. a KELLER, K. L. Marketing management. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOZEL, R. et al. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2006. 277 s. ISBN 80-2470-966-X.
WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha: Grada, 1999. 117 s. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. Praha: Grada, 2008. 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, P. a KELLER, K. L. Marketing management. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOZEL, R. et al. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2006. 277 s. ISBN 80-2470-966-X.
WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha: Grada, 1999. 117 s. ISBN 80-7169-542-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: 55
Hodnocení oponenta: 48
Otázky vedoucího:
1. Jakým způsobem jste získávala informace pro rozhodnutí o výši bodů pro kriteriální analýzu konkurence ? tab. 13 str. 57?
2. Jste spokojena s úrovní stránek www.zabavneuceni.cz? Jaký máte názor na design loga?
Otázky oponenta:
1. Vámi navrhovaná marketingová strategie je finančně poměrně hodně nákladná. Které z Vámi navržených aktivit (akčních plánů) budou realizovány? Jaké je stanovisko vedení společnosti k Vašim návrhům?
2. Osobně se mi Vaše návrhy velmi líbily, na pochybách a skeptická jsem pouze k návrhu katalogového prodeje prostřednictvím maminek ? máte informace, jestli bude i tento návrh uskutečněn? Proč jste zvolila zrovna tento způsob distribuce?
Diskuze:
Doc. Kozák: Jaký má společnost zisk? Jsou tablety konkurencí pro naše návrhy? Prof. Ondrčka: Bude pexeso perspektivní?