Cílem této diplomové práce je vypracovat návrh projektu na podporu rozvoje cestovního ruchu ve městě Hronově. Teoretická část je založena na zpracování nejdůležitějších poznatků, které se k dané problematice vztahují. Praktická část vychází z analýzy současného stavu cestovního ruchu ve městě. Stěžejní částí je návrh konkrétního projektu - jeho popis, cíle, proces realizace, zhodnocení a jeho podrobení časové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis is to formulate the project which would support development of tourism at Hronov. The theoretical part is based on compiling of main knowledge which is related to given issue. The practical part comes from analysis of tourism in the town. The fundamental part is the draft of particular project - its description, targets, implementation process, evaluation and its time and cost analysis.
Cílem této diplomové práce je vypracovat návrh projektu na podporu rozvoje cestovního ruchu ve městě Hronově. Teoretická část je založena na zpracování nejdůležitějších poznatků, které se k dané problematice vztahují. Praktická část vychází z analýzy současného stavu cestovního ruchu ve městě. Stěžejní částí je návrh konkrétního projektu - jeho popis, cíle, proces realizace, zhodnocení a jeho podrobení časové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis is to formulate the project which would support development of tourism at Hronov. The theoretical part is based on compiling of main knowledge which is related to given issue. The practical part comes from analysis of tourism in the town. The fundamental part is the draft of particular project - its description, targets, implementation process, evaluation and its time and cost analysis.
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k marketingu v cestovnímu ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v městě Hronově.
Vytvořte projekt podpory rozvoje cestovního ruchu v daném městě.
Zhodnoťte projekt z hlediska přínosů a rizik a podrobte jej časové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k marketingu v cestovnímu ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v městě Hronově.
Vytvořte projekt podpory rozvoje cestovního ruchu v daném městě.
Zhodnoťte projekt z hlediska přínosů a rizik a podrobte jej časové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
INDROVÁ, J. Cestovní ruch: (základy). 2. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 122 s. ISBN 978-80-245-1569-4.
JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
JANEČKOVÁ, L. a VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada, 1999, 178 s. ISBN 80-7169-750-8.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
ZELENKA, J. Marketing cestovního ruchu. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007, 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7.
Seznam doporučené literatury
INDROVÁ, J. Cestovní ruch: (základy). 2. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 122 s. ISBN 978-80-245-1569-4.
JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
JANEČKOVÁ, L. a VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada, 1999, 178 s. ISBN 80-7169-750-8.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
ZELENKA, J. Marketing cestovního ruchu. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007, 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
-Proč uvádíte, že je samostatnou částí komunikačního mixu internetová komunikace?- zodpovězeno zcela
-Stanovte měřitelné cíle svého projektu. O kolik se má zvýšit návštěvnost či znalost?- zodpovězeno zcela
-Proč jste zvolila pro svůj projekt právě naučnou stezku?- zodpovězeno zcela
-Konzultovala jste projekt s někým z vedení města Hronov či společnosti Branka?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
-Bude Vámi navrhovaný projekt, v tomto znění skutečně realizován?- zodpovězeno zcela
-Správně definujte příležitosti Vámi navrhovaného projektu.- zodpovězeno zcela
-Jaké další analytické nástroje jste mohla použít v diplomové práci a proč jste je nevyužila?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
-prof. Němeček: Proč by měli turisté jezdit do Hronova?- zodpovězeno částečně
-Ing. Schneider: Kdo by byl zadavatelem tohoto projektu?- zodpovězeno zcela
-Ing. Schneider: Nemělo by město být v roli koordinárota všech sdružení ve měste?- zodpovězeno částečně
-Ing. Schneider: Má sezóna vliv na návštěvnost?- zodpovězeno zcela