Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav marketingových aktivit a marketingového řízení penzionu Jiskra Nové Hutě a na základě provedených analýz vypracovat projekt marketingového řízení penzionu. V teoretické části práce je rozebrána problematika marketingu služeb a marketingového řízení. Praktická část obsahuje představení penzionu a analýzy, sloužící ke zhodnocení stávajícího stavu v oblasti marketingového řízení. Z výsledků analýz vychází projekt marketingového řízení, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of diploma thesis is to evaluate current situation of marketing activities and marketing management in Guest-house Jiskra Nové Hutě and based on this analysis elaborate the marketing managing project for Guest-House. There are issues of services marketing and marketing management examined in theoretical part. The practical part includes information about Guest-house and analysis used for evaluation of current situation in marketing management. Marketing managing project is built up based on analysis results. Afterwards project is put through cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingové řízení, STEP analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
services marketing, marketing management, STEP analysis, Porter's model of five competitive forces, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
100 s. (135 572 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav marketingových aktivit a marketingového řízení penzionu Jiskra Nové Hutě a na základě provedených analýz vypracovat projekt marketingového řízení penzionu. V teoretické části práce je rozebrána problematika marketingu služeb a marketingového řízení. Praktická část obsahuje představení penzionu a analýzy, sloužící ke zhodnocení stávajícího stavu v oblasti marketingového řízení. Z výsledků analýz vychází projekt marketingového řízení, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of diploma thesis is to evaluate current situation of marketing activities and marketing management in Guest-house Jiskra Nové Hutě and based on this analysis elaborate the marketing managing project for Guest-House. There are issues of services marketing and marketing management examined in theoretical part. The practical part includes information about Guest-house and analysis used for evaluation of current situation in marketing management. Marketing managing project is built up based on analysis results. Afterwards project is put through cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingové řízení, STEP analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
services marketing, marketing management, STEP analysis, Porter's model of five competitive forces, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
S využitím literárních zdrojů zpracujte teoretická východiska k problematice marketingu a marketingového řízení v oblasti služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingových aktivit penzionu Jiskra Nové Hutě.
Na základě provedených analýz vytvořte projekt marketingového řízení penzionu Jiskra Nové Hutě.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
S využitím literárních zdrojů zpracujte teoretická východiska k problematice marketingu a marketingového řízení v oblasti služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingových aktivit penzionu Jiskra Nové Hutě.
Na základě provedených analýz vytvořte projekt marketingového řízení penzionu Jiskra Nové Hutě.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. 10 smrtelných marketingových hříchů: jak je rozpoznat a nespáchat. Praha: Grada, 2005. 139 s. ISBN 80-247-0969-4.
KOTLER, P., BOWEN, J. T. a MAKENS, J. C. Marketing for hospitality and tourism. Boston: Pearson, 2010. 683 s. ISBN 978-0-13-245313-4.
KŘÍŽEK, F. a NEUFUS, J. Moderní hotelový management. Praha: Grada, 2011. 195 s. ISBN 978-80-247-3868-0.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha: Grada, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. 10 smrtelných marketingových hříchů: jak je rozpoznat a nespáchat. Praha: Grada, 2005. 139 s. ISBN 80-247-0969-4.
KOTLER, P., BOWEN, J. T. a MAKENS, J. C. Marketing for hospitality and tourism. Boston: Pearson, 2010. 683 s. ISBN 978-0-13-245313-4.
KŘÍŽEK, F. a NEUFUS, J. Moderní hotelový management. Praha: Grada, 2011. 195 s. ISBN 978-80-247-3868-0.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha: Grada, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1.Souhlasíte s názorem Ruskin-Bowna, že čas je jediným prvkem rozšířeného marketingového mixu, na jehož základě může být objektivně hodnocena kvalita služby (viz str. 17)?- zodpovězeno zcela
2.Na str. 40 píšete, že pokles reálných mezd by mohl ovlivnit úspory obyvatel, kteří by si mohli dovolit méně utrácet, a to by mohlo mít negativní dopad na návštěvnost penzionu. Ale nemůže to znamenat také to, že budou čeští klienti méně utrácet za dražší dovolené v zahraničí, ale začnou více cestovat po České republice? - zodpovězeno zcela
3.Proč je bod zvratu vyjádřený v procentech stejný před rokem 2012 i po roce 2012? Neovlivní jej letošní rekonstrukce, která se projeví v nákladech penzionu? Jakým způsobem jste bod zvratu počítala? Jde o náklady před rekonstrukcí nebo náklady včetně rekonstrukce?- zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1.V tabulce č. 21 uvádíte jako účely cesty pro zdravotně handicapované i aktivní odpočinek a sport. Bude pro ně penzion připravovat nějaké speciální akce a dny sportovních aktivit přímo připravené pro tyto handicapované zákazníky?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
1.Doc. Lipták: Jaké je procentuální využití penzionu v tomto roce?- zodpovězeno zcela
2.Doc. Lipták: Je stejný penzion někde v blízkém okolí tohoto penzionu?- zodpovězeno zcela
3.Doc. Lipták: Jak se penzion stará o klienty- a jakou klientelu se snaží penzion získat a z jakého okolí?- zodpovědět zcela
4.Ing. Schneider: Co vyplývá z nízkých výdajů na marketingové řízení ve swot analýze?- zodpovězeno částečně