Tato diplomová práce se zabývá problematikou budování vztahů se zákazníky díky imple-mentaci prvků CRM. Nahlíží na tuto koncepci prostřednictvím analýzy firmy XY. Cílem je díky zefektivnění komunikace více využít obchodní vazby se zákazníky.
Diplomová práce je rozdělena na 2, resp. 4 části ? teoretickou a praktickou, která se skládá z analytického a projektového oddílu.
Teoretická část je tvořena rešerší odborné literatury na dané téma a slouží jako informační zdroj pro následující oddíly.
Stěžejním úkolem praktické části je zanalyzovat současnou pozici firmy XY, její stav v souvislosti s orientací na zákazníky, identifikovat nedostatky a podat návrh, jak dané problémy odstranit či minimalizovat.
Anotace v angličtině
This master thesis is focused on customer relation issues using Customer Relationship Ma-nagement elements. The entire concept has been analyzed within XY Company. The goal is to enhance the quality of business relations thanks to communication improvements. The thesis is split into 2 main parts ? a theoretical and a practical one which contains an analysis and a project.
The theoretical part consists of relevant literature research and simultaneously plays an information source role for further chapters. The very purpose of the practical part is to analyze a current position of XY Company and its level of customer oriented approach, to identify potential discrepancies and to propose how to minimize or eventually completely eliminate emerged issues.
Klíčová slova
Customer Relationship Management, segmentace zákazníků, moderní marketing
Klíčová slova v angličtině
Customer Relationship Management, customers segmentation, modern marketing
Rozsah průvodní práce
116
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá problematikou budování vztahů se zákazníky díky imple-mentaci prvků CRM. Nahlíží na tuto koncepci prostřednictvím analýzy firmy XY. Cílem je díky zefektivnění komunikace více využít obchodní vazby se zákazníky.
Diplomová práce je rozdělena na 2, resp. 4 části ? teoretickou a praktickou, která se skládá z analytického a projektového oddílu.
Teoretická část je tvořena rešerší odborné literatury na dané téma a slouží jako informační zdroj pro následující oddíly.
Stěžejním úkolem praktické části je zanalyzovat současnou pozici firmy XY, její stav v souvislosti s orientací na zákazníky, identifikovat nedostatky a podat návrh, jak dané problémy odstranit či minimalizovat.
Anotace v angličtině
This master thesis is focused on customer relation issues using Customer Relationship Ma-nagement elements. The entire concept has been analyzed within XY Company. The goal is to enhance the quality of business relations thanks to communication improvements. The thesis is split into 2 main parts ? a theoretical and a practical one which contains an analysis and a project.
The theoretical part consists of relevant literature research and simultaneously plays an information source role for further chapters. The very purpose of the practical part is to analyze a current position of XY Company and its level of customer oriented approach, to identify potential discrepancies and to propose how to minimize or eventually completely eliminate emerged issues.
Klíčová slova
Customer Relationship Management, segmentace zákazníků, moderní marketing
Klíčová slova v angličtině
Customer Relationship Management, customers segmentation, modern marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši na téma řízení vztahů se zákazníky.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci řízení vztahů se zákazníky v organizaci XY.
Zpracujte projekt zlepšení vztahů se zákazníky v organizaci XY.
Zhodnoťte náklady a rizika projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši na téma řízení vztahů se zákazníky.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci řízení vztahů se zákazníky v organizaci XY.
Zpracujte projekt zlepšení vztahů se zákazníky v organizaci XY.
Zhodnoťte náklady a rizika projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, I. a ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-056-2.
KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
LEHTINEN, J. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníkem. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. 1.vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0569-9.
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, I. a ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-056-2.
KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
LEHTINEN, J. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníkem. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. 1.vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0569-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1.Bude Váš projekt ve firmě XY implementován? -zodpovězeno zcela
2.Jaká další rizika se mohou při realizaci projektu vyskytnout? -zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
1.Jak vedení společnosti hodnotilo Vaši práci a Vaše návrhy? -zodpovězeno zcela
Otázky komise:
1.doc. Lipták: Jak byste definovala cíl Vašeho projektu?- zodpovězeno zcela
2.Ing. Schneider: Kdo jsou zákazníci této firmy?- zodpovězeno zcela
3.Ing. Schneider: Je jediná cesta zefektovnění práce přes pohyb obchodních zástupců- nelze nahradit e-marketingem?-zodpovězeno zcela